• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TA

DeletedUser

Vandaag is er een nieuwe bondgenotengroep opgericht. Er zijn vele steden die de tag 'TA' in hun naam hebben gebracht. Deze stedengroep vloeit voort uit de vorige samenwerkingen.
De volgende steden maken er deel van uit:
Mitos y Leyendas
DC-Steden
Fanta-Steden
AFS- Steden
En United Army (?)

Denken jullie dat deze stedengroep het lang zal volhouden ?
En in welke mate denk jij dat dit het spel zal beinvloeden ?
 

DeletedUser11811

de groep is veel te groot om deftig te kunnen functioneren
maar je zal dat zelf wel merken :D
 

DeletedUser

ik weet niet alles maaar dit wel :
het is helemaal geen stedengroep het zijn BG's die geen andere bg's meer aannemen en steunen op de hulp van die BG's
eerder een BG-groep


+ KS steden
 

DeletedUser

ik weet niet alles maaar dit wel :
het is helemaal geen stedengroep het zijn BG's die geen andere bg's meer aannemen en steunen op de hulp van die BG's
eerder een BG-groep


+ KS steden

Het is inderdaad geen Stedengroep, maar een grote BG zoals Stamina zegt.
Zoals de meeste onder jullie weten is er al een groep: Arizona, The UNDERTAKER en SONUWE, en TA (The Alamo, wat een gevecht in de Amerikaanse geschiedenis was waarbij Cowboys heel lang stand hielden tegen een giga meerderheid van Mexicanen.) is net zo een groep. Wij zullen elkaar bijstaan in Fortgevechten en Duels in deze wereld.

Dus Arizona, SONUWE en Undertaker, pas maar op. :rolleyes:

PS: KS steden zijn veranderd in REVOLVA, en horen er normaal ook bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9359

Een woord: YES

(Dat zijn er al 3 ><)

Even serieus ;) Ik ben blij dat jullie alle steden achter één vlag hebben geplaatst, hoewel het echt wel een MASSA-BG is. Ik wens jullie alle succes toe, want jullie zullen het nodig hebben :D

~Prom
 

DeletedUser

Jullie zijn de Mexicanen dan toch ?
Ik heb zin om de ledenaantallen op te tellen om zo eens te kijken maar ik ga mij de moeite besparen :)
Hoort Sotteghem er ook nog bij ? Of worden ze al als 'dood' beschouwd na een aanval van Arizona.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Als je dat gevecht wilt vergelijken met deze Wereld, kun je wel zeggen dat wij de Mexicanen zijn. De cowboys hebben lang stand gehouden, maar zijn toch ten onder gegaan ;)

Edit: Sotteghem hoort er niet bij.
 

DeletedUser

Als je dat gevecht wilt vergelijken met deze Wereld, kun je wel zeggen dat wij de Mexicanen zijn. De cowboys hebben lang stand gehouden, maar zijn toch ten onder gegaan ;)

Edit: Sotteghem hoort er niet bij.
Ah ok. Eerst waren ze toch mee in het complot ?
Arizona: 1 down, 99 to go :)
 

DeletedUser

Ah ok. Eerst waren ze toch mee in het complot ?
Arizona: 1 down, 99 to go :)

In het begin dachten wij om Sotteghem erbij te nemen, maar nadat ze steeds verder wegzakten, en er amper leden overbleven hebben we besloten om hun er niet bij te rekenen.
 

DeletedUser

TA = 430 Leden
Sonuwe + Arizona + Undertaker = 117

De statistieken gaan ondanks dit toch nog wel richting SAU aangezien ik Sotteghem nog bij TA rekende toen zij werden vernietigd.
 

DeletedUser

hmm, voor zover ik weet staat sottegem hier buiten, dus kun je ze moeilijk in de statistieken meerekenen :)
 

DeletedUser

In het begin van deze wereld begon Sotteghem samen met Fanta Farmers, Mitos en United een oorlog tegen Arizona. Omdat SONUWE ook al problemen had met deze groep volgden zij samen met Undertaker onze kant.

Sotteghem zijn dus in feite de grondleggers van dit pact (TA). En zij zijn ook de reden waarom de vijandigheid er is.

Leg me nu eens uit waarom ik Sotteghem er niet bij mag rekenen ?
 

DeletedUser

In het begin van deze wereld begon Sotteghem samen met Fanta Farmers, Mitos en United een oorlog tegen Arizona. Omdat SONUWE ook al problemen had met deze groep volgden zij samen met Undertaker onze kant.

Sotteghem zijn dus in feite de grondleggers van dit pact (TA). En zij zijn ook de reden waarom de vijandigheid er is.

Leg me nu eens uit waarom ik Sotteghem er niet bij mag rekenen ?

Als je het zo bekijkt, kunnen zij inderdaad de reden van de vijandigheid zijn. Maar Sotteghem wordt eigenlijk cru uitgedrukt nogal als 'Dood' beschouwt.

En het wil niet zeggen, omdat zij de zogezegde grondleggers zijn, dat zij dan ook nu tot deze groep behoort.
 

DeletedUser

Jakkes,

Nu al onderlinge onenigheid...

Haha, dit noem ik niet echt onenigheid. Is gewoon even uitleggen waarom Sotteghem niet bij de groep hoort. Ondanks dat zij voor een groot deel gezorgd hebben voor de vijandigheid.
 

DeletedUser

Davies, is DC wel in staat om de leiding over zulk een grote stedengroep met capaciteiten te nemen ? Je hebt amper een inbreng gehad in de vorige gevechten ?
 

DeletedUser

2X TA is geen stedengroep ...

Maar een grote BG-groep die steunt op elkaar en geen nieuw bg's meer aannemen
 

DeletedUser

Davies, is DC wel in staat om de leiding over zulk een grote stedengroep met capaciteiten te nemen ? Je hebt amper een inbreng gehad in de vorige gevechten ?

Inderdaad, we zijn geen Stedengroep, maar een BG.

Vorige gevechten, naar mijn mening zijn er nu amper gevechten (die je echt gevechten kan noemen) geweest.. Maar nu Fort Mitos onder aanval is, zullen we ons proberen te bewijzen.

DC neemt trouwens niet de leiding alleen op zich. Alle steden staan hun mannetje, en ik samen met nog mensen helpen dit in goede banen te laten lopen, wie die andere personen zijn zullen jullie binnenkort wel te weten komen..
 

DeletedUser

Vorige gevechten, naar mijn mening zijn er nu amper gevechten (die je echt gevechten kan noemen) geweest.. Maar nu Fort Mitos onder aanval is, zullen we ons proberen te bewijzen.

DC neemt trouwens niet de leiding alleen op zich. Wie deze grote groep nog gaat leiden komen jullie binnenkort waarschijnlijk wel te weten.

United Army oftewel Fanta Farmers. Alhoewel United Army de enige stad is die qua kwaliteiten (duels) aan SUA kan tippen. DC heeft ook capaciteiten maar die schat ik immers lager in aangezien de leden van jullie niet allen dezelfde ervaring hebben (niet persoonlijk!) velen hebben slechts jullie advertentie gezien in de 'Stedenadvertenties'
 
Bovenaan