• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TA

DeletedUser

als ik het goed voor heb begonnen jullie het op sotteghem te steken die oorlog?

maar volgens mij ligt de oorsprong bij UA omdat daar een speler is die het heel duidelijk liet merken (dat hij AWE (w6)) haat.. en daarom wilt hij wraak nemen tegen The Undertakers..

+ dan maken jullie serieuse BG's groepen om ons te kunnen verslaan.. vind ik een beetje "zielig" het is dan veel leuker al je 3 a 4 BG's hebt en daar mee kunt strijden.. en geen 10tallen kleine,grote bg's zo maak je er wel een oorlog van.

mij maakt het allemaal niet uit.. het is gewoon "zielig" dat op elke wereld MASALE bg's worden gemaakt om de eventuele GOEIE steden aan te kunnen ik zeg niet dat jullie slecht zijn,, maaar als dat niet zo is kun je het met 2 a 3 steden ook wel aan :p

voor de duidelijkheid: dat is mijn mening + heb geen namen genoemd ('valse'beschuldigingen')

verder veel speel plezier
 

DeletedUser

Maak jullie er nou niet te druk om. Ik kan niet over W4 en W6 spreken want daar speel ik niet (actief) maar die grote BG's bloeden vanzelf dood.
Bovendien zijn het toch altijd dezelfde spelers bij de fortgevechten?

Op W3 heb je 2 grootmachten, Legends en WAW. Het zijn ALTIJD dezelfde spelers bij die fortgevechten, zowel van WAW als van Legends.

En ja er zijn wel eens 15 fortgevechten op een dag maar daar zijn meestal maar 2 of 3 serieuze bij en de rest is wat nutteloos geld verspillen. Laatst ook weer een pokke-end om mijn paardje gezeten (arm dier) om een gevecht te houden waar geen aanvallers waren.

Het zijn toch altijd de sterkste steden die uiteindelijk aan het langste end trekken, niet de stedengroepen met 374930003 leden. ;)
 

DeletedUser385

free
dat is op alle werelden zo

ik weet precies wie ik moet hebben als de wereld start:)

dit keer nog erger

Men kan heel duidelijk zien wie de belangrijkste persoon is binnen TA

niemand is speciaal gerankt, alleen degene die het autmoatisch hadden

iop een niemand na!

en die persoon, die is blij:p
(grapje, het was gewoon voor grap dat hij me rankte, want er kunnen er zat meedoen)

Mensen, als ta naar de top moet, help mee met fortgevechten, en je komt vanzelf in de top van een stedengroep

geloof me, het werkt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Voor jullie denken dat de TA groep niet meer bestaat, de steden verwijderen hun tag: -TA- uit hun Stadsnaam omdat de mensen hierdoor gaan denken dat wij een Stedengroep zijn, inplaats van een grote BG.

Wij bestaan dus nog steeds!
 

DeletedUser5740

als ik het goed voor heb begonnen jullie het op sotteghem te steken die oorlog?

maar volgens mij ligt de oorsprong bij UA omdat daar een speler is die het heel duidelijk liet merken (dat hij AWE (w6)) haat.. en daarom wilt hij wraak nemen tegen The Undertakers..

Waarom worden wij er dan bij betrokken. Want als ik me niet vergis zijn best wel veel leden van ons ook lid van AWE op wereld 6. Of hebben zoals ik een kleine 100 uur uitgebouwd aan AWE steden.
 

DeletedUser385

lol kweenie maar waarom zo'n klein lettertype?

ik moet gewoon inzoomen om makkelijk te kunnen lezen:p
 

DeletedUser9519

Jullie vergeten Wheat Ridge? Mijn eer en trots doet het ook goed... Ze zitten ook in een fortgenootschap. (niet in TA)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11544

Inderdaad, we zijn geen Stedengroep, maar een BG.

Vorige gevechten, naar mijn mening zijn er nu amper gevechten (die je echt gevechten kan noemen) geweest.. Maar nu Fort Mitos onder aanval is, zullen we ons proberen te bewijzen.

DC neemt trouwens niet de leiding alleen op zich. Alle steden staan hun mannetje, en ik samen met nog mensen helpen dit in goede banen te laten lopen, wie die andere personen zijn zullen jullie binnenkort wel te weten komen..


DC heeft in elke stad een top leiding dus dat is geen probleem
 

DeletedUser

Sonuwe, The Undertaker en Arizona worden de AWE en bondgenoten van W6.
 

DeletedUser

Tog aardig gedaan
110 aanvallers hebben het fort aangevallen. 120 verdedigers hebben verdedigd.
109 aanvallers zijn bewusteloos gevallen. 87 verdedigers zijn bewusteloos gevallen.
En dat voor Under. Arizona en SONUWE tegen de rest van de wereld
 

DeletedUser5740

het was niet de rest van de wereld.
En vergeet niet dat jullie de hoge kracht mensen hebben.
En nog eens vele male meer fortevaring als de meeste.
Maar het was een mooie battle!
 

DeletedUser385

echt chill\


meer dan lvl up:)

bijna 900 xp

en freewilly goed gedaan (gelukkgi)

iedereen frewilly nu dueleren, ze heeft maar 100 hp:p
 

DeletedUser

het was niet de rest van de wereld.
En vergeet niet dat jullie de hoge kracht mensen hebben.
En nog eens vele male meer fortevaring als de meeste.
Maar het was een mooie battle!

3 steden tegen 500 leden van TA dan.
 

DeletedUser

Tja had dan zelf slim genoeg geweest voor een paar extra mensen

kuch 500 kuch kuch
misschien hadden wij 190 spelers jullie 130 ?
 
Bovenaan