• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TA

DeletedUser385

idd±'



maar ik denk dat ongeveer90% voor de ervaring kwam opdagen:)
 

DeletedUser9359

Stop toch eens met liegen, kerel. Ik weet hoe EP berekend wordt bij fortgevechten en jij hebt HELEMAAL geen 900+ EP. Je liep overigens met je "massa Levenspunten" als een bange kip achter iedereen aan.

Ik wil iedereen bedanken die aanwezig was tijdens het gevecht. Ik heb er echt van genoten, maar natuurlijk wel teleurgesteld dat we niet gewonnen hebben :D De verdediging wankelde soms, maar de aanval was niet altijd even 'en bloc' gelijk ze zeggen.

Volgende keer beter (en dat gaat natuurlijk niet lang meer duren)

AANVAL 003 is binnenkort! TOT DAN!!

~Prom
 

DeletedUser

Stop toch eens met liegen, kerel. Ik weet hoe EP berekend wordt bij fortgevechten en jij hebt HELEMAAL geen 900+ EP. Je liep overigens met je "massa Levenspunten" als een bange kip achter iedereen aan.

Ik wil iedereen bedanken die aanwezig was tijdens het gevecht. Ik heb er echt van genoten, maar natuurlijk wel teleurgesteld dat we niet gewonnen hebben :D De verdediging wankelde soms, maar de aanval was niet altijd even 'en bloc' gelijk ze zeggen.

Volgende keer beter (en dat gaat natuurlijk niet lang meer duren)

AANVAL 003 is binnenkort! TOT DAN!!

~Prom

Jij bedankt voor het leiden, waar we veel man op verloren is aan die linkerkant waar ze een hele muur weg moesten schieten en zo niet snel die hoek in konden en rechts weggeknalt werd.
 

DeletedUser

Jij bedankt voor het leiden, waar we veel man op verloren is aan die linkerkant waar ze een hele muur weg moesten schieten en zo niet snel die hoek in konden en rechts weggeknalt werd.

Begint het gemopper nu al weer...
Ik vind het haast jammer dat de forten hebben toegevoegd, mensen kunnen nooit meer wat goed doen...
 

DeletedUser

Schiet maar eens een muur en torens leeg met bogen, stenen en de meest primitieve fortwapens. Dat duurt zo enorm lang. Daar zat het verlies.
Al begonnen we wel heel sterk vond ik. We hadden die 10 man minder zomaar ingehaald.....
 
Mja.. dat is meestal met de eerste fortgevechten. Er zijn er nu nog weinig en iedereen wil graag meedoen. Gevolg is dat er vele mensen uitgesloten moeten worden, helaas. :)

Wat dat betreft is het maar goed dat steden uitgebouwd raken en het geld aan forten gaan spenderen. Hoe meer forten er gebouwd zijn, hoe meer gevechten. :) (Fort bouwen is toch vaak simpeler dan het veroveren, zeker voor een kleine stad). :)
 

DeletedUser9359

Ik wil toch veel forten veroveren, dat bouwen is louter tijdverlies ;)
 

DeletedUser

Kijk jullie massale BG's begint er al onder te lijden ^^
er kwam mss 200man van jullie op dagen maar 90 kunnen niet mee doen in een GROOOOOT fort gevecht.. wat doen jullie met kleine fort gevechtjes 1/5 kan mee doen van jullie eens aan gedacht wat de leden daaar van vinden..

daarbij vind ik het fijn om 3 STERKE steden te hebben die bijna voltallig zijn (in fort gevechten) maar genoeg om te winnen..

voor beide kanten:
er zijn wat problemen tijdens het gevecht geweest maar dat gebeurt volgens mij altijd in het begin van een wereld. (mensen moet het vertrouwen krijgen in de fortleider) enzo.. 1x dat in orde is,, zijn de forten op maximale kracht..

jullie hebben nu al vast veel tegen stand gekregen.
 

DeletedUser

Kijk jullie massale BG's begint er al onder te lijden ^^
er kwam mss 200man van jullie op dagen maar 90 kunnen niet mee doen in een GROOOOOT fort gevecht.. wat doen jullie met kleine fort gevechtjes 1/5 kan mee doen van jullie eens aan gedacht wat de leden daaar van vinden..

daarbij vind ik het fijn om 3 STERKE steden te hebben die bijna voltallig zijn (in fort gevechten) maar genoeg om te winnen..

voor beide kanten:
er zijn wat problemen tijdens het gevecht geweest maar dat gebeurt volgens mij altijd in het begin van een wereld. (mensen moet het vertrouwen krijgen in de fortleider) enzo.. 1x dat in orde is,, zijn de forten op maximale kracht..

jullie hebben nu al vast veel tegen stand gekregen.


1 )Onze massabg begint eronder te lijden ?

- ik heb daar niets van gemerkt !
In tegenstelling tot jullie tri-bond staan onze spelers allemaal achter ons.
Als spelers niet verkozen worden om mee te doen, maken ze daar geen probleem van --> Iedereen bij ons wenst gewoon dat we winnen.
Hoe we winnen is van ondergeschikt belang !

2 ) 3 sterke steden ?
In mijn ogen heeft er van de 3 steden , 1 stad iets bewezen !
nl Arizona !
Zij roepen het minst, maar deden het meest !
Terwijl sonuwe en the undertaker op dit forum het vel van de beer aan het verkopen waren , bleef Arzinona ( op een paar spelers na .. Duelist :D ) erg bescheiden !

3) @ playbunny ; het is gemakkelijk zoiets te schrijven, hé : " meer vertrouwen hebben in de fortleiding "
Als fortleiding moet je het goede voorbeeld gevn.
Wat mij duidelijk opviel is dat jij bv. tot ronde 48 nog geen schade opgelopen had ... en nee dat kwam niet omdat jij alles uitweek..
omdat jij namelijk altijd mooi achter de leden van arizona ging staan en hen het vuile werk liet opknappen.

4) 1 aanvaller heeft deze aanval overleefd : freewilly
Hij ging maar niet dood :D
Bij deze proficiat van United Army :)
Er mag dan wel een portie geluk mee gemoeid zijn, maar ik gun het jouw liever dan de spelers van de andere steden



5) Ik wil iedereen bedanken om te komen verdedigen.



Groet Don Pellegrino
 

DeletedUser

de bg moet nog wat in goede banen geleidt worden
de steden die er bij horen zullen straks allemaal een paar leider naar voren schuiven die als diplomaat dienen

wacht maar af hoor, hier komt nog wel wat uit
 

DeletedUser385

Stop toch eens met liegen, kerel. Ik weet hoe EP berekend wordt bij fortgevechten en jij hebt HELEMAAL geen 900+ EP. Je liep overigens met je "massa Levenspunten" als een bange kip achter iedereen aan.

Ik wil iedereen bedanken die aanwezig was tijdens het gevecht. Ik heb er echt van genoten, maar natuurlijk wel teleurgesteld dat we niet gewonnen hebben :D De verdediging wankelde soms, maar de aanval was niet altijd even 'en bloc' gelijk ze zeggen.

Volgende keer beter (en dat gaat natuurlijk niet lang meer duren)

AANVAL 003 is binnenkort! TOT DAN!!

~Prom

hey prom

moet ik je bericht sturen?

het is echt zo,:p

en nog iets: ik liep de eerste vele rondes vooraan, ik stond op zijmuur, toen werd iedereen eraf geroepen, stond ik op rechterondergebouwtje linkerondervakje, dus was ik de hele tijd doelwit, toen die allemaal ko waren ging ik naar bovenmuur, net toen ik aankwam moest iedereen weg

daarna stond ik weer vooraan op zijmuur, maar toen had ik nog 300 hp en toen ging ik achter andere verschuilen.

als je dat "de hele tijd" achter iemand noemt, dat duurde 8 rondes

ps de laatste 2 rondes stond ik weer vooraan, vraag maar aan freewilly, die schoot op mij:)

nog ff bewijs, dit kan je zelf ook zien

ruud99 DC Octavia 2120 280 0 15 18 1966 14 51 1840 131 2 52

dus ik starte met 2120 hp, eindigde met 280 hp , heb 15 keer geraakt, 18 keer gemist, heb 1966 schade toegebracht, ben 14 keer geraakt, 51 keren ontweken

65 schoten op mij, dat is niet de hele tijd achter anderen verschuilen, maar ik stond gewoon niet in de drukste gebieden, ik stond onderaan, waardoor er telkens 5 a 6 op mij schoten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ruud, ik geloof best dat je 900+ ep. Ik had er namelijk ook 1000+

En verder stel ik voor dat we het gezellig houden. Nu is het alleen maar SUA dat allemaal kritiek heeft op TA en TA dat zich er tegen verdedigt. Voorlopig roept SUA vooral dat ze beter zijn en dat TA niet werkt. En als TA een keer blijkt te winnen, wordt er allemaal kritiek op onze vechtstijl geleverd ipv ons netjes te feliciteren, zoals wij bij het vorige gevecht deden. Persoonlijk had ik respect voor SUA, maar dat begint toch wel af te brokkelen.

Anyway, ik heb genoten van het gevecht gister en ik verheug me alweer op volgende gevechten.
 

DeletedUser

idd

@ hytres : ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Ook bedank ik de DC steden !
We weten dat we op jullie kunnen rekenen.
 

DeletedUser

Mag ik nu eigenlijk eens de vraag stellen wie er nu allemaal bij die grote BG hoort ? Want dit is me echt allemaal veel te onduidelijk aan het worden...
Momenteel zie ik de massa BG als iedereen is vriend met iedereen buiten een paar steden ...
 

DeletedUser5740

3 steden tegen 500 leden van TA dan.

WIj hebben nog geen 300 leden hoor !

Tja had dan zelf slim genoeg geweest voor een paar extra mensen

kuch 500 kuch kuch
misschien hadden wij 190 spelers jullie 130 ?
wij hadden ongeveer 220 mensen en zij 110
Mag ik nu eigenlijk eens de vraag stellen wie er nu allemaal bij die grote BG hoort ? Want dit is me echt allemaal veel te onduidelijk aan het worden...
Momenteel zie ik de massa BG als iedereen is vriend met iedereen buiten een paar steden ...
Dat weet niemand en miss is dat ook maar goed want anders worden ze straks weer plat geduellert door ene ARIZONA, UNDERTAKEN en SONUWE.
Die het er voor over hebben 13 exp uit een duel te halen !
 

DeletedUser11811

Dat weet niemand en miss is dat ook maar goed want anders worden ze straks weer plat geduellert door ene ARIZONA, UNDERTAKEN en SONUWE.
Die het er voor over hebben 13 exp uit een duel te halen ![/FONT]

Stop nu toch eens met over die stomme discussie weer te beginnen leuteren
jij weet net zo goed als ik dat dit langs beide kanten gebeurt

als je leden worden aangevallen is het normaal dat je ze terugpakt, en dan doet het er niet toe of ze je nu 10 of 200 XP opleveren.
De stadsleden beschermen heet zoiets. ;)

En maak je maar geen illusies, of wij die BG nu kennen of niet, ze worden zowieso aangevallen, dus persoonlijk vind ik dat die redenatie nergens op slaat

laten we gewoon stoppen met elkaar telkens van alles te beschuldigen, dit is maar een spel en het is de bedoeling dat het plezant blijft hé !!! :)
 
Bovenaan