• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

TA

DeletedUser

Momentele fortgevechten
Naam: Fort Mitos
Punten: 9100
Fortgevecht: morgen om 20:00 uur

Nou ik zou zeggen, bewijs jezelf !. Laat eens zien dat jullie die ''Goede'' Stedengroep zijn. Lets kicks some TA buts !
 

DeletedUser

Momentele fortgevechten
Naam: Fort Mitos
Punten: 9100
Fortgevecht: morgen om 20:00 uur

Nou ik zou zeggen, bewijs jezelf !. Laat eens zien dat jullie die ''Goede'' Stedengroep zijn. Lets kicks some TA buts !

Zullen we zeker, maar zoals we al zeiden, zijn we geen stedengroep maar een groep BG's. Misschien om dat duidelijker te maken gaan wij de naam 'TA' in onze Stadsnaam weglaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zullen we zeker, maar zoals we al zeiden, zijn we geen stedengroep maar een groep BG's. Misschien om dat duidelijker te maken gaan wij de naam 'TA' in onze Stadsnaam weglaten.

Mitos is zijn fort kwijt morgen geloof mij :cool:
 

DeletedUser

Het maakt ons allemaal geen fluit uit bij Arizona. Al komt er een BG met 100 steden. Je merkt snel genoeg dat dat vreselijk irritant is.
Je wordt beperkt in je duelmogelijkheden en moet straks 18 fortgevechten op een dag doen. Wij bedanken ervoor.

Liever eenzaam ten onder dan onderdeel van een massa. Dat wordt snel saai hoor. Zie VSW op W1 en WAW op W3. Zoiets bloedt dood op den duur.
 

DeletedUser5740

de groep is veel te groot om deftig te kunnen functioneren
maar je zal dat zelf wel merken :D
Tja daar zit wat in we zullen zien.

TA = 430 Leden
Sonuwe + Arizona + Undertaker = 117

De statistieken gaan ondanks dit toch nog wel richting SAU aangezien ik Sotteghem nog bij TA rekende toen zij werden vernietigd.
dat is een groot verschil maar verkijk je er niet op de leden van de 3 steden hebben behoorlijk wat hoge leden je kunt het beste 200 leden van die 430 aftrekken.
Momentele fortgevechten
Naam: Fort Mitos
Punten: 9100
Fortgevecht: morgen om 20:00 uur

Nou ik zou zeggen, bewijs jezelf !. Laat eens zien dat jullie die ''Goede'' Stedengroep zijn. Lets kicks some TA buts !
oe ik moet morgen aan het werk !

Mitos is zijn fort kwijt morgen geloof mij :cool:
Nou niet zo voorbarig worden !!! Dat fort dat jullie wonnen. Was omdat er niemand recuiteerd. En de leiding van die stad deed hun eerste fortbattle ooit.
En vergeet niet dat er 143 leden bij het fort stonden waarvan 87 aangemeld aan de verdedigingskant.

Het maakt ons allemaal geen fluit uit bij Arizona. Al komt er een BG met 100 steden. Je merkt snel genoeg dat dat vreselijk irritant is.
Je wordt beperkt in je duelmogelijkheden en moet straks 18 fortgevechten op een dag doen. Wij bedanken ervoor.

Liever eenzaam ten onder dan onderdeel van een massa. Dat wordt snel saai hoor. Zie VSW op W1 en WAW op W3. Zoiets bloedt dood op den duur.

Freewilly vergeet niet dat het op w3 eerst niet zo was met WAW maar met ene Legends, WSA en NO imperium die in een samen gingen werken tegen allemaal kleine stadjes. EN wat is jouw stad ookal weer ? oja dat is de legends !:eek:
Tja als je dat doet weet je dat er tegenstand komt!
 

DeletedUser

MMmmm, Iemand zo gek genoeg om wat statistieken bij te gaan houden? Beetje oorlog Like?

-Totale duelpunten TA en SUA Nu
-Stijging duelpunten TA en SUA per week
-Verloren en gewonnen Fort gevechten tussen deze mogendheden. Wat waarschijnlijk op Soort koude oorlog uitdraait. Omdat niet Bg's worden geholpen om te zorgen dat de ''tegenstander'' het fortgevecht niet wint.


De eerste 2 lijken me wel leuk:) Die 3de is slechts een voorstel.
 

DeletedUser5740

Arizona for life ja Kakalov!:D

ik weet dat je het een leuke stad vind manigordo dat heb je me op w3 al verteld!
Maar je krijgt mij echt niet over:p

Maar ik vind het eigenlijk ook wel leuk beetje ruzie strijd het maakt een wereld leuker maar het moet niet uit de hand lopen dan slaat een wereld dood!
 

DeletedUser

Ik zit nog niet eens een maand in Arizona, en ik ben nu al een die hard fan whaha:D

Ik kom nog van ABC..
 

DeletedUser5740

Ik zit nog niet eens een maand in Arizona, en ik ben nu al een die hard fan whaha:D

Ik kom nog van ABC..

Weet ik jij was die speler die dacht dat je een nummertje was bij fortbattles.
Maar ik zal eerlijk zijn je bent nummertje 114C :p


IK vul nog even wat aan dit fort is wel wat meer uitgebouwd dus zouden de verdedigers daar meer voordeel uit moeten halen !
 

DeletedUser

Nee, ik ben niet zo'n eng iemand hoor die je gelijk opzoekt:p Alhoewel, als je me iets aandoet wel:D
 

DeletedUser9359

Nou niet zo voorbarig worden !!! Dat fort dat jullie wonnen. Was omdat er niemand recuiteerd. En de leiding van die stad deed hun eerste fortbattle ooit.
En vergeet niet dat er 143 leden bij het fort stonden waarvan 87 aangemeld aan de verdedigingskant.

191 leden om precies te zijn, waarvan de aantallen gelijk verdeeld waren over aanvallers en verdedigers.
 

DeletedUser

Tja daar zit wat in we zullen zien.


dat is een groot verschil maar verkijk je er niet op de leden van de 3 steden hebben behoorlijk wat hoge leden je kunt het beste 200 leden van die 430 aftrekken.

oe ik moet morgen aan het werk !


Nou niet zo voorbarig worden !!! Dat fort dat jullie wonnen. Was omdat er niemand recuiteerd. En de leiding van die stad deed hun eerste fortbattle ooit.
En vergeet niet dat er 143 leden bij het fort stonden waarvan 87 aangemeld aan de verdedigingskant.



Freewilly vergeet niet dat het op w3 eerst niet zo was met WAW maar met ene Legends, WSA en NO imperium die in een samen gingen werken tegen allemaal kleine stadjes. EN wat is jouw stad ookal weer ? oja dat is de legends !:eek:
Tja als je dat doet weet je dat er tegenstand komt!

Ja ik ben ook Legend daar. Maar je zult van niemand horen dat ik blij ben met al die forten en die fortgevechten en massa-bg's daar.

Ik had op een bepaald moment nog maar 5 normale targets om te duelleren. Als er dan ook nog een paar regelmatig KO liggen of slapen dan is de lol er snel af. Nooit weer een massa-bg of veel forten voor mij.
Het beperkt je spel enorm en anderzijds geeft het enorm veel verplichtingen om online te zijn. En dat is net het aspect dat dit spel leuker maakt dan tribal wars.....
 

DeletedUser5740

Ja ik ben ook Legend daar. Maar je zult van niemand horen dat ik blij ben met al die forten en die fortgevechten en massa-bg's daar.

Ik had op een bepaald moment nog maar 5 normale targets om te duelleren. Als er dan ook nog een paar regelmatig KO liggen of slapen dan is de lol er snel af. Nooit weer een massa-bg of veel forten voor mij.
Het beperkt je spel enorm en anderzijds geeft het enorm veel verplichtingen om online te zijn. En dat is net het aspect dat dit spel leuker maakt dan tribal wars.....

idd, ik had het ook liever gehad gwn allemaal steden los gehad.
maarja dat wil niet.
En dan heb je ook nog die M!!!!!!!tjes die om de 2 dagen hetzelfde fort aanvallen en legends in hun naam hebben en volgens mij er niet bij horen.
 

DeletedUser

helemaal mee eens willy, alleen vind ik wel het nadeel dat je nogal snel moet ..

waarom? je krijgt vaak een soort van kettingreactie. 1 stad heeft ruzie met een ander, en ze zoeken beiden een vriendje. de ene partij blijkt veel sterker, en er komt al een massa bg. ik vind het jammer dat dit zoveel gebeurt, maar denk aan de andere kant dat er niet zoveel aan te doen is. ik vind ook dat het spel niet goed aangepast is voor nl, (klinkt misschien wat raar) maar dan bedoel ik simpel dat ze het niet aangepast hebben. wij zijn maar een klein landje, en hebben daardoor ook maar weinig spelers. nu heb je wel een hele grote kaart, met heel veel forten, waardoor het mogelijk is dat je 10 uur moet lopen voor een duel/fortgevecht, en dat er belachelijk veel fakes komen. ik denk dat dit als 1e aangepakt zou moten worden om zonder bg's te kunnen spelen, want als er minder forten zijn zullen er ook minder bg's zijn. (dan krijg je onenigheid in de bg wie het fort mag etc, en dan moet je wel uit elkaar.)

ik denk dan ook dat de oplossing zou zijn dat je gewoon een stuk of 9 vakjes doet, ipv zoveel als we nu hebben. ook zou ik er veeeel minder forten neerzetten, denk dan aan 2 grote 4 middel en 6 kleine ofzo. dan zul je pas weer echt gevechten krijgen, en zal het spel ook weer echt leuk worden. (ik vind dan trouwens wel dat een fortgevecht veeel meer moet gaan kosten)
 

DeletedUser

hahah

eens zo heerlijk dat ze met veel zijn :D

kunne we eens zoveel afleggen :p

BRING IT ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Bovenaan