• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Steden in verbaal duel :D

DeletedUser905

Nu wou ik het bij lezen houden maar toch ...

De kracht van een stad zit niet in de stadspunten.Dit zit in de kracht,Actieviteit en het plezier van de spelers.

je kunt wel een uitgebouwde stad vol bouwers hebben en een leuke fort.
Toch kan een stad met laten we zeggen 30.000 punten je het afnemen als het sterke leden bevat.

ik zou en dit is eigelijk op alle steden gericht,Pas zeggen wie hier de sterkste stad heeft als we echt veel weken verder zijn..kan zo maar zijn dat er een stad is die nu op rang 100 staat die iedereen voorbij gaat..[b/]
The Final Judgement FTW! :p Tot mijn verbazing zag ik dat we al rang 42 zijn :cool:

Nou zo bijzonder is dat niet. Als je als soldaat, avonturier of duellant alles op bouwen zet dan kun je ook prima bouwen. Met bouwen gaat het ook om de massa he...
Helemaal mee eens. Die 5% maken op deze levels nog niet veel uit. Altijd wel iets, maar niet heel veel.

DeletedUser9359

Nou zo bijzonder is dat niet. Als je als soldaat, avonturier of duellant alles op bouwen zet dan kun je ook prima bouwen. Met bouwen gaat het ook om de massa he...

Maar als bouwer ben je nadien niet meer zo interessant om te spelen, terwijl een duellant, een avonturier en een soldaat dat wel is. Je hebt wel gelijk Free-Willy, het gaat om het samenspel tussen verschillende spelers. Dat zal ook blijken wanneer de steden allemaal af zijn. Dan gaat het om de duelpunten en de forten ;)

DeletedUser

Precies. Ik vind het overigens een erg leuk en origineel idee hoor.
Als bouwer hoeft het trouwens helemaal niet op te houden nadat de steden en forten gebouwd zijn want je kunt nog prima voor een hoge ranking gaan. Je krijgt namelijk meer ep voor arbeiden....

DeletedUser9359

Profiel van RisingRome

Code:
HAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAH

GRATIS SHOPPEN ! bij SONUWE kan het ! hahaah
Bij deze zijn er geen shoppers meer toegestaan in SONUWE. Ik hoop dat andere steden zulke spelers ook niet aannemen. Hij was immers al de tweede die het plezant vind een loopje te nemen met de ongeschreven regels van het spel. Helaas, je hebt de boel voor anderen verziekt.

Als je dit leest RisingRome - Sonuwe alta mente repostum - wij pakken je nog wel terug ;)

DeletedUser

Profiel van RisingRome

Code:
HAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAH

Bij deze zijn er geen shoppers meer toegestaan in SONUWE. Ik hoop dat andere steden zulke spelers ook niet aannemen. Hij was immers al de tweede die het plezant vind een loopje te nemen met de ongeschreven regels van het spel. Helaas, je hebt de boel voor anderen verziekt.

Als je dit leest RisingRome - Sonuwe alta mente repostum - wij pakken je nog wel terug ;)

Zielige mensjes

Geen shoppers meer toegestaan? Hmm.. daar gaat een goede bron van inkomsten. ;) Shoppers leveren vaak vrij veel geld op, is mijn ervaring. :) Dat er een enkeling is die het verzuimt te betalen, tsja, dat risico hoort er bij. Het merendeel betaalt gewoon en als je geluk hebt, nog meer dan gevraagd ook. ;)

DeletedUser

Dit is niet te geloven. Sotteghem-51 is echt het toppunt van zieligheid.
Nu al dagen ons bouwers bestoken met aanvallen omdat wij hun ook wel eens aanvallen.

Maar bouwers aanvallen voor 40 ep, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar dit???

Je zou je toch dood schamen als je in zo'n stad moest zitten....

Levenspunten totaal
- 56 LP Levenspunten totaal
- 14 LP

joopiesees wint het duel en krijgt 1 ervaringspunt. Foca heeft helaas geen contant geld dat joopiesees kan stelen.

DeletedUser

Dit is niet te geloven. Sotteghem-51 is echt het toppunt van zieligheid.
Nu al dagen ons bouwers bestoken met aanvallen omdat wij hun ook wel eens aanvallen.

Maar bouwers aanvallen voor 40 ep, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar dit???

Je zou je toch dood schamen als je in zo'n stad moest zitten....

Levenspunten totaal
- 56 LP Levenspunten totaal
- 14 LP

joopiesees wint het duel en krijgt 1 ervaringspunt. Foca heeft helaas geen contant geld dat joopiesees kan stelen.

/fail noobs dat het zijn :eek:

DeletedUser11811

Profiel van RisingRome

Code:
HAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAH

die gast is proberen binnen te geraken bij ons ook enkele dagen geleden, helaas voor hem is het niet gelukt. Ik stel voor dat iedereen die kerel afwijst
zo'n mensen verpesten de wereld :(

DeletedUser9359

Als je denkt dat Sotteghem de enige is... Ik zal je even de lijst geven van onze bouwers en het aantal keer dat ze op 4 dagen zijn aangevallen. We zullen ze ook wel eens bezoeken als de tijd rijp is :D

Skull : 29
Prom : 27
DJO : 8
Farp : 38
Gaj : 36
Tijn : 29
Mini : 8
Kasi : 7
Lex : 10

~Prom

PS: Onze proletarische shopper - RisingRome - heeft blijkbaar onderdak gevonden in The Undertaker, zo verklaart hij. Ik ben blij dat jij me het tegendeel bevestigt, Slab :D

DeletedUser

Het is inderdaad wel een beetje zielig van sotteghem.. de hele wereld 7 moet gewoon op sotteghem gaan :D:D

DeletedUser

Als je denkt dat Sotteghem de enige is... Ik zal je even de lijst geven van onze bouwers en het aantal keer dat ze op 4 dagen zijn aangevallen. We zullen ze ook wel eens bezoeken als de tijd rijp is :D

~Prom

PS: Onze proletarische shopper - RisingRome - heeft blijkbaar onderdak gevonden in The Undertaker, zo verklaart hij. Ik ben blij dat jij me het tegendeel bevestigt, Slab :D

Jah sorry hey :D
Maar jullie geven ook zoveel heerlijke xp :)

DeletedUser

~Prom

Er zit wel een verschil tussen of ze ep opleveren of niet he Prom. Jullie zijn allemaal vrij hoog geleveld en bovendien allemaal karakterklasse soldaat.
Jullie bouwers leveren dus ep op en het is soms verwarrend wie wel en niet bouwer is. Bij ons daarentegen is dat wel degelijk duidelijk en dus telkens voor minder dan 10 ep, met 1 ep als uitschieter.

Hmm.. klinkt als alles tegen 1.. Is dat niet net zo sneu als mensen aanvallen voor 1 EP? xD

Op zich wel. Maar je roept natuurlijk wel een hoop ellende op jezelf als je zo gaat spelen. Het is een verdrietige manier van spelen waarmee je niet echt respect verwerft. Echter hebben wij de hele wereld er ook niet voor nodig. We doppen voorlopig ons eigen boontjes wel. ;)

DeletedUser9359

Ik ook :D HEEL verdrietig. Dagen liggen wegkwijnen in een duister hoekje van m'n kamer, schreien van verdriet en pijn omdat jullie mij duelleren... HAHAHA!! Nee, zo werkt het spel nu eenmaal. Wij hebben een hoog level, dus zijn we een makkelijk doelwit voor duellanten etc.

Freewilly, je hebt gelijk als je zegt dat wij veel EP geven - zei de uitleg hierboven. Je hebt ook gelijk als je zegt dat het moeilijk is om ons uit elkaar te houden, want we zijn allemaal soldaten.

Ik heb geen rancunes, maar we zullen ooit wel terugvechten :D

~Prom

DeletedUser905

Profiel van RisingRome

Code:
HAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAH

Dit is gewoon jammer dat het gebeurt, maar het hoort er bij. Sommige spelers vinden het blijkbaar grappig om het dan ook nog zo op hun profiel te zetten. Naja. Wat hij wil.

Geen shoppers meer toegestaan? Hmm.. daar gaat een goede bron van inkomsten. ;) Shoppers leveren vaak vrij veel geld op, is mijn ervaring. :) Dat er een enkeling is die het verzuimt te betalen, tsja, dat risico hoort er bij. Het merendeel betaalt gewoon en als je geluk hebt, nog meer dan gevraagd ook. ;)
Ze zullen idd een flinke smak geld laten liggen.. Voor 10 shoppers, waarvan 2 het verzuimen om te betalen, kun je evengoed nog makkelijk $1000+ binnenhalen in de stadskas.

Hmm.. klinkt als alles tegen 1.. Is dat niet net zo sneu als mensen aanvallen voor 1 EP? xD
Dat is inderdaad net zo zielig. Daarom doe ik er niet aan mee :D

Als iemand verzuimt te betalen, gewoon een paar keer duelleren, en klaar. That's all part off the game.

Bovenaan