• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Steden in verbaal duel :D

DeletedUser

In ieder geval bedankt voor de tip. Die wanbetaler komt er bij ons niet in.
En als ie ooit duels gaat winnen (hij heeft nu wel heel stoer een clinch's poncho maar zijn duellevel is te laag voor mij om te duelleren) en ik tref hem in een stad dan pak ik m..... 14 keer. :D
 

DeletedUser

ik heb altijd gezegt van geen shoppers toe te laten tenzij je ze kent... maja da krijg je als ze te eigenwijs zijn...
 

DeletedUser

Dit is niet te geloven. Sotteghem-51 is echt het toppunt van zieligheid.
Nu al dagen ons bouwers bestoken met aanvallen omdat wij hun ook wel eens aanvallen.

Maar bouwers aanvallen voor 40 ep, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar dit???

Je zou je toch dood schamen als je in zo'n stad moest zitten....


Levenspunten totaal
- 56 LP Levenspunten totaal
- 14 LP

joopiesees wint het duel en krijgt 1 ervaringspunt. Foca heeft helaas geen contant geld dat joopiesees kan stelen.

Wat maakt het uit dat je bouwers aanvalt?

1-ze kiezen er zelf voor en meestal hebben ze flink wat geld/
2-bouwers hebben algemeen meer levenspunten..dus ze zouden het lang genoeg kunnen volhouden:D

Kortom ben een beetje flauw van dat gezeur over bouwers..iedere stad heeft bouwers en ieder duellant heeft wel eens een bouwer aangevallen..

zeggen dat een stad zielig is..doen mensen alleen om hun eigen naam ten goede te laten lijken..terwijl de waarheid meestal anders is..want over SONUWE hoor ik ook genoeg

:sheriff::helpie::sheriff::helpie:

_______________________________________________________

Jah sorry hey :D
Maar jullie geven ook zoveel heerlijke xp :)

Daar draait het toch ook om?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dit is niet te geloven. Sotteghem-51 is echt het toppunt van zieligheid.
Nu al dagen ons bouwers bestoken met aanvallen omdat wij hun ook wel eens aanvallen.

Maar bouwers aanvallen voor 40 ep, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar dit???

Je zou je toch dood schamen als je in zo'n stad moest zitten....


Levenspunten totaal
- 56 LP Levenspunten totaal
- 14 LP

joopiesees wint het duel en krijgt 1 ervaringspunt. Foca heeft helaas geen contant geld dat joopiesees kan stelen.

Wat maakt het uit dat je bouwers aanvalt?

1-ze kiezen er zelf voor en meestal hebben ze flink wat geld/
2-bouwers hebben algemeen meer levenspunten..dus ze zouden het lang genoeg kunnen volhouden:D

Kortom ben een beetje flauw van dat gezeur over bouwers..iedere stad heeft bouwers en ieder duellant heeft wel eens een bouwer aangevallen..

zeggen dat een stad zielig is..doen mensen alleen om hun eigen naam ten goede te laten lijken..terwijl de waarheid meestal anders is..want over SONUWE hoor ik ook genoeg

:sheriff::helpie::sheriff::helpie:

_______________________________________________________



Daar draait het toch ook om?

Ik val iedereen aan waar ik het meest EP aan verdien(w6 dan)..
maar als je kijkt naar de post van freewilly, dan kan je dat toch wel zeer zielig noemen..
 

DeletedUser11544

als een bouwer aangevallen word gaat gewoon de stad wraaknemen zo hoort het bouwers moeten net zo goed aangevallen worden,
 

DeletedUser

als een bouwer aangevallen word gaat gewoon de stad wraaknemen zo hoort het bouwers moeten net zo goed aangevallen worden,

Precies zo denk ik er ook over... ieder heeft een taak en een karakter..als stad moet je als een team werken als je dat goed doet dan moet een bouwer een aanval moeten kunnen overleven..

en zoals ik een wijs iemand ooit heb horen zeggen,Ook een bouwer kan duelleren :D:D

:sheriff::helpie::sheriff::helpie:
 

DeletedUser11544

zo is het maar net ben zelf ook bouwer maar zet toch niks in op mikken enzo maar heb wel veel slagkracht mijn stad octavia pakt duellisten wel als die me aanvallen met wat hulp van de DC steden groep XD
 

DeletedUser

Precies zo denk ik er ook over... ieder heeft een taak en een karakter..als stad moet je als een team werken als je dat goed doet dan moet een bouwer een aanval moeten kunnen overleven..

en zoals ik een wijs iemand ooit heb horen zeggen,Ook een bouwer kan duelleren :D:D

:sheriff::helpie::sheriff::helpie:

ja, ik werd in w6 ook altijd aangevallen toen ik nog full op bouwen had staan. Maar heb ze inmiddels allemaal al flink teruggepakt :D

Maar wat freewilly zegt, het is gewoon niet respectvol om voor 1 ep bouwers te gaan aanvallen. Ik vind het niet netjes. Vooral niet als je dan puur op de bouwers aast.
Maarja goed, aangezien alle grote steden in w7 nu duelsteden/fortgevecht steden zijn. Moeten er ook zwakkere in de stad zitten, en dat zijn helaas de bouwers.
 

DeletedUser385

wat me opvalt:

niemand kijkt in ranglijsten bij dingen als paardrijden en handeldrijven enzo

'vaak slechte duelanten met extreem veel geld, handig in begin...
 

DeletedUser9359

zeggen dat een stad zielig is..doen mensen alleen om hun eigen naam ten goede te laten lijken..terwijl de waarheid meestal anders is..want over SONUWE hoor ik ook genoeg

Oei oei ;) Dan zullen we moeten oppassen, zeker...
 

DeletedUser11544

er mogen wel wat meer steden gesticht worden in vakje 28 tis wat leeg daaro
 

DeletedUser9359

Waarvoor ik gevreesd had is na 2 weken al gebeurd... Er is een BG ontstaan tussen 10 steden in de top 30. Enerzijds is het belachelijk om nu al diplomatieke afspraken te maken en anderzijds is het blijkbaar onmogelijk om werelden van elkaar te onderscheiden.

Ik ben blij dat enkele steden NIET mee hebben gedaan aan deze samenklontering van steden. Jullie zullen weliswaar minder aangevallen worden, maar het is ronduit zielig om nu al samen te troepen!!

Voor diegene die geen idee hebben waar ik het over heb. Ik heb de BGs van verschillende steden langs elkaar gezet en dit was het resultaat:


Stoner Heaven
51 - Sotteghem
Fanta Farmers
Fanta Farmers 2
Atlantis Legion KS
Atlantis II KS
Atlantis North KS
Atlantis Creek KS
United Army => jullie zijn werkelijk met IEDEREEN BG :D LMAO!!
AFS - Las Vegas
Honourable Men
The Blue Radiation


Respect voor Brotherhood, Wheat Ridge, High Chaparall Ranch, The Undertaker en Arizona! Toch nog enkele goede steden die niet samen klitten als lijm :D

~Prom
 

DeletedUser

ik vind dat sonuwe het lager dan verwacht doet.... 0 duelpunten maar wel 2 spelers in de top 2 met duels...
 

DeletedUser

ik vind dat sonuwe het lager dan verwacht doet.... 0 duelpunten maar wel 2 spelers in de top 2 met duels...

Gaap, als elke bouwer van ons per dag gemiddeld 15 aanvallen binnen krijgt is dat niet moeilijk?
Toch mooi van de steden die prom heeft opgesomd, die geen bg's hebben.
 

DeletedUser

de DC stedengroep heeft er ook maar een paar^^ united army(de rest daarvan volgens mij niet) en octavia.
 

DeletedUser

Dit rijtje had je kunnen verwachten, gezien andere werelden

Stoner Heaven
51 - Sotteghem
Fanta Farmers
Fanta Farmers 2
Atlantis Legion KS
Atlantis II KS
Atlantis North KS
Atlantis Creek KS

Had alleen idd wel verwacht van de rest vd steden dat ze nog ffies opzichzelf bleven. Je redt het goed hoor als stad opzich. Maar veel mensen zijn te bang :D
 
Bovenaan