• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Steden in verbaal duel :D

DeletedUser9359

Beste spelers van TW NL W7,

Ik heb al vaker gemerkt dat enkele spelers in naam van SONUWE iets zeggen. Ik mag dan wel akkoord gaan met wat ze zeggen, ik heb liever niet dat ze spammen op andermans topic. Dat hoort niet, maar ik kan helaas geen 50 inwoners persoonlijk dwingen dat niet te doen.

Deze topic gaat initieel nergens over, maar het kan alle kanten uit gaan. Als je wat te zeveren hebt over een andere stad, doe dat dan hier en laat andere topics - vooral die op Aanvragen en Aanbiedingen - zonder spamm bestaan.

Groetjes,

~Prom

PS: SONUWE > rest
 

DeletedUser

SONUWE owned openbare wc en droll company :)
Moest er gewoon uit ^^
 

DeletedUser

Schreeuwen jullie maar. Er is straks 1 stad die in zijn vuistje lacht... ;)
 

DeletedUser

Haha heel south-sqaud geband :o
zielig dat sommigen mensen ( wat tot nu blijkt ) niet eerlijk kunnen spelen :(
 

DeletedUser

Viel me al op, ik vroeg of ik in hun stad kon dus mailde alle 3 de stadsleiders en in je zag zo dat ze na elkaar geopend werden :o
 

DeletedUser905

Schreeuwen jullie maar. Er is straks 1 stad die in zijn vuistje lacht... ;)
Ik wist niet dat steden vuisten hebben. Maja.. Dan kan aan ons liggen. Onze stad heeft strakjes 42800 punten, jullie stad heeft een vuist. Ieder z'n ding :D

Haha heel south-sqaud geband :o
zielig dat sommigen mensen ( wat tot nu blijkt ) niet eerlijk kunnen spelen :(
Idd.. Zwak moet ik zeggen. Maar ik zit ermee.. Want ik wil voor rank1 duellleren gaan, maar iedereen denk nu geloof ik: "Oh, geblokkeerd. Laat ik dan maar eens aanvallen want ze doen niets terug" oid.. Maar ze verliezen allemaal en zo stijgt een geblokkeerde speler in de duelranglijst :mad:

SONUWE staat voor moedeloosheid
Moed hebben we wel hoor. En zelfs als we t niet zouden hebben. SONUWE heeft een kleermaker waar schoenen te koop zijn. Onze moed loopt ons dan in de schoenen, jullie laten m op de grond vallen. In andere woorden. Wij pakken ons makkelijk weer bij elkaar. Jullie vallen uit elkaar. :):cool:

Zo. Dat is er ook uit :D

Good luck ya all!

PS: Ik heb geen idee wat voor een onzin ik uitgekraamd heb. Dat heb ik wel vaker niet :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Mensen, jullie kunnen allemaal zeggen wat je wilt met vuisten en schoenen en weet ik veel wat:p, maar -V³- zal straks overheersen, dat zul je zien!:cool:
 
Bovenaan