• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Steden in verbaal duel :D

DeletedUser

Ik wist niet dat steden vuisten hebben. Maja.. Dan kan aan ons liggen. Onze stad heeft strakjes 42800 punten, jullie stad heeft een vuist. Ieder z'n ding :D

Idd.. Zwak moet ik zeggen. Maar ik zit ermee.. Want ik wil voor rank1 duellleren gaan, maar iedereen denk nu geloof ik: "Oh, geblokkeerd. Laat ik dan maar eens aanvallen want ze doen niets terug" oid.. Maar ze verliezen allemaal en zo stijgt een geblokkeerde speler in de duelranglijst :mad:

Moed hebben we wel hoor. En zelfs als we t niet zouden hebben. SONUWE heeft een kleermaker waar schoenen te koop zijn. Onze moed loopt ons dan in de schoenen, jullie laten m op de grond vallen. In andere woorden. Wij pakken ons makkelijk weer bij elkaar. Jullie vallen uit elkaar. :):cool:

Zo. Dat is er ook uit :D

Good luck ya all!

PS: Ik heb geen idee wat voor een onzin ik uitgekraamd heb. Dat heb ik wel vaker niet :rolleyes:

WHAHAHAHAHAHAHAA hier moest ik nou echt om lachen:D:D:D

Heerlijk, een beetje lol op de vroege ochtend:cool:
 

DeletedUser

altijd heerlijk zo forumzever :D

maar de stats en punten bewijzen nog altijd 1 ding

SONUWE > rest
 

DeletedUser

Ik wist niet dat steden vuisten hebben. Maja.. Dan kan aan ons liggen. Onze stad heeft strakjes 42800 punten, jullie stad heeft een vuist. Ieder z'n ding :D

Idd.. Zwak moet ik zeggen. Maar ik zit ermee.. Want ik wil voor rank1 duellleren gaan, maar iedereen denk nu geloof ik: "Oh, geblokkeerd. Laat ik dan maar eens aanvallen want ze doen niets terug" oid.. Maar ze verliezen allemaal en zo stijgt een geblokkeerde speler in de duelranglijst :mad:

Moed hebben we wel hoor. En zelfs als we t niet zouden hebben. SONUWE heeft een kleermaker waar schoenen te koop zijn. Onze moed loopt ons dan in de schoenen, jullie laten m op de grond vallen. In andere woorden. Wij pakken ons makkelijk weer bij elkaar. Jullie vallen uit elkaar. :):cool:

Zo. Dat is er ook uit :D

Good luck ya all!

PS: Ik heb geen idee wat voor een onzin ik uitgekraamd heb. Dat heb ik wel vaker niet :rolleyes:

Lekker naïef, wat schattig. Denken dat de eerste uitgebouwde stad ook de beste duellanten produceert en zo. :rolleyes:

DIe bouwperiode is maar van zo'n korte duur, de echte duellanten zullen later pas opstaan. En ik vermoed dat er wel een paar van Arizona tussen zullen zitten. Maar misschien ook wel niet. Het is en blijft een spelletje.

Maar Sonuwe of hoe het ook maar heet maakt nog weinig indruk op me tot nu toe. Wel onze bouwer aanvallen mar mij niet? Nu is het duellevelverschil te groot maar ik had van die o-zo-grote-nummer 1 stad van W7 wel wat meer verwacht....:rolleyes:
 

DeletedUser

Mensen, jullie kunnen allemaal zeggen wat je wilt met vuisten en schoenen en weet ik veel wat:p, maar -V³- zal straks overheersen, dat zul je zien!:cool:

Allemaal een grote mond, we zullen wel zien wie de beste zal zijn..
 

DeletedUser1053

Ik wist niet dat steden vuisten hebben. Maja.. Dan kan aan ons liggen. Onze stad heeft strakjes 42800 punten, jullie stad heeft een vuist. Ieder z'n ding :D

Idd.. Zwak moet ik zeggen. Maar ik zit ermee.. Want ik wil voor rank1 duellleren gaan, maar iedereen denk nu geloof ik: "Oh, geblokkeerd. Laat ik dan maar eens aanvallen want ze doen niets terug" oid.. Maar ze verliezen allemaal en zo stijgt een geblokkeerde speler in de duelranglijst :mad:

Moed hebben we wel hoor. En zelfs als we t niet zouden hebben. SONUWE heeft een kleermaker waar schoenen te koop zijn. Onze moed loopt ons dan in de schoenen, jullie laten m op de grond vallen. In andere woorden. Wij pakken ons makkelijk weer bij elkaar. Jullie vallen uit elkaar. :):cool:

Zo. Dat is er ook uit :D

Good luck ya all!

PS: Ik heb geen idee wat voor een onzin ik uitgekraamd heb. Dat heb ik wel vaker niet :rolleyes:

Bekijk het van de zonnige kant: als die spelers steeds geduelleerd worden en stijgen, kun jij er ook meer ervaring uit halen. Of je moet er zelf ook van verliezen, maar laat ik daar maar even niet van uit gaan. :p
 

DeletedUser

Nounou, wat een moddergegooi (is dat eigenlijk wel een woord?). Ik ben bouwer in The Undertaker. Ik kan jullie al zeggen daar zitten een aantal zeer ambitieuze spelers. Wij willen een top-duelstad worden. Arizona zal goed worden, net als SONUWE. In DC en OWC geloof ik niet echt.
 

DeletedUser

:eek:, je noemt mijn stad niet eens?? :o, nu voel ik me ondergewaardeerd:p
 

DeletedUser

Nounou, wat een moddergegooi (is dat eigenlijk wel een woord?). Ik ben bouwer in The Undertaker. Ik kan jullie al zeggen daar zitten een aantal zeer ambitieuze spelers. Wij willen een top-duelstad worden. Arizona zal goed worden, net als SONUWE. In DC en OWC geloof ik niet echt.

Ik denk niet dat The Undertaker iets gaat worden eerlijk gezegd, maar ieder zijn mening hé Troy ;)
 

DeletedUser9359

Het starten van deze topic heeft duidelijk zijn nut gehad. Ik hoor van verschillende kampen leuke berichten. Ik geniet er van om naast het spel op een forum mensen wat uit te lachen :D

Hoe het wel tof, anders wordt onze heerschappij alleen nog maar groter :D
 

DeletedUser

Het is zeker een goed topic! Mag ik van iedere stad is weten hoeveel bouwers ze hebben? Dan kun je zien wie beter is:p.. wij hebben er nu maar 2
 

DeletedUser1963

Ik denk niet dat The Undertaker iets gaat worden eerlijk gezegd, maar ieder zijn mening hé Troy ;)

waarom denk je dat Davies? Als je eens kijkt naar de spelers die er in zitten of gaan komen (check profiel slab the killer) en je gaat die vergelijken met andere werelden, valt het je dan niet op dat deze spelers op meerdere werelden top-10 staat van de duelranglijst (waaronder ikzelf, 4/7 werelden). Laten we het er over een week of 3 weer eens over hebben.
 

DeletedUser

Kijk daarom.. wij groeien ook aardig door, met minder dan de helft van jullie bouwers, het ligt er maar net aan hoe veel bouwers je hebt, want mijn stad groeit, al zeg ik het zelf, best hard voor 2 bouwertjes..
 

DeletedUser905

Ja. Heb je de doodgraver al eens gezien? :eek: Ik ben nu op weg om met 60% motivatie te duelleren om deze op te halen..
 
Bovenaan