• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Steden in verbaal duel :D

DeletedUser

ach maar -2.. whaha met 60% xD.. zodra onze doodgraver staat, staan we +100:rolleyes:

Neen integendeel, actiefheid op stadchat/forum is echt gek, kan het amper bijhouden :p
En dat voor ong 18 man ^^

Wij zitten daar met zn 7enen en ik hou het al nauwelijks bij:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser905

Haha. Mooie stad. Eigenlijk bedoelde ik ook dat de doodgraver van SONUWE door mij aangepakt zou worden :p Maar toen was ik nog lid, en was nog bezig me duel :p Dus ffkes m'n mondje gehouden :D
Nu ben ik eruit gegooid dus kan er tegenaan.

Wat zeggen jullie hiervan?

Beste treffer in een duel : 29 schade (masterblaster01)
Ergste treffer : ??? schade (masterblaster01)
Beste duellant van de stad : masterblaster01 (104 schade)
Beste vijandelijke duellant : masterblaster01 (??? schade) :rolleyes:
 

DeletedUser

haha. hoezo be je er uit gegooid dan?

is iig een groot verlies voor ze. :p
 

DeletedUser9359

Haha. Mooie stad. Eigenlijk bedoelde ik ook dat de doodgraver van SONUWE door mij aangepakt zou worden :p Maar toen was ik nog lid, en was nog bezig me duel :p Dus ffkes m'n mondje gehouden :D
Nu ben ik eruit gegooid dus kan er tegenaan.

Wat zeggen jullie hiervan?

Beste treffer in een duel : 29 schade (masterblaster01)
Ergste treffer : ??? schade (masterblaster01)
Beste duellant van de stad : masterblaster01 (104 schade)
Beste vijandelijke duellant : masterblaster01 (??? schade) :rolleyes:

Proficiat Master, top 15 duellant als de wereld één week oud is :D
 

DeletedUser

Ja die stats zeggen nog niet zoveel. Als je geluk hebt en een goed wapen vindt dan gaat dat een stuk makkelijker.
Als je als schieter een slagwapen of als slager een schietwapen vindt dan heb je daar zo weinig aan he......
 

DeletedUser

Ja die stats zeggen nog niet zoveel. Als je geluk hebt en een goed wapen vindt dan gaat dat een stuk makkelijker.
Als je als schieter een slagwapen of als slager een schietwapen vindt dan heb je daar zo weinig aan he......

Klopt inderdaad maar dit zul je tot ongeveer lvl 20 zou het vrij veel uitmaken wat voor wapen je hebt :o

Statistieken van de stad SONUWE
Duels totaal
96
Duels gewonnen 44
Duels verloren 52
Differentie -8

En of Sonuwe nou zoo goed is :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

jaaaaaaa want we zijn allemaal aan't duelleren voor die eerste duelrang ...


lolz epic
 

DeletedUser4700

Ik sta 1e op de duelranglijst :p Maar maakt nu nog niet echt veel uit.

Sta wel als beste tegenstander en hoogste vijandelijke hit in SONUWE ;)
 

DeletedUser905

Ja die stats zeggen nog niet zoveel. Als je geluk hebt en een goed wapen vindt dan gaat dat een stuk makkelijker.
Als je als schieter een slagwapen of als slager een schietwapen vindt dan heb je daar zo weinig aan he......
Geluk heb ik. Vond Hw Katapult :p

Ik sta 1e op de duelranglijst :p Maar maakt nu nog niet echt veel uit.

Sta wel als beste tegenstander en hoogste vijandelijke hit in SONUWE ;)
Ik nog als beste :p Maar binnenkort ook als beste tegenstander. Morgen? :D

Enne.. Ik had eerste kunnen staan als ik niet zo vroeg was gaan duelleren ... Nu krijg ik bijna geen EP meer.
 

DeletedUser9359

De hele discussie helt vooral naar de kant van duels, maar het spel is meer dan 1 vs 1 vechten. Natuurlijk win je van de meeste SOLDATEN van SONUWE. Hun prioriteit ligt bij de stad en niet bij het individu.

Als jullie zo graag hunkeren naar de eerste plaats op de duellijst, zijn jullie bij ons steeds welkom om veel EP te halen. Tijdens de fortgevechten zullen jullie echter uit ander hout moeten gesneden zijn. Jammer dat het nog wel even zal duren voor het zo ver is :D

~Prom
 

DeletedUser

Dat kun je nu nog niet zeggen he.. misschien zijn de andere steden ook wel heel goed in fortgevechten..
 

DeletedUser

prometia is iets te zelfverzekerd en kan blijbaar 2 maanden in de toekomst kijken :o
 

DeletedUser

De hele discussie helt vooral naar de kant van duels, maar het spel is meer dan 1 vs 1 vechten. Natuurlijk win je van de meeste SOLDATEN van SONUWE. Hun prioriteit ligt bij de stad en niet bij het individu.

Als jullie zo graag hunkeren naar de eerste plaats op de duellijst, zijn jullie bij ons steeds welkom om veel EP te halen. Tijdens de fortgevechten zullen jullie echter uit ander hout moeten gesneden zijn. Jammer dat het nog wel even zal duren voor het zo ver is :D

~Prom

Kijk SONUWE doodgraver..... zo slecht......

Misschien eerst de post van Prom doorlezen wijsneus?
 
Bovenaan