• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Steden in verbaal duel :D

DeletedUser9359

Petey, bij deze ben je door menig speler uitgeroepen tot meest zielige speler van The West, W7 - en eigenlijk van TW-NL ;)

Mooie opsomming FreeWilly :D Rock on, dude!
 

DeletedUser

Ow ja, en de enige speler die ik ken die al DRIE ingame bans heeft gekregen waarvan 2 permanent. Was ik nog vergeten. Helaas kun je in dit spel dan rustig weer op een ander account beginnen........

Ik heb t altijd al gezegd....maar goed, zijn ware aard komt stukje bij beetje naar boven.

En het is eigenlijk Petey niet. Het is degen waarvan ik in mijn handtekening zo'n mooi citaat heb. :)
 

DeletedUser905

ik hoop dat da tlater is een beetje op schiet, ik heb al zoveel aanvallen gedaan maar nog maar 3 terug gekregen :p (geen van sonuwe.)
Dan nodig ik je (met liefde :confused: :D) uit in TFJ. Krijg je er vanzelf wel denk ik. Veel spelers die in SONUWE gaan duelleren komen ook wel ffkes langs bij ons. Of sonuwe zelf ook wel eens :rolleyes:.

zijdde zeker dat ge lp genoeg gaat hebben dan ? :p

ps: als er een speler in de top 15 staat van tactiek zijn er toch nog wel 3 ezels die het dan toch proberen.
geen van sonuwe dus
DJ staat er nu in.

ach. lijkt me zeker leuk, al moet ik eerlijk bekennen dat ik laatst van DJ verloor :p ik viel hem aan, en toen et duel afgelopen was had hij opeens een bowiemes aan :) naja, netjes gedan moet ik toegeven.

en ach, lp genoeg weeet ik niet maar ik kan wel zeggen dat jullie dan ook veel lp gaan verliezen . :)
Zoals ik op de vorige quote antwoorde: DJ staat nu in de top15 tactiek. Maar dat maakt niets, Heb nu 2x van m verloren (of 3, weet niet zeker), maar de keren die ik win geeft ie me ook lekker EP :)
Wel respect hoor. Hij was bouwer, nu is ie 4e en wint duels tegen soldaten.

Zo. Dat was t voor nu :p
Grmbl... Moest m'n post zelfs aanpassen omdat er meer dan 10 smilies in stonden... :p
 

DeletedUser

Dan nodig ik je (met liefde :confused: :D) uit in TFJ. Krijg je er vanzelf wel denk ik. Veel spelers die in SONUWE gaan duelleren komen ook wel ffkes langs bij ons. Of sonuwe zelf ook wel eens :rolleyes:.

DJ staat er nu in.

Zoals ik op de vorige quote antwoorde: DJ staat nu in de top15 tactiek. Maar dat maakt niets, Heb nu 2x van m verloren (of 3, weet niet zeker), maar de keren die ik win geeft ie me ook lekker EP :)
Wel respect hoor. Hij was bouwer, nu is ie 4e en wint duels tegen soldaten.

Zo. Dat was t voor nu :p
Grmbl... Moest m'n post zelfs aanpassen omdat er meer dan 10 smilies in stonden... :p

haha, wie weet dat ik is een weekje kom logeren als ik tijd over heb :D komt mijn tactiek ook nog is van pas.
 

DeletedUser

Mooie actie van Arizona :)
Ze hebben hier toch wel bewezen dat ze bij de top horen, al worden ze wel op de hielen gezeten door 'United Army' qua duelpunten :)
 

DeletedUser11544

gelukkig is dat onze saloon niet XD maar we hebben ook geen vijanden in w7
 

DeletedUser

Dit was bij mij van gisteren:

Duel: frittebakkeupla vs Bodybuilder op 04-05-10 om 18:53 uur
Duel: 0lete vs Bodybuilder op 04-05-10 om 18:08 uur
Duel: SMLT vs Bodybuilder op 04-05-10 om 17:04 uur
Duel: rick strick vs Bodybuilder op 04-05-10 om 16:28 uur
Duel: rick strick vs Bodybuilder op 04-05-10 om 15:15 uur
Duel: elf pertinax vs Bodybuilder op 04-05-10 om 12:18 uur
Duel: xisve vs Bodybuilder op 04-05-10 om 11:04 uur

Nog altijd niet ko :d

Nu nog maar 2 aanvallen gekregen :)
 

DeletedUser11544

das toch mooi :) bij onze doodgraver moet er ook maar es flauwgevallen tegenstanders 1 staan ofzo
 

DeletedUser

Nie moeilijk als je iemand 10keer gaat aanvallen op ne dag...
Het zou maar erg zijn als het je dan nog nie lukte he!
 

DeletedUser

Ja heel veel aanvallen achter elkaar.

Dan is het niet moeilijk om 19 flauwgevallen tegen standers te krijgen
 
Bovenaan