• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Massa aanvallen maken Arizona kapot!

DeletedUser13068

Joostem wij zijn helemaal geen vriendjes met Æ, wij helpen alleen verdedigen bij Massa aanvallen.

En je wist van 3 aanvallen, dat vind ik ook al massa aanval!
 

DeletedUser

Waarvoor dank aan de vrijheidvechters ;)
Jullie zijn waardige concurrenten.
En een goeie hulp.
(moeilijk te verslaan zeg :p)
 

DeletedUser10988

Grote clubs met veel forten in een bepaalde regio hebben nu eenmaal de pech dat de kans groot is dat ze aangevallen worden.

Daarnaast, laten we nu eens ae als voorbeeld nemen, zou het niet zo kunnen zijn dat wanneer stad/club a en stad/club b een aanval inzet tegen ze, die, jazeker, gepland is om ook vol te geraken, dat dan misschien stadje/clubje c denkt van "hé. laten we ae aanvallen, dan maken we meer kans" en daarna stad d ook nog eens?
Zie hier een begin van een situatie om, onterecht, te veronderstellen dat er op die avond een massa tegen ae gaande is.

Geloof me, wij als FD, doen er alles aan om het aantal fg's te beperken en já, ik heb daar ook contact over met andere clubs (zoals elke stad in elke wereld).
En ook wij hebben vaak zoiets van "ah nee, waarom nu" maar zo is het nu eenmaal en dan roeien we met de riemen die we hebben.

FW staat makkelijk bovenaan door vanuit west te starten, ae staat hoog door hun grootte, (oud)tmg en ook vhv staan hoog door hun skills (en nuggets), BC door sterkte... en wij door aantal

En weet je wat? Gelijk hebben ze/we!

Je kunt miepen wat je wil over te veel of te weinig fg's maar dit spel leent zich nu eenmaal voor deze manier van spelen, vriendschappen, vijanden, gunnen, onderliggende wrok en haat en weet ik veel meer...
Wat ik wel zeker weet is dat degenen die zeuren over teveel en dus te lege fg's, zich vooral bekommert om eigen xp.. want dat is het ENIGE wat je mist in een leeg fortgevecht.

Dus ook niet beginnen over leuke wereld maken of weet ik veel wat, alleen het handje vol klagers vinden de "wereld" op dat moment niet leuk om voorspelbare redenen.. En dat is vechten tegen de bierkaai, immers; op geen enkele wereld is het ideaal, raar hé?!?
 

DeletedUser14008

je kunt wel klagen, maar als je nou wist dat FortForce II ook wou aanvallen? dat die dat niet deden omdat het er anders teveel zouden zijn!

En wij (FortForce (II)) zijn helemaal geen bondgenoot van AMAZONES dus met hun hebben we niets te maken!
 

DeletedUser

Ik vindt ook dat de grote stedengroepen veel te groot worden.
Zo krijgen kleine steden niet de kans om te bloeien.
 

DeletedUser

Dat is pech voor jou.

Ik en mijn duelpartner doen vaak aanvallen samen.

Dit maakt het spel net spannend!!:hmf:

>>Trouwens je hebt zelf gekozen voor welk karakter hé>>

Mnr, Babytje10
 

DeletedUser

He Timon

Je wilt gewoon reclame maken voor AE.
Ik zal iedereen die ik ken AE afraden.
Omdat de leden arrogant en egoistisch zijn.
Ik ben het wel met je eens dat massa-aanvallen moeten stoppen.

Verder zal ik ook iedereen Uc afraden.
Omdat grote steden groepen allemaal massa-aanvallen uitvoeren.
En het dan vervolgens ontkennen daarom ben ik ook weggegaan bij Jack Beagle toen ze AE-lid werden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Als je had opgelet had je geweten dat UC niet meer bestaat.
Daarnaast zijn wij pertinent tegen massa's.
Ik heb ooit eens een massa gestart idd, de reden daarachter was dat we van plan waren te stoppen.
De leden hebben ons overgehaald niet te stoppen, en daardoor bestaat voormalig UC nog.
Tegenwoordig heten wij alleen NH for Phoenix.;)
 

DeletedUser

He Timon

Je wilt gewoon reclame maken voor AE.
Ik zal iedereen die ik ken AE afraden.
Omdat de leden arrogant en egoistisch zijn.
Ik ben het wel met je eens dat massa-aanvallen moeten stoppen.

Verder zal ik ook iedereen Uc afraden.
Omdat grote steden groepen allemaal massa-aanvallen uitvoeren.
En het dan vervolgens ontkennen daarom ben ik ook weggegaan bij Jack Beagle toen ze AE-lid werden.

Verder zal ik ook iedereen zeggen dat je niet zo bijdehand moet gaan doen met je afraden, anders kan ik ook wel het een en ander gaan afraden.
 

DeletedUser

Oke misschien is dit een beetje oneerlijk.
Maar kom op als je geen reclame wil maken moet je niet zo opschepperig bijzetten: mede-oprichter van AE!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8003

Oke misschien is dit een beetje oneerlijk.
Maar kom op als je geen reclame wil maken moet je niet zo opschepperig bijzetten: mede-oprichter van AE!!

ik weet niet of ik het goed heb maar dat hij mede oprichter is van AE betekent dat hij er wat aan kan doen want hij heeft dan een grote rol voor de AE steden
en PS: ik word op arizona heel vaak aangevallen door AE home of the brave maar die is nu weg van de AE groep
 

DeletedUser

JA maar

Ja je hebt gelijk maar.
Dan hoef je er toch geen topic over te plaatsen.
Maar ik vindt het ook zo staan van: ja AE is goed en de rest slecht.
 

DeletedUser8003

vind ik niet hoor er staat nergens dat hij dat zegt en hij plaatst niet een topic over AE maar over massa aanvallen van elke grote stedengroep
zodat het spel leuk blijft ikzelf vind dat massa aanvallen onnodig zijn je hebt toch genoeg aan 2 forten inplaats van 13?:huh:
 

DeletedUser

ER staat wel dat zo heel opschepperig bij mede-oprichter van AE!!
En ik zeg ook niet dat dit topic over AE gaat.
Maar je hebt inderdaad gelijk dat je aan 2 forten genoeg hebt in plaats van 13Ik vindt ook dat hele grote en goede steden niet enorme bondgenootschappen moeten vormen.
Dan krijgen kleine steden nooit de kans om groot te worden.
Daarom wil mijn bondgenootschap een groot bondgenootschap voor kleine steden vormen.
 

DeletedUser

ER staat wel dat zo heel opschepperig bij mede-oprichter van AE!!
En ik zeg ook niet dat dit topic over AE gaat.
Maar je hebt inderdaad gelijk dat je aan 2 forten genoeg hebt in plaats van 13Ik vindt ook dat hele grote en goede steden niet enorme bondgenootschappen moeten vormen.
Dan krijgen kleine steden nooit de kans om groot te worden.
Daarom wil mijn bondgenootschap een groot bondgenootschap voor kleine steden vormen.

& je gaat klein blijven denk je? eens al de steden (of veel ervan) van je stedengroep zijn uitgebouwd, wat is dan het verschil tss pakweg ae & jouw groep?

juist... er is gn verschil...

ik ben er fier op dat wij van Guns & Slaughters geen bg's hebben.
we worden misschien af & toe plat gelegd door anderen, we hebben msschien niet alle items die we willen in de shops, en we moeten mss af & toe gaan shoppen of op de markt kopen, maar wij kunnen allemaal met een opgeheven hoofd rondlopen & tegen niemand "dank u" moeten zeggen. wij hebben alles bereikt zonder al te veel hulp van anderen, en als er al hulp was, hebben wij dat meer dan goed terugbetaald.
we moeten ook gn rekening houden met bg's die we niet mogen aanvallen enz...
 

DeletedUser

Dan gooi je ze uit het bondgenootschap en laat je nieuwe kleine erin.

roflol, dus je gaat jezelf ook uit je bg kicken als jij te groot bent?

waanzin maatje.. pure waanzin, nu kan je vol goeie ideeen zitten, maar dat verandert wel snel, eens je stad uitgebouwd is, en je ziet dat de andere steden ook groter zijn...
 

DeletedUser

Dan laat je je stad over aan je stadgenoten en dan richt je een nieuwe stad op
 

DeletedUser

Hello, ik ben hier nu wat bezig met fortgevechten en in 3 dagen heb ik toch al leuke fortgevechten mogen doen.

Het is wel waar dat het beter zou zijn mochten er minder fg per dag zijn.
 
Bovenaan