• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Massa aanvallen maken Arizona kapot!

DeletedUser3874

Even voor de duidelijkheid wil ik iedereen naar de forumregels verwijzen. Een ban trachten te ontwijken door nieuwe accounts aan te maken is niet toegestaan. Zie dit allen als een waarschuwing.

Verder laat elkeen ook in z'n waarde, van welke strekking deze ook is.
 

DeletedUser

ff mensen wil ik zeggen dat het onnodig is te discuseren over massa gevechten ;)
die zullen er toch altijd zijn en gedaan worden :)
mensen moeten nou eenmaal weten dat er toch altijd wel mensen bestaan die massa aanvallen goed vinden :)
dus
doe zelf geen massa aanvallen :) en verdedig ook als er massa aanvallen gebeuren op forten

en eh
10 steden niet groot hoor ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13302

Het lijkt me trouwens handig om de steden via hun diplomaten te benaderen want volgens mij mijden de meesten van Buffalo Creek steden tegenwoordig het forum.

Waarom zouden wij het forum mijden...wij voelen ons gewoon niet aangesproken :p
 
Tuurlijk, we kunnen niet winnen dus laten we maar met zijn allen afspreken om ongeveer gelijktijdig een FG te starten en dan gaan we allemaal naar ons eigen FG, dan zal er vast wel iemand winnen jippie.. Kom op kap is met dat massa-aanvallen uit wanhoop..
 

DeletedUser13068

Massa aanvallen zijn voor veel steden de enige manier om een fortgevecht te winnen, het is er nu één maal en het zal er ook denk altijd blijven.

Het heeft geen zin om hier te zeuren hoor. Dat helpt echt niet. Misschien is massa aanval niet leuk, maar als het er niet was had Æ misschien wel alle forten, nu hebben jullie nog een uitdaging om juist weer forten terug te veroveren! ;)

1 avond massa aanval om forten te veroveren, dan weer 7 dagen echte fortgevechten om die forten van Æ weer terug te pakken. (Die naam kan ook makkelijk een andere stad zijn hoor, maar omdat iemand van Æ iets als laatste zei)
 

DeletedUser

Massa aanvallen zijn voor veel steden de enige manier om een fortgevecht te winnen, het is er nu één maal en het zal er ook denk altijd blijven.

Als het toch eens één maal was...:hmf:

EDIT: kijk eens wat een leuke quote ik heb gevonden:
Ik zal niet de speler van jullie massa stedengroep beschuldigen, maarre dit is wel beetje erg pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet!
Laat zien dat je het er niet mee eens bent, doe het zelf ook niet!
Riverton heeft al lang geleden besloten geen massa's te doen en we houden ons daar ook aan. Nu de rest nog...
Vooral het dikgedrukte is van belang.
En werp nu eens een blik op de aanvallen van vandaag. Nou ja! Riverton valt bijna gelijktijdig aan. lol? :hmf:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13302

Hmm valse beschuldigingen aan het adres van Riverton...niet netjes van je :mad:
 

DeletedUser

Als het toch eens één maal was...:hmf:

EDIT: kijk eens wat een leuke quote ik heb gevonden:

Vooral het dikgedrukte is van belang.
En werp nu eens een blik op de aanvallen van vandaag. Nou ja! Riverton valt bijna gelijktijdig aan. lol? :hmf:

staat je netjes om te oordelen voordat je je info hebt...
Vraag het misschien de volgende keer even hoe het zit??

Het verhaal is erg simpel,
- wij plannen aanval om 21:00 (word 21:02 oke kan gebeuren), netjes aangekondigt op de plekken waar wij dat doen.

- Valley verliest gisteren een fort en wil direct wraak nemen, dus starten een aanval, moeten wij dan onze plannen laten vallen?? Nee dacht het niet.

- Fortforce bleek ook al een aanval te hebben staan, wij wisten pas rond 20:30 van die plannen af, moeten wij dan onze plannen laten vallen?? Nee dacht het niet.

- Vervolgens komt amazonas ook met een aanval, daar weten wij helemaal niks vanaf wij hebben geen bg met die stad oid. dus das nummer 4.


Dan heb je nog het punt dat AE een echte massa alliantie is met heel veel steden en heel veel forten, hoe groter een alliantie word, hoe groter de kans word dat er een aantal steden een aanval plannen op 1 van die forten + het feit dat er nogal wat van die forten bij ons om de hoek liggen.

Ik vind het ook erg jammer dat er nu net weer op 1 dag zoveel aanvallen zijn, maar wat ik eigenlijk nog jammerder vind is dat jij hier zo makkelijk dingen loopt neer te kalken die tendentieus en ongefundeerd zijn.

Dan rest mij nog even het puntje aan te stippen dat AE totaal 351 leden heeft, vriendjes is met vrijheidsvechters en de feeststeden, dus met een beetje plannen is dit makkelijk op te lossen. Wij moeten het met een stuk minder leden doen en ook nog eens leden die lager in level zijn.
 

DeletedUser

Ik constateer.
Ik zie dat er door verschillende steden op ongeveer hetzelfde moment een aanval wordt gestart, dan gaan bij mij de bellen rinkelen.

Nee natuurlijk weet ik niet wanneer jullie aanvallen plannen, ik kan daar vanuit mijn stad ook moeilijk achter komen he?
Æ heeft wellicht veel steden (en dus veel leden), dat zal allemaal best kunnen, maar als ik dan zie dat er een zooi aanvallen worden gestart vind ik dat neigen naar massa.

Als iemand zegt dat het een massa is klaagt men niet, als ik zeg dat Riverton eraan meedoet (wat je niet kunt ontkennen, jij/jullie starten gewoon een aanval te midden van een massa, dan reken ik jullie daarbij) klaagt men steen en been.

Toch apart.
 

DeletedUser

Ik constateer.


Als iemand zegt dat het een massa is klaagt men niet, als ik zeg dat Riverton eraan meedoet (wat je niet kunt ontkennen, jij/jullie starten gewoon een aanval te midden van een massa, dan reken ik jullie daarbij) klaagt men steen en been.

Toch apart.

dan zal je ook geconstateerd hebben dat wij aanval 2 starten, ik ben niet helderziend weet niet wat de rest van de wereld aan het plannen is.
De 3 gevechten die erna komen, wist ik van 1, maar dat wist ik erg laat, dan ga ik onze aanval niet meer annuleren.
Aanval 1 en aanval 2 zijn op een pioniersfort, dat zijn 2 kleine forten die jullie makkelijk aankunnen.
Wat er na gevecht 2 word gestart kan ik onmogelijk controleren.

Ik ben niet zo van het klagen zoals jij, maar als je mijn stad en mij persoonlijk aan het quoten bent, kan je er op rekenen dat ik reageer ja, wat is daar apart aan?
Jij reageerd toch ook als ik jou quote?
 

DeletedUser

dan zal je ook geconstateerd hebben dat wij aanval 2 starten, ik ben niet helderziend weet niet wat de rest van de wereld aan het plannen is.
De 3 gevechten die erna komen, wist ik van 1, maar dat wist ik erg laat, dan ga ik onze aanval niet meer annuleren.
Aanval 1 en aanval 2 zijn op een pioniersfort, dat zijn 2 kleine forten die jullie makkelijk aankunnen.
Wat er na gevecht 2 word gestart kan ik onmogelijk controleren.
Hier heb je een punt, al blijf ik bij het idee dat het afgesproken is.
Ik ben niet zo van het klagen zoals jij, maar als je mijn stad en mij persoonlijk aan het quoten bent, kan je er op rekenen dat ik reageer ja, wat is daar apart aan?
Jij reageerd toch ook als ik jou quote?
Ik klaag over het algemeen vrij weinig, het is net W8 waar ik nogal kritiek op heb.
En ja, ik reageer op quotes. Maar als ik de aanvallen in het algemeen neem wordt er nauwelijks op gereageerd, als ik een quote neem en die combineer met de huidige stand van zaken krijg ik kritiek. Dat vind ik apart (al keur ik het niet af, liever een discussie dan iemand die de discussie ontwijkt).
 

DeletedUser

Best wel saai.

Nou weer een massa aanval afgeslagen.Of deze nou zo gepland was of niet,boeit me eigenlijk niet.

Zoveel aanvallen van verschillende stedengroepen tegelijk en het levert bijna niets op.Overal was er gewoon niet genoeg volk om een echt gevaar te vormen voor onze forten.Saai dus voor de mensen die overal staan te verdedigen.

Op 1 gevecht na was het spannend,Goudnugget kanon El-Garbo wou weer eens op de vlag gaan staan.Gelukkig voor ons blokte we dit meerdere malen en ging het te traag voor de tegenstanders.Dat was zeker een spannend gevecht,maar dat kan ook als je gewoon 1 fort aanvalt hoor.

Jullie hebben nu al meerdere malen kunnen zien dat wij niet counteren,zelfs niet als er massa aanvallen komen.We stand strong,groeten van AE
 

DeletedUser13302

Ik constateer.
Ik zie dat er door verschillende steden op ongeveer hetzelfde moment een aanval wordt gestart, dan gaan bij mij de bellen rinkelen.

Zoals altijd doe jij aannames, da's heel wat anders dan constateren :hmf:
 

DeletedUser13504

Zoals altijd doe jij aannames, da's heel wat anders dan constateren :hmf:

volgens mij zijn het zelfs observaties, hij neemt aan dat het een georganiseerde massa-aanval is. En constateren heeft er idd niks mee te maken.

maar nu wordt het een beetje muggenziften dus ik houd hiermee op.
 

DeletedUser

Je kunt wel zeggen het hoort bij het spel en al maar dan kan het er nog bij horen het is niet leuk.

Daarom hoop ik ook dat je minder vaak kan aanvallen of je maakt de gevechten duurder zo denken ze nog wel een keer na voordat ze massa-aanvallen doen.

Om het te beperken tot 1 is niet leuk.
 
Bovenaan