• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Massa aanvallen maken Arizona kapot!

DeletedUser

Nee, je neemt zelf die verantwoordelijk op je als je zoveel forten bouwt/inneemt. Daar moet je dan ook de consequenties van inzien.
 

DeletedUser

ik heb alles een beetje gelezen,

ik vind ook dat als een stad 1 fort aanvalt het natuurlijk zinlooos is om dan nog 5 forten aantevallen om de verdedigers te verspreiden :mad:

ik vind het ook jammer dat hobbyboekje zo'n groot gebied heeft
wij als de RST groep kunnen daar tegen allang niet meer tegen vechten
en dat is jammer :unsure:

de massaaanvallen maken Arizona niet kapot het zijn de hele groote en sterke groepen (ik ben er niet op tegen) maar als bijvoorbeeld een groep 10 sterke steden een bg aangaat met nog een groep van 10 steden zijn ze bijna onverslaanbaar :hmf:

ik heb niks tergen een sterke groep alleen vind ik dan dat de uitdaging
om ten eerste het alleen te doen als groep dus zonder bg's :D

ik speel the west nu al 3 jaar (als het niet meer is) :D

ik heb in w2 en arizona RST opgericht Regionaal Samenwerkend Team

RST helpt de kleinere zwakkere steden die ook nog ooit mee willen kunnen doen aan fortgevechten.
en het proberen te winnen wij helpen dus de steden die eigenlijk niet meer mee doen in het spel !
en eigenlijk is dat heel triest want door die groote groepen kan je als zelfstandige stad niks meer doen in THE WEST vandaar de RST groep niet de sterkste en grooste groep
maar gewoon een groep die het voor de lol doet :)

wij tellen op het moment 0 forten, omdat het helaas niet mag lukken :huh:
veel mensen geven de moed op omdat we toch nooit winnen van de grootere groepen ik heb de afgelopen 2 maanden 7 stereke spelers moeten uitzwaaien
en dat vind ik jammer ook zijn er steden die op de een van de andere dag gewoon niet meer online komen omdat ze de moed opgeven

hieraan moeten we wat doen !

Mvg,Cooper13 Oprichter RST, Arizona​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan