• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Massa aanvallen maken Arizona kapot!

DeletedUser

Beste mede spelers,

ik ben die massa aanvallen spuugzat.
En ik denk dat ik niet de enige ben.

Voor ik verder ga wil ik melden dat dit geen topic moet worden waar steden elkaar gaan beschuldigen van massa aanvallen, nacht gevechten en dergelijke.

Dit topic is bedoeld om een soort van afspraak te maken met de leiders van alle steden om geen massa aanvallen of nacht gevechten meer te starten.

Dit is nog steeds een spel en dus moet het leuk blijven.
Telkens bij gevechten komen waar de tegenstand laag is, is niet leuk.
Het is veel leuker om een goed en leuk gevecht te hebben waardoor iedereen veel ep kan verdienen en misschien zelfs kistjes.

Ik zou het leuk vinden moesten de leiders van de grote steden/stedengroepen hier mee akkoord gaan of op zijn minst op een rustige en volwassen manier kunnen discussiëren over dit onderwerp.

En ik herhaal dit moet geen topic worden waar steden elkaar gaan beschuldigen of uitschelden.

Mvg,
timon10 mede oprichter van Æ!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben het volkomen met timon eens, als er een fort van je word aangevallen, waarom zou je dan 5 counters starten? Wat maakt het uit dat je eens een keer een fort verliest, dat maakt de motivatie hoger om het terug te pakken! Ik vind het ook belachelijk dat er zoveel fake's worden gestart, dat is alleen maar een teken van zwakheid van je stad+bg's tegenover de rest. Als er nou een wereldoverheersing was in arizona en niemand iets tegen een bepaalde stedengroep kon beginnen, dan pas vind ik dat fake's mogen. Ik snap ook niet waarom het überhaupt mogelijk is om zoveel forten van 1 stad aan te vallen, kan hier geen maatregel worden getroffen:'je mag maar maximaal 2 forten van 1 stad aanvallen', dat zou de counters al een stuk verminderen. Op arizona voor vandaag/snachts(tel ik ook mee) 16 fortgevechten, van de 120 forten in de wereld. Dat is meer dan 1 10de van de wereld. Dit moet stoppen!!!! Steden bewijs je kracht en samenwerking eens in een 140-120 fortgevecht! Laat het begin van de wereld terugkomen! Grote spannende gevechten!
 

DeletedUser

Beste mede spelers,

ik ben die massa aanvallen spuugzat.
En ik denk dat ik niet de enige ben.

Voor ik verder ga wil ik melden dat dit geen topic moet worden waar steden elkaar gaan beschuldigen van massa aanvallen, nacht gevechten en dergelijke.

Dit topic is bedoeld om een soort van afspraak te maken met de leiders van alle steden om geen massa aanvallen of nacht gevechten meer te starten.

Dit is nog steeds een spel en dus moet het leuk blijven.
Telkens bij gevechten komen waar de tegenstand laag is, is niet leuk.
Het is veel leuker om een goed en leuk gevecht te hebben waardoor iedereen veel ep kan verdienen en misschien zelfs kistjes.

Ik zou het leuk vinden moesten de leiders van de grote steden/stedengroepen hier mee akkoord gaan of op zijn minst op een rustige en volwassen manier kunnen discussiëren over dit onderwerp.

En ik herhaal dit moet geen topic worden waar steden elkaar gaan beschuldigen of uitschelden.

Mvg,
timon10 mede oprichter van Æ!

Je kan dr niks aan veranderen... thats the game.. take it or leave it :laugh:

Ik ben het volkomen met timon eens, als er een fort van je word aangevallen, waarom zou je dan 5 counters starten? Wat maakt het uit dat je eens een keer een fort verliest, dat maakt de motivatie hoger om het terug te pakken!

Ik vind het ook belachelijk dat er zoveel fake's worden gestart, dat is alleen maar een teken van zwakheid van je stad+bg's tegenover de rest. Als er nou een wereldoverheersing was in arizona en niemand iets tegen een bepaalde stedengroep kon beginnen, dan pas vind ik dat fake's mogen. Ik snap ook niet waarom het überhaupt mogelijk is om zoveel forten van 1 stad aan te vallen, kan hier geen maatregel worden getroffen:'je mag maar maximaal 2 forten van 1 stad aanvallen', dat zou de counters al een stuk verminderen.

Op arizona voor vandaag/snachts(tel ik ook mee) 16 fortgevechten, van de 120 forten in de wereld. Dat is meer dan 1 10de van de wereld. Dit moet stoppen!!!! Steden bewijs je kracht en samenwerking eens in een 140-120 fortgevecht! Laat het begin van de wereld terugkomen! Grote spannende gevechten!

Kheb je stukje tekst even leesbaar gemaakt (alinea's) maar dat je maar 2 forten van 1 stad mag aanvallen. zal practisch onmogelijk zijn, aangezien je ook bgs hebt ik een fort :)
 

DeletedUser

Ik ben het ook volledig eens met je Timon,

Ze zouden beter een regel invoegen dat je maar 1 fort mag aanvallen om de 12 uur.

Goed idee?:huh:
 

DeletedUser

Ik zal niet de speler van jullie massa stedengroep beschuldigen, maarre dit is wel beetje erg pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet!
Laat zien dat je het er niet mee eens bent, doe het zelf ook niet!
Riverton heeft al lang geleden besloten geen massa's te doen en we houden ons daar ook aan. Nu de rest nog...
 

DeletedUser

Ik zit in vrijheidsvechters.
maar gelijksvloers (oude naam) deed dat om dat ze stoppen denk ik, ze hebben alle forten afgegeven & willen hun geld op maken.
niet zeuren aub.
Eerst deed AE ook altijd counters.
Maar hoe meer fg's hoe beter vind ik:D
 

DeletedUser13453

Ik had gisternacht juriën al na fort 2 gewaarschuwd, maar hij ging gewoon door. Dit is niet de eerste keer dat hij zoiets flikt, de vorige keer hebben we er niet aangevallen maar gewoon verdedigd. Deze keer echter niet. Excuses aan de BG's van FortForce voor de aanvallen.. Hij reageert altijd erg heftig op aanvallen op hem, en start dan ook gelijk counters. Op 11-jan heeft hij ons ook aangevallen en toen hebben we afgesproken dit niet meer te doen en alle aanvallen 'fake' te maken. Toen we totaal onverwacht dankzij JorDes een fort hadden veroverd (zie ook fort Fortforce Bull Run, 5 verdedigers 1 aanvaller) heb ik het fort gewoon teruggegeven, en ik dacht dat juriën het hierbij zou laten. Helaas niet.

Massa aanvallen heb ik (mij erop aankijken, niet Æ) inderdaad gedaan en dat was inderdaad niet goed. Massa aanvallen heb ik al bijna 2 maand niet meer gedaan. Als we aanvielen hebben we netjes elke keer 1 fort aangevallen. Toch gaat dit bij juriën er niet in, en blijft hij massa aanvallen starten. Ik heb hem tot/met fort 2 (zie ook de aanvalstijden van hem), zitten pm'en om te stoppen en tg's gestuurd om dit te stoppen en het voor iedereen leuk te houden...

Het gaat er nu niet om 'pot verwijt de ketel', maar iedereen moet zien dat dit soort situaties gewoon moet stoppen. Als alle leiders van grote steden en BG's hierin meegaan kunnen we allemaal afspreken dat dit niet meer voorkomt en zo Arizona leefbaar houden. Mijn oprechte excuses voor mijn aandeel in de aanvallen, dit was niet nodig geweest maar ik wilde ons niet gewoon massaal laten aanvallen door juriën deze keer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik had nog vriendelijk gevraagd om elkaar niet te gaan beschuldigen...

Ik ga nu ook niet beginnen met steden te beschuldigen maar wel Æ verdedigen tegen die uitspraken.

In het begin deden we massa aanvallen inderdaad.
Æ geeft dat ook toe...
Maar we hebben al lang geen massa aanvallen meer gedaan, en de uitspraken van 'de pot verwijt de ketel' zijn dus onterecht.
Velen zitten enkel daarmee in hun hoofd dat Æ slecht is en dat wij het spel zouden verzieken terwijl dit al lang niet meer zo is.

Æ heeft volgens mij ook al lang bewezen dat we onze forten kunnen behouden en er kunnen veroveren (zonder massa aanvallen dus).

Moest iedereen nu akkoord gaan geen massa aanvallen meer te doen in Arizona (Æ zou dat dus ook niet doen...) dan zou het weer veel leuker worden.

Ik denk dat iedereen die massa aanvallen spuugzat is zelfs de spelers die zeggen dat het een 'de pot verwijt de ketel' topic is.
 
Ik zit in vrijheidsvechters.
maar gelijksvloers (oude naam) deed dat om dat ze stoppen denk ik, ze hebben alle forten afgegeven & willen hun geld op maken.
niet zeuren aub.
Eerst deed AE ook altijd counters.
Maar hoe meer fg's hoe beter vind ik:D

Inderdaad, gelijkvloers (of daar is dat feesjtuh zoals het tijdelijk noemt) houdt op met te bestaan dus leegden we even de stadskassa.
 

DeletedUser

Stop a.u.b. met beschuldigen en zwart maken van steden!

Randinho jouw reactie is dus volledig off topic en is enkel bedoeld om Æ zwart te maken.
We hebben mss wel veel steden en veel leden maar uiteindelijk zijn er maar 150 actief! Niet meer.

Hopelijk zullen de rest van de reacties on topic zijn en geen beschuldigingen.
 

DeletedUser

Is geen beschuldiging & AE zou niet meer tegen me zijn hebben Meridian & DJO afgesproken
 

DeletedUser

Sorry Timon ik vind je een top gast en ik zit zelfs ik je stad, maar ik ben het absoluut niet met je eens...

Het is eigenlijk heel simpel, het is een tactiek spel en massa aanvallen is 1 van de tactieken. Op w1 hadden we ook een stel extreem fanatiekelingen en daarmee gingen we ook nacht aanvallen doen.

Onze grote vriend Karthan was het daar ook niet mee eens. Maar als je niet sterk bent moet je slim zijn... En als je sterk en slim bent ben je dus gewoon super toll! :D
 

DeletedUser

Dit noem ik geen taktiek meer die nachtaanvallen ;)
Ik noem het meer een bevestiging dat je zielug bent :)
 

DeletedUser13453

Sorry Timon ik vind je een top gast en ik zit zelfs ik je stad, maar ik ben het absoluut niet met je eens...

Het is eigenlijk heel simpel, het is een tactiek spel en massa aanvallen is 1 van de tactieken.

Dan ben je wel een van de weinigen die dit een 'goede' 'tactiek' vinden. Ik krijg de hele dag door telegrammen met niet zo'n beste inhoud terwijl ik het niet eens gestart hebt..:(
 

DeletedUser

Sorry Timon ik vind je een top gast en ik zit zelfs ik je stad, maar ik ben het absoluut niet met je eens...

Het is eigenlijk heel simpel, het is een tactiek spel en massa aanvallen is 1 van de tactieken. Op w1 hadden we ook een stel extreem fanatiekelingen en daarmee gingen we ook nacht aanvallen doen.

Onze grote vriend Karthan was het daar ook niet mee eens. Maar als je niet sterk bent moet je slim zijn... En als je sterk en slim bent ben je dus gewoon super toll! :D

Tjah we kregen steeds klachten dat massa aanvallen het spel verpesten en nu we het niet meer doen is het ook al niet goed meer.
Maar DCMan wat versta jij onder massa aanvallen?
3 gevechten daar kan ik nog mee leven maar 10 gevechten verdedigen en aanvallen is er toch wel over vind je niet?
 

DeletedUser

Ieder zo zijn tactiek he,
dan kun je ook zeggen dat massa duels verboden moeten worden?
 

DeletedUser

Wat is een massa aanval nu precies?

2 forten aanvallen?
3 forten aanvallen?
4 of meer forten aanvallen?
Alle forten van tegenstander en BG?
 
Bovenaan