• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Massa aanvallen maken Arizona kapot!

DeletedUser14079

Een fg startend om 23:00?
Is dat niet een beetje te laat ;)
Zeker voor gewone schooldagen.
Geef mij maar dan 1 startend om 20:00

Ik vind 20:00 uur juist een slechte tijd maar helaas zijn heel veel fortgevechten rond 20:00 uur.
Als het aan mij lag, zou ik juist wel om 23:00 uur een gevecht starten.
Dat komt mij namelijk goed uit.
 

DeletedUser8307

Een fg startend om 23:00?
Is dat niet een beetje te laat ;)
Zeker voor gewone schooldagen.
Geef mij maar dan 1 startend om 20:00

Het beste uur is van 20-20u30, althans volgens mij toch. Ik moet nu eenmaal naar school en kan/mag niet tot 23 uur opblijven.

Voor de mensen die wat ouder zijn zal 21-21u30 wat beter zijn, maar elk z'n mening hoe hij/zij de mogelijkheid hier over heeft...

;)
 

DeletedUser14079

Beste mede spelers,

ik ben die massa aanvallen spuugzat.
En ik denk dat ik niet de enige ben.

Voor ik verder ga wil ik melden dat dit geen topic moet worden waar steden elkaar gaan beschuldigen van massa aanvallen, nacht gevechten en dergelijke.

Dit topic is bedoeld om een soort van afspraak te maken met de leiders van alle steden om geen massa aanvallen of nacht gevechten meer te starten.

Dit is nog steeds een spel en dus moet het leuk blijven.
Telkens bij gevechten komen waar de tegenstand laag is, is niet leuk.
Het is veel leuker om een goed en leuk gevecht te hebben waardoor iedereen veel ep kan verdienen en misschien zelfs kistjes.

Ik zou het leuk vinden moesten de leiders van de grote steden/stedengroepen hier mee akkoord gaan of op zijn minst op een rustige en volwassen manier kunnen discussiëren over dit onderwerp.

En ik herhaal dit moet geen topic worden waar steden elkaar gaan beschuldigen of uitschelden.

Mvg,
timon10 mede oprichter van Æ!

Ik vind het een goed plan om afspraken te maken over fortgevechten. Misschien gaat dat nu wel werken. In het begin waren er een aantal steden die duidelijk sterker waren dan de andere steden, waardoor de andere steden zich genoodzaakt voelden om andere tactieken te gebruiken.
Volgens mij heeft Megalo daar een duidelijk verhaal over geschreven dat helaas verwijderd is.
Wat ik nog wel als probleem zie, is de veel te hoge waardering/aantal punten die steden krijgen door hun aanwezigheid in forten.
Ambitieuze steden willen immers toch in de top staan en daarvoor moet je in een flink aantal forten aanwezig zijn. Als je kijkt naar de verdeling van punten voor een stad, is het aantal punten dat door forten te verdienen is wel heel erg buitenproportioneel.
 

DeletedUser

Komop mensen, je mag zelf weten hoelaat natuurlijk.
Het is alleen triest om 4 of meer forten aan te vallen of snachts aan te vallen:(
 

DeletedUser14079

Ik ben het ook volledig eens met je Timon,

Ze zouden beter een regel invoegen dat je maar 1 fort mag aanvallen om de 12 uur.

Goed idee?:huh:

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat betekent dat straks de spelers met lagere levels niet mee kunnen doen aan de fortgevechten want zij zullen bij een grote opkomst per gevecht vaak niet geselecteerd worden.
Zo maak je dus net zo goed een wereld kapot.
 

DeletedUser14079

Beste mede spelers,

ik ben die massa aanvallen spuugzat.
En ik denk dat ik niet de enige ben.

Voor ik verder ga wil ik melden dat dit geen topic moet worden waar steden elkaar gaan beschuldigen van massa aanvallen, nacht gevechten en dergelijke.

Dit topic is bedoeld om een soort van afspraak te maken met de leiders van alle steden om geen massa aanvallen of nacht gevechten meer te starten.

Dit is nog steeds een spel en dus moet het leuk blijven.
Telkens bij gevechten komen waar de tegenstand laag is, is niet leuk.
Het is veel leuker om een goed en leuk gevecht te hebben waardoor iedereen veel ep kan verdienen en misschien zelfs kistjes.

Ik zou het leuk vinden moesten de leiders van de grote steden/stedengroepen hier mee akkoord gaan of op zijn minst op een rustige en volwassen manier kunnen discussiëren over dit onderwerp.

En ik herhaal dit moet geen topic worden waar steden elkaar gaan beschuldigen of uitschelden.

Mvg,
timon10 mede oprichter van Æ!

Het lijkt me trouwens handig om de steden via hun diplomaten te benaderen want volgens mij mijden de meesten van Buffalo Creek steden tegenwoordig het forum.
 

DeletedUser

Er is geen enkele grote stedengroep op arizona.. dus geen idee waar je dit op baseert.

1. Æ Gun City Tombstone 48 49800
2. Æ Sons of Hyperion 47 49800
3. Æ Gun City Whetstone 33 49800
4. Æ Sons Of Koios 36 49800
5. Æ Home Of The Brave 50 49800
6. Æ New-City 26 49800
7. Æ GunSight 45 49800
8. Æ Wild West 13 49800
9. Æ Jack Beagle 41 49800
10.Æ Jack Beagle II 22 49800
11. torenhoog
12. mijlendiep
13. vrijheidstrijders

mbt 11,12 en 13. ik denk dat de inwoners van deze steden hier heel anders over denken, maar ja, als je altijd aan de ene kant staat, nooit forten van die groep aanvalt en zelf ook nooit aangevallen wordt door die groep, dan kan je rustig spreken over een een bg.

en ik vind ook dat juist zo'n grote groep, waarin ook nog eens de beste fortvechters inzitten een grotere bedreiging voor de vitaliteit van Arizona vormt dan de fake-attacks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14079

Jammer dat er toch weer spelers zijn die elkaar proberen vliegen af te vangen. Dit is nu precies wat de topicstarter niet wilde.
 
Bovenaan