• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

DeletedUser14957

Als we vandaag kunnen beginnen hebben we 2 weken voorbereidingstijd voor ons eerste FG, als het nog een week duurt hebben we maar half zo veel tijd. Hoe mee tijd, hoe meer opdrachten en hoe meer vp.

we worden allemaal op dezelfde dag op de wereld geplaatst volgens mij.
 
dat dacht ik dus nou ook, het maakt dus geen drol uit wanneer we op de wereld geplaatst worden
er zit toch geen enkel voordeel aan
 
Ah ok... Dan was deze post dus gewoon misleidend?
DV7Ba42.png

Ik dacht dat dat inhield dat iedereen tussen die dagen verplaatst wordt, afhankelijk van hoe snel de CM alles regelt of zo :p Want anders hadden ze toch wel de vaste datum vermeld?
 

DeletedUser15630

We moeten Portugal zeker niet onderschatten, zij zijn vrij goed. Turkije daarentegen zouden we moeten kunnen hebben denk ik. :)
Ook tegen Engeland en Polen kunnen we wel iets beginnen, bijvoorbeeld in de verdediging alle rondes te spelen. Dit betekend +2 voor de def en -1 voor de att.
Als wij aanvallen en we merken dat we geen schijn van kans hebben, niet afwachten maar vol er in, misschien nog een kansje voor de vlag en anders verliezen we in ieder geval geen punten, omdat we 55 rondes halen.

In de verdediging moeten we zorgen dat de vlag niet in gevaar komt, en verder gewoon de rondes uit zitten. Dan worden we niet laatste denk ik. :)
 

DeletedUser

We moeten Portugal zeker niet onderschatten, zij zijn vrij goed. Turkije daarentegen zouden we moeten kunnen hebben denk ik. :)
Ook tegen Engeland en Polen kunnen we wel iets beginnen, bijvoorbeeld in de verdediging alle rondes te spelen. Dit betekend +2 voor de def en -1 voor de att.
Als wij aanvallen en we merken dat we geen schijn van kans hebben, niet afwachten maar vol er in, misschien nog een kansje voor de vlag en anders verliezen we in ieder geval geen punten, omdat we 55 rondes halen.

In de verdediging moeten we zorgen dat de vlag niet in gevaar komt, en verder gewoon de rondes uit zitten. Dan worden we niet laatste denk ik. :)

tegen net en pl maken wij geen schijn van kans :cool:
 

DeletedUser15630

denk je dat ze al onze lp makkelijk weg kunnen schieten binnen de geringe aantal rondes ? Ik denk dat 55 rondes voor ieder potje te weinig is eerlijk gezegd.
 

DeletedUser

denk je dat ze al onze lp makkelijk weg kunnen schieten binnen de geringe aantal rondes ? Ik denk dat 55 rondes voor ieder potje te weinig is eerlijk gezegd.

Heb jij ooit eens een fg op pl gedaan? Daar lopen duellanten rond die 25k minstens wegknallen
 

DeletedUser15528

ik wel ja

Jij wel ?

Gr.

Jack the Bear van Arizona, Poolse server.

Ik wel ja, meermaals, stuk of 50 op Polen, meer dan 200 op Russische en ruim 300 op .net. We maken idd geen schijn van kans in onze poule, of dacht jij van wel? :p Derde plek zit er misschien in, mochten we echt als een team ervoor gaan, wat ik niet zie gebeuren :rolleyes:
 

DeletedUser15785

Aan ons om te bewijzen dat we één team KUNNEN zijn op een zéér korte termijn ook al is het moeilijk. Ons moeder zei altijd :MOEILIJK GAAT OOK !
Wat de uitslag ook word ,we kunnen enkel het beste er van maken en een leuke tijd hebben, maar spelen om een zo hoog mogelijke plaats te behalen.
;)
 
Heb jij ooit eens een fg op pl gedaan? Daar lopen duellanten rond die 25k minstens wegknallen

Ik wel, maar wij hebben ook duellanten die 25k weg kunnen knallen :) jullie doen net of polen te OP is. Het zijn ook maar gewoon karakters, met dezelfde vaardigheden. Hier kunnen we goed op inspelen.

We gaan voor de 1e plek, moet haalbaar zijn want we hebben een sterk team. En nu niet gaan azijnzeiken, want met een kutmotivatie kom je er niet.
 

DeletedUser16402

Ik wel ja, meermaals, stuk of 50 op Polen, meer dan 200 op Russische en ruim 300 op .net. We maken idd geen schijn van kans in onze poule, of dacht jij van wel? :p Derde plek zit er misschien in, mochten we echt als een team ervoor gaan, wat ik niet zie gebeuren :rolleyes:

En jij denkt dat .net, en .pl echt als een team gaat werken?

Dan heb je er niet lang genoeg op gespeeld haha. .net kan op geen enkele wereld samenspelen, dat is bij ons niet het geval. Er zijn wat uitzonderingen, maar de meeste van deze uitzonderingen zijn niet mee ;)

Nu:

1) realistischer kijken
2) positiever zijn

Heb de laatste zin maar weggehaald, was niet zo vriendelijk haha :)

Maarre het komt wel goed met ons, onderschat .nl niet Andu.
 

DeletedUser15528

lol

.net kan niet als team spelen? Als daar gevraagd wordt om als offliner je pijl te zetten doen ze dat, dat is overgave voor het team. Gebeurt op nl servers te vaak dat offliners hun pijl niet zetten, men steken laat vallen bij blokkeren van sectoren of torens enz.

Ik denk dat er velen hier ons overschatten. Blijf beetje realistisch alsjeblief. Zelfde vaardigheden? Euhm, wij hebben gemiddeld level 139 of wat las ik? Kijk ff naar Polen en .net :rolleyes:
 

DeletedUser16402

.net kan niet als team spelen? Als daar gevraagd wordt om als offliner je pijl te zetten doen ze dat, dat is overgave voor het team. Gebeurt op nl servers te vaak dat offliners hun pijl niet zetten, men steken laat vallen bij blokkeren van sectoren of torens enz.

Ik denk dat er velen hier ons overschatten. Blijf beetje realistisch alsjeblief. Zelfde vaardigheden? Euhm, wij hebben gemiddeld level 139 of wat las ik? Kijk ff naar Polen en .net :rolleyes:

Dan speel jij toch op een andere .net dan ik. Ja ze zetten hun pijl op de juiste plaats, maar daar kunnen de 2 grote alliantie echt niet samenwerken. Het gaat hier over een hele server. Die oorlog tussen deze allianties speelt op alle werelden daar. Dit gaat m dus niet worden voor hen zonder ruzies. Over realistisch blijven gesproken.

Verder hoeft ons gemiddelde niet op 150 te liggen. Nogmaals realistisch gezien: Alle teams staan onder flinke druk, ze willen het allemaal winnen. Goed leiderschap is de helft van de winst. De kans is er dat men daar fouten gaat maken (maar dat kan bij ons ook zo zijn). Als we hier koel blijven komt dat wel goed.

En een beetje positief blijven, is dat echt te veel gevraagd andu?:unsure:
Motivatie doet ook genoeg...
Denk ook aan goede verdeling in buffjes enz.
 

DeletedUser15528

ocharm

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true :rolleyes:
 

DeletedUser16073

Ik wel, maar wij hebben ook duellanten die 25k weg kunnen knallen :) jullie doen net of polen te OP is. Het zijn ook maar gewoon karakters, met dezelfde vaardigheden. Hier kunnen we goed op inspelen.

We gaan voor de 1e plek, moet haalbaar zijn want we hebben een sterk team. En nu niet gaan azijnzeiken, want met een kutmotivatie kom je er niet.

Nou ja, niet dezelfde vaardigheden en ook niet dezelfde karakters. Als ik hoor dat PL gemiddeld level van 150 heeft scheelt dat al, en als ik hoor dat ze helemaal geen arbeiders mee hoeven te nemen is dat wel enigszins zorgwekkend..:unsure:
 
Misschien is het een een idee om te kijken waar onze kracht ligt,ipv te kijken hoe goed andere zijn.

ik speel op diverse net werelden

op net zetten de offliners voor 99% der doel (dus dat kunnen wij als voorbeeld nemen en van het positive uitgaan dat we dat ook doen )
op net hebben ze heel veel lp (op polen zo te horen ook) dus wij zullen op alle karakters bijna alles op lp zetten (uitzondering de leiderschap noobs :_))

maar als we nu is uitgaan ,dat we dit met zen alle doen ,en niet verwijten naar elkaar maken en kijken hoegoed andere zijn zal het een goed begin zijn om iets te bereiken.

Ik zal niet zeggen dat we voor de nr 1 kunnen gaan ,maar de underdok,wil niet bij voorbaad de verliezer zijn.


ik kan me een tijd herrineren op net ,toen ineens zo een 20 nl spelers er begonnen ,binnen no time waren ze op een hoog level ,en ja ...de nl spelers bepaalde de winst op net ,omdat ze der met zen alle voor gingen.

dus hopelijk kunnen degene die meedoen ,positief blijven en van je eigenkracht uitgaan ipv ,de kracht van een ander...
 

DeletedUser

Positief blijven mensen , polen en netters zijn ook maar mensen tenslotte. Mensen maken fouten, dus gaan we ervoor zorgen dat wij er zo weinig mogelijk fouten maken en hun fouten gebruiken in ons voordeel.

Ook al is het gemiddelde lvl 10 hoger bij die 2 landen dan ons kan het verschil nooit meer dan 90k lp zijn in vergelijking van onze deff vs hun deff of onze aanval vs hun aanval. Wij halen ook 1M hp in het fortgevecht tenslotte, key is samenwerken luisteren en offline doel gewoon te zetten waar het aangegeven wordt te zetten.

En om het wat af te maken mijn speech hier een quote.

"The thing i find beautiful about the Lowlands.
We are only at our very best,
when things are worst."​
 
Bovenaan