• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

DeletedUser16209

als we allemaal ff eerlijk zijn, hadden we toen iets verdiend? ;)
 

DeletedUser16209

dan melden ze zich aan ja, maar laten ze zich niet zien als het zover is.
 

DeletedUser16491

op andere servers kan je je al aanmelden etc, wanneer word het hier officieel bekend gemaakt?
 
iedereen dit jaar level 150, zelfde skills, zelfde kledij, en vrije keuze uit karakterklasse. zelfs Nederland moet het goed kunnen doen:huh:
 

DeletedUser16209

iedereen dit jaar level 150, zelfde skills, zelfde kledij, en vrije keuze uit karakterklasse. zelfs Nederland moet het goed kunnen doen:huh:

je vergeet dat het een inspanning en teamwork vraagt, dus NL gaat het niet zo super doen ;)
 
dat begint denk ik al met wat vertrouwen in elkaar hebben;), elkaar goed helpen. ruzie kan je zoeken met genoeg andere mensen :laugh:
 

DeletedUser16491

Idd, alle vertrouwen erin hebben.

Vooraf goed verdelen wie wat word etc.
 
ik denk dat dit ook bedoelt is voor mensen die FG'en leuk vinden. niet die golddiggers die alleen aanmelden voor een fg 5/10 vergeten te lopen en dan hopen een prijs te krijgen ;)

Kan de CM of een mod niet de prijs voor golddiggers intrekken als ze nooit naar fg's komen?
 
Mensen, je kan je AL aanmelden..
https://forum.the-west.net/index.ph...41.874712109.1502887651-1047347024.1502476793
Dit is de officieele aankondiging op the-west.net je moet je via een google formulier aanmelden, en je moet dan je gebruikersnaam, email en land (en misschien wereld) doorgeven, en dan krijg je vanzelf na het inloten een email met wachtwoord en hoe je deze kan veranderen..... (als ik het goed heb begrepen) Aanmelden kan tot (en met?) 28 augustus. Wereld opent 11 september en eerste fg is op 28 september.

Lijkt me indd leuk om dit keer wel mee te doen, een prijs boeit me niet (nouja de 1ste, 2de en 3de prijzen natuurlijk wel) maar ik ben wel benieuwd wie er allemaal nog meer gaan meedoen.

Als je je aanmeld, moet je ook een keuze maken welke inventaris je wilt (er zijn 3 keuzes, zie de link hierbovenaan) en er zijn ook een paar items die je sowieso krijgt, denk aan ap,lp,ect bufjes en hoogwaardig enkelschot 1x.
 
Mensen, je kan je AL aanmelden..
https://forum.the-west.net/index.ph...41.874712109.1502887651-1047347024.1502476793
Dit is de officieele aankondiging op the-west.net je moet je via een google formulier aanmelden, en je moet dan je gebruikersnaam, email en land (en misschien wereld) doorgeven, en dan krijg je vanzelf na het inloten een email met wachtwoord en hoe je deze kan veranderen..... (als ik het goed heb begrepen) Aanmelden kan tot (en met?) 28 augustus. Wereld opent 11 september en eerste fg is op 28 september.

Lijkt me indd leuk om dit keer wel mee te doen, een prijs boeit me niet (nouja de 1ste, 2de en 3de prijzen natuurlijk wel) maar ik ben wel benieuwd wie er allemaal nog meer gaan meedoen.

Als je je aanmeld, moet je ook een keuze maken welke inventaris je wilt (er zijn 3 keuzes, zie de link hierbovenaan) en er zijn ook een paar items die je sowieso krijgt, denk aan ap,lp,ect bufjes en hoogwaardig enkelschot 1x.

Dat is niet de juiste plaats om je aan te melden!

Iedere taalserver krijgt een eigen google formulier zodat mensen zich voor hun eigen taalserver kunnen aanmelden, via die link kan je je aanmelden om met het .net team mee te doen. Aangezien de meeste van ons niet op .net spelen heeft daar aanmelden geen zin (Je moet aangeven uit welke taalregio je afkomstig bent zodat niet straks het hele .net team uit Polen of zo bestaat)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdoLTqIRd6HygHhO35wcI_htKdcc8IY5gIDURo8bO-nT7rzYw/viewform is de link voor .net
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd7PtynYmvJQujMvfVBbGx5SwiIc-445PlE-uXNCdacfOFA2A/viewform is de link voor .de

En zo verder. Het google formulier om je voor het .nl team aan te melden is nog niet beschikbaar.
 
Bovenaan