• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

Zover op .net na te lezen is wordt het een complete reset van je skill. Dus ik ga er van uit dat je dan ook een andere handwerkklasse kunt kiezen.

Da Twista op 27.10.15, 11:19

Crafting level does not copy over - all players will start at 0 again.

Just a quick bit of more information - you will be able to choose your profession again on the event world. Your profession also won't copy over.

Sorry but I only received this information earlier today and haven't had time to share it yet.


https://forum.the-west.net/showthread.php?t=56590&page=5

En dat .net-spelers hun gespaarde nuggets meenemen het WK in is ook op dat forum uitgebreid besproken de afgelopen weken, hier begint men dan gelijk te roepen; Kan niet! Geloof ik niet!
Tja, dan niet.
Er is zelfs door een Portugees op gereageerd. En er is ook duidelijk aangegeven dat het niet aangepast gaat worden, te moeilijk om om te zetten (best logisch, maar wel degelijk een groot voordeel voor .net) (zeker ook vanwege de huidige +50% aanbieding, hebben wij ooit +50% gehad, bij welk event dan ook? Dacht het niet).

Hopelijk ook snel wat actie en duidelijkheid verder over de inzendingen hier op ons eigen forum...
 
een 50% aanbieding op de nieuwe server zou alle oneerlijkheid bijna wegnemen. Behalve dan die inlogbonus. Maar ja, valt niks tegen de toen lijkt me.
 

DeletedUser14167

gewoon de wedstrijd op een andere server laten afspelen en dan gewoon iedereen daarheen kopiëren, ook de Engelsen.
 

DeletedUser16073

gewoon de wedstrijd op een andere server laten afspelen en dan gewoon iedereen daarheen kopiëren, ook de Engelsen.

Enige manier waarop dit kan is als iedereen naar een lege server gekopieerd wordt, ofwel een nieuwe server. Er zullen ongetwijfeld redenen zijn (€€) waarom er is besloten om het op deze manier te doen

Overigens lijkt het mij logisch dat de hoogste levels meedoen (gekeken naar klasse), ook al zijn die officieel te laat aangemeld, wie weet kunnen we dan nog 1 gevecht winnen : )))
 

DeletedUser16402

Enige manier waarop dit kan is als iedereen naar een lege server gekopieerd wordt, ofwel een nieuwe server. Er zullen ongetwijfeld redenen zijn (€€) waarom er is besloten om het op deze manier te doen

Overigens lijkt het mij logisch dat de hoogste levels meedoen (gekeken naar klasse), ook al zijn die officieel te laat aangemeld, wie weet kunnen we dan nog 1 gevecht winnen : )))

Dat is niet geheel waar.

Het is mogelijk om dit op de closed beta server te plaatsen.
Daar kunnen mensen dan alleen op die wereld inloggen. Overigens kost het ze niets, want ze hoeven niet meer dan een van de oude werelden (die al gesloten zijn) te verwijderen of te vervangen (zoals je zelf ook al aangaf). Daar staat als het goed is geen info meer op. Desnoods de speedserver op de beta.

Verder is de beta deel van .net. Beta.the-west.net is nog altijd op het domein van the-west.net . Zo was vroeger ook closed.beta.the-west.net deel van dat domein. Uiteindelijk is het te traceren naar: xx0w0.tw.innogames.net
Alles speelt uiteindelijk op 1 domein af en serverruimte hebben ze meer dan genoeg. Het is hun daemon die uitbreiding nodig heeft haha, maar dat zal de komende tijd nog niet gebeuren :p
 
Juist, laten we iedereen even toegang geven tot de closed beta... :D

Het effect van de inlogbonus zal vrij beperkt zijn, ik denk niet dat er mensen zijn die meer dan een paar honderd nuggets daarmee hebben opgespaard.
 

DeletedUser14167

Bij mij zou het veel verschil maken, ik zou dan hele event premium gehad hebben, nu doe ik dat niet omdat ik geen nuggets koop. Dus de inlogbonus is zeker niet te onderschatten, is toch 1100 nuggets per jaar. Ik zou het in ieder geval erg oneerlijk vinden.
 

DeletedUser15528

Communicatie

Ligt het aan mij of is de communicatie omtrent dit event enorm laag op de .nl server? Op bijvoorbeeld .net, Russische en Poolse server is alles al lang in kannen en kruiken.

De info die we doorgespeeld krijgen gebeurd ook altijd via via, ik zie weinig directe communicatie van Marco, ik moet alles vernemen via een andere server :/

Staat alleen Marco in voor de organisatie vanop deze server?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16172

Ligt het aan mij of is de communicatie omtrent dit event enorm laag op de .nl server? Op bijvoorbeeld .net, Russische en Poolse server is alles al lang in kannen en kruiken.

De info die we doorgespeeld krijgen gebeurd ook altijd via via, ik zie weinig directe communicatie van Marco, ik moet alles vernemen via een andere server :/

Staat alleen Marco in voor de organisatie vanop deze server?

Ligt zeker niet aan je :)
 

DeletedUser16135

marco moet gewoon meer aandacht hieraan besteden.
als hij dat niet wilt dan moeten we maar een andere cm krijgen die er wel tijd in steekt :p
 

DeletedUser16209

kan je je lvl nog aanpassen nadat je je al ingeschreven hebt? zou graag van 139 naar 140 veranderen
 

DeletedUser14957

Ik neem aan dat dat level gewoon automatisch meegaat met de kopie ,maar omdat je het zo lief vraagt zal ik het speciaal voor jou aanpassen naar lvl 140 :).
 

DeletedUser16209

nja omdat je het moest ingeven met aanmelden dacht ik dat ze enkel zouden afgaan daarop :)
 

DeletedUser14957

nja omdat je het moest ingeven met aanmelden dacht ik dat ze enkel zouden afgaan daarop :)

Dat zou me heel erg verbazen als ze puur daarnaar kijken, maarja met Marco weet je het maar nooit. Voor de mensen die verder nog graag hun level verbeterd willen hebben stuur Pierce M.B. Young of mij even een TG'tje erges of hier ;).
 

DeletedUser14957

en wanneer word het team bekent gemaakt?

Pierce heeft een supportje gestuurd met het team wat hij zou willen meenemen dus als Marco dat eindelijk heeft gelezen en zegt dat het goed is denk ik dat het team wordt bekend gemaakt.
 
Pierce heeft een supportje gestuurd met het team wat hij zou willen meenemen dus als Marco dat eindelijk heeft gelezen en zegt dat het goed is denk ik dat het team wordt bekend gemaakt.

hoe eerder hoe beter! de tijd die we hebben voor opdrachten tikt maar weg... :hmf:
en medeplichtige en dierengeesten duren behoorlijk lang...
Ik ben er klaar voor iig, heb m'n 3 setjes klaarliggen :D
 
Bovenaan