• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

Ja, en als we niet kunnen winnen, zorgen we gewoon dat we niet verliezen.
Als elk FG tegen .pl en .net 55 rondes duurt en er worden geen vlaggen gepakt, hebben we uiteindelijk evenveel punten :)
 
domme vraag mss , maar hoe zeker is het dat de fg's max 55 rondes duren , en niet langer omdat er nu veel meer lp is dat moet worden weggekanlt?
 

DeletedUser15528

lengte fg

domme vraag mss , maar hoe zeker is het dat de fg's max 55 rondes duren , en niet langer omdat er nu veel meer lp is dat moet worden weggekanlt?

Vrij zeker van. Wordt ook over gespeculeerd op andere servers, maar dan zouden ze in feite gewoon aan de basisregels van fg raken...
 

DeletedUser15528

Idd

Jep, die 33 vaardigheidspunten en 11 attribuutpunten gaan ons de kop kosten. :rolleyes:

Die kunnen ons idd de kop kosten ;) Vergeet ff niet maal 150 te doen + feit dat meeste van hun spelers premium gaan spelen, wat bij ons niet het geval is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4891

Die kunnen ons idd de kop kosten ;) Vergeet ff niet maal 150 te doen + feit dat meeste van hun spelers premium gaan spelen, wat bij ons niet het geval is.

Sorry, ik realiseer me net dat ik de feiten niet zie, dat ik iedereen praatjes op de mouw spel, dat ik feiten probeer te weerleggen en dat #3 de hoogst haalbare plaats is in deze pool. Je hebt helemaal gelijk. :rolleyes:
 

DeletedUser15915

Ik heb nog een vraagje, wordt je ervaring ook gekopieerd naar die nieuwe wereld? Of begin je weer met 0% van je huidige level?
 

DeletedUser16402

Ik heb nog een vraagje, wordt je ervaring ook gekopieerd naar die nieuwe wereld? Of begin je weer met 0% van je huidige level?

Als het goed is wordt er een directe kopie gemaakt.
Dus EP zal er ook bij zijn.


zal de daemon server blij mee zijn al die lvl ups achter elkaar hahah :D
 

DeletedUser4891

Ik zit nu op 94% voor lvl 149 en 1 AP en 3 VP extra zal niet verkeerd zijn ;)

Q0lYEzK.png
?
 

DeletedUser16479

Wat gebeurd er nu met de mensen die niet meedoen? Degenen die niet geselecteerd zijn?
 

DeletedUser16402

Wat gebeurd er nu met de mensen die niet meedoen? Degenen die niet geselecteerd zijn?

Daar is geen duidelijkheid over, maar zover ik weet zijn alle plaatsen nu gevuld. Dus de kans is er dat je dan niet mee doet.

Ik zou zeggen even een ticket naar Marco, want daar kunnen de heren in de leiding hier helaas weinig mee doen.
 

DeletedUser4130

Kleine reminder: als ik het goed heb, hebben we donderdag ons volgende gevecht! :cool:
 

DeletedUser15785

idd dus moeten we eens aan de boom schudden om ze weer wakker te maken :D
 

Deleted User - 308552

Hoihoi, is er iemand die een ingevuld schema heeft gemaakt? Het zou leuk zijn om als niet-deelnemer toch goed op de hoogte te blijven :)
 
Bovenaan