• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

DeletedUser16402

Is er al eens nagedacht hoe de steden worden ingedeeld of verdeeld wat karakters betrefd ? Hoeveel steden worden er samengesteld.Wie gaat deze leiden (ik :no:) of zitten wij allemaal in één stad ? Wie gaat mensen uitnodigen in de stad enz....
Zijn zo maar enkele dingen want alle deelnemers moeten ook gehuisvest worden.Aangezien de FG leiders wel zaken genoeg aan hun hoofd zullen hebben dacht ik wel aan mensen die ervaring hebben met een stad te leiden zodat de nodige en correcte info tijdig kan worden doorgespeeld

verbeter mij indien ik fout zit of voeg toe waar ik wat vergeten ben ;)

Hey Banjo, daar hebben een aantal mensen het ondertussen ook al over gehad.
Momenteel lijkt het alsof de .nl-servers een beetje achterlopen op de rest, maar dat is niet erg. Officieel is er nog niets begonnen.

Verder ben ik bereid om een stad te leiden en Fora te onderhouden. JorDes lijkt me ook wel bereidt en Morphy vast ook wel. Er zijn genoeg mensen waarvan ik weet die wel een stad willen starten.
We hebben in totaal 3 steden nodig die alledrie tot aan de rand gevuld kunnen worden.
Daarom moeten er FG'ers met bouwkleding meekomen. De steden moeten snel uitgebouwd worden en als allereerste natuurlijk de woonhuizen.

Zo kunnen we snel iedereen van de .nl-servers een onderdak bieden en ondersteunen.
Maar verstandig zou ook zijn om eerst eens te weten te komen wie er wel en niet mee gaan naar het FG WK voor NL/BE.

Met zijn allen tezamen gaan we knallen! HUP NL/BE!
 

DeletedUser

Met al die kracht en leiderschap is een stad in no time uit de grond

En voor wie mee gaat gewoon op level zeker de 150 hoogste ?

volgens mij is de eerste fg 1 december en wij de 2e fg op 3 december
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15915

Zelfde geldt voor mij, ik kan me bouwkleding ook meenemen. Ben arbeider van klasse en ga puur aanval skillen, dus breng genoeg punten in bij bouwen :D
 
Ik heb ffkes nagevraagd bij mijn duitse collega's, en de wereld schijnt inderdaad pas 25 november open te zijn. Alles is verder wel bekend, maar niemand is nog op die speciale server.

Ook .net had in de aankondiging staan dat ze: level x1 AP= Totale AP, level x 3VP= Totale VP. Dus ik ga er nietvanuit dat zij worden voorgetrokken, dit omdat het een extra server is.
 
Ik zal ook bouwkleding meenemen.
Op dakota heb ik nog een groot aantal sets dat ik moet achterlaten, mensen die ik ken kunnen ff aankloppen als ze nog ruimte hebben om wat mee te nemen. Ik neem aan dat er sowieso een paar mensen zonder volle fg set zitten dus die kan ik dan evt uitdelen op eventwereld. Zelfde geldt voor duelsets, om wat lp te pikken buiten fg's
 

DeletedUser16402

Ik heb ffkes nagevraagd bij mijn duitse collega's, en de wereld schijnt inderdaad pas 25 november open te zijn. Alles is verder wel bekend, maar niemand is nog op die speciale server.

Ook .net had in de aankondiging staan dat ze: level x1 AP= Totale AP, level x 3VP= Totale VP. Dus ik ga er nietvanuit dat zij worden voorgetrokken, dit omdat het een extra server is.

Wat wel over blijt is het feit dat .net hun nuggets van andere werelden mee mogen nemen aangezien het een wereld op .net is.

Verder heb ik roddels gehoord (dus niet te serieus nemen) dat DaTwista mogelijk meedoet met een GMC. Nogmaals dat zijn roddels, het is goed mogelijk dat hij niet meedoet.
 

DeletedUser16172

Wat wel over blijt is het feit dat .net hun nuggets van andere werelden mee mogen nemen aangezien het een wereld op .net is.

Dat zal zeker niet moegelijk zijn. Zij zullen zeker een beetje op Fair-Play kijken en alle zonder nuggets naar .net klonen
 

DeletedUser16172

Onze speler

Hi heb met hulp van Willem een overzicht over de aanmeldingen een hoevel speler wij met welk gemiddelde level hebben als wij de besten 150 level meedoen. Dus had willen ook van Soldaat op Duellist verandert ;)

http://prntscr.com/91wjsx
 

DeletedUser16402

Dat zal zeker niet moegelijk zijn. Zij zullen zeker een beetje op Fair-Play kijken en alle zonder nuggets naar .net klonen

Dan leg mij eens uit hoe het kan dat ik via een dev moet horen dat dit wel mogelijk is? En dat ze daar geen verandering in zouden gaan brengen?

Natuurlijk hoop ik wat jij zegt waar is en ik vertrouw ook op een eerlijke wedstrijd, maar als je van een ontwikkelaar zoiets te horen moet krijgen ga je je toch zorgen maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4891

Hi heb met hulp van Willem een overzicht over de aanmeldingen een hoevel speler wij met welk gemiddelde level hebben als wij de besten 150 level meedoen. Dus had willen ook van Soldaat op Duellist verandert ;)

http://prntscr.com/91wjsx

Wie had gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen, maar:
29 duellanten is niet erg denderend. :unsure:

't gemiddelde level valt niet tegen trouwens. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14957

Wie had gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen, maar:
29 duellanten is niet erg denderend. :unsure:

't gemiddelde level valt niet tegen trouwens. :D

Graag had ik ook wat meer duellanten gezien maar er zijn te weinig hoge level duellanten :hmf:.
 

DeletedUser16172

Dan leg mij eens uit hoe het kan dat ik via een dev moet horen dat dit wel mogelijk is? En dat ze daar geen verandering in zouden gaan brengen?

Natuurlijk hoop ik wat jij zegt waar is en ik vertrouw ook op een eerlijke wedstrijd, maar als je van een ontwikkelaar zoiets te horen moet krijgen ga je je toch zorgen maken.

Kan ik niet. Ik zeg alleen dat ik hoop dat het niet zo is en das ik op fair-play vertrouw :)

De anderen 32 speler - op DE is het zo - kunnen bij nationen meedoen die niet 150 samen krijgen. Maar hoe langer het duurd tot wij een list hebben hoe minder zijn de kansen bij een andere nation mee te doen.

En ik vind 29 Duellants ook heel weinig. Dit overzicht is alleen met de besten 150 level. Misschien kunnen wij er ook een beetje invloed nemen ;)
 
Ik zie niet waarom het 'valsspelen' zou zijn als de spelers van .net de nuggets die ze daar hebben gekocht ook daar kunnen gebruiken, als je dat wil kan je daar toch ook nuggets kopen om te gebruiken?
 

DeletedUser15900

wie weet duidelijkheid over handwerken?

ik wil wapenkettings voor smid 250.
Is het zo dat je opnieuw moet beginnen/nieuwe klas mag kiezen?

of word alles behouden
 

DeletedUser14167

Ik zie niet waarom het 'valsspelen' zou zijn als de spelers van .net de nuggets die ze daar hebben gekocht ook daar kunnen gebruiken, als je dat wil kan je daar toch ook nuggets kopen om te gebruiken?

omdat zij al een aantal jaar gratis nuggets krijgen om de 5 dagen.
 

DeletedUser16402

wie weet duidelijkheid over handwerken?

ik wil wapenkettings voor smid 250.
Is het zo dat je opnieuw moet beginnen/nieuwe klas mag kiezen?

of word alles behouden

Zover op .net na te lezen is wordt het een complete reset van je skill. Dus ik ga er van uit dat je dan ook een andere handwerkklasse kunt kiezen.

Ik zie niet waarom het 'valsspelen' zou zijn als de spelers van .net de nuggets die ze daar hebben gekocht ook daar kunnen gebruiken, als je dat wil kan je daar toch ook nuggets kopen om te gebruiken?

Behalve dat zij zoals werrr ook terecht zegt al een aantal jaren gratis nuggets om de 5 dagen krijgen, hebben ze op dit moment ook de mogelijkheid om +50% nuggets te krijgen bij elke aankoop. Coincidence? I think not.
 

DeletedUser12760

Hi heb met hulp van Willem een overzicht over de aanmeldingen een hoevel speler wij met welk gemiddelde level hebben als wij de besten 150 level meedoen. Dus had willen ook van Soldaat op Duellist verandert ;)

http://prntscr.com/91wjsx

Zijn dit de aanmeldingen tot 9 of 12 november? Want het zou mij raar lijken als je niet mag doen omdat een hoger level zich 'te laat' heeft aangemeld :hmf:
 

DeletedUser14957

Zijn dit de aanmeldingen tot 9 of 12 november? Want het zou mij raar lijken als je niet mag doen omdat een hoger level zich 'te laat' heeft aangemeld :hmf:

12 november we gaan niet 'mierenneuken' om die 1 of 2 dagen te laat
 
Bovenaan