• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser

Ach, ze kunnen dit niet al te vaak doen, dus we kunnen maar beter rustig verdelen over de fg's om er voor te zorgen dat de aanval niet kan winnen :)

idd en zo zal er dan ook nooit meer een (leuk) fg zijn ...

de ironie van heel deze zaak is,
jullie spannen massaal samen om ons tegen te houden .
en wij geven eenmaal niet toe.

welkom in de vicieuze cirkel van de rebellerende steden tegen de overmacht .
 
idd en zo zal er dan ook nooit meer een (leuk) fg zijn ...

de ironie van heel deze zaak is,
jullie spannen massaal samen om ons tegen te houden .
en wij geven eenmaal niet toe.

welkom in de vicieuze cirkel van de rebellerende steden tegen de overmacht .

Uhu jullie geven niet toe omdat jullie er geen hout van snappen.
 

DeletedUser

nee wij geven niet toe omdat jullie gewoon vriendjes politiek toepassen .
geld voor een fg is er zo terug verdient ...

ook al staan alle steden aan de kant van mumbo/bucks dan nog zal ik niet toegeven.

wij willen niet bepaald een fort wel terug eerlijke en niet op voorhand geregelde fgen.

United Force - desperados - flight of the fenix - night riders - All4fun
zolang deze mumbo/bucks helpen zullen er altijd counters blijven lopen.
 
nee wij geven niet toe omdat jullie gewoon vriendjes politiek toepassen .
geld voor een fg is er zo terug verdient ...

Waar zie je dat in terug?In je hallucinaties blijkbaar

ook al staan alle steden aan de kant van mumbo/bucks dan nog zal ik niet toegeven.

Zoals ik al zei, je snapt er geen hout van, ik vraag me echt af of je wel kunt lezen. In jouw brein gaat het zo 'Ze helpen Mumbaroos, wat een vriendjespolitiek'. De rest van de wereld denkt anders 'Wij steunen deze achterlijke fortgevechtenverpesting niet, zodat we later wel leuke gevechten krijgen en het is ook totaal niets aan om een fort zo over te nemen op deze manier'. Dit is kort samengevat wat het uiteindelijke doel is. Ik heb al heel uitgebreid uitgelegd wat ik hier precies mee bedoel, maar blijkbaar lees je dat niet of lees je daar overheen. Je antwoordt toch alleen wat in jouw belang is en elke keer hetzelfde. Eigenlijk is discussiëren niet mogelijk met zulke zogeheten 'noobs'.

wij willen niet bepaald een fort wel terug eerlijke en niet op voorhand geregelde fgen.

United Force - desperados - flight of the fenix - night riders - All4fun
zolang deze mumbo/bucks helpen zullen er altijd counters blijven lopen.

Ja want ze vallen elkaar nooit aan of niet? Ze steunen elkaar in dik en dun... right... Je lijdt aan waanideeën.

Zie de quote dikgedrukt.
 

DeletedUser

kijk jij noemt het achterlijk wij dan weer eerlijk..
denk dat het probleem dan bij jullie zit en niet hier :D

denk je nu echt dat een persoonlijke aanval werkt? nee...
JorDes ... mensen zoals jij stimuleren ons om verder te doen...

wij geven niet op en jullie werken (zo gezegd niets samen)
dus blijven hameren op wat wij doen gaat echt nies uitmaken hoor

en als antwoord op je laatste opmerking ...
natuurlijk vallen jullie elkaar aan maar dan weer zoals ik al zei met een kut vriendschappelijk fg wat deze wereld verkloot :)
 

DeletedUser15117

Naar mijn weten zijn desp en mumbuck toch echt vijanden op het gebied van fg's, maar als leiding van desp zal ik dat wel niet weten. We hebben eens een keertje met All4one (die zijn ook geen fan van mumbuck) een vriendschappelijk fg gedaan, maar dat was tenminste spannend wie won.
 
volgens mij doe jij precies hetzelfde???? :laugh:

Dan heb je het denk ik verkeerd begrepen, want ik bekijk het niet uit een ik-perspectief en ook niet vanuit eigen gewin of iets dergelijks. Ik ben lang lid geweest van Tequila, maar de fortgevechten of de stad interesseerde mij niets, ook niet bij mijn eerste posts. Nu ik ben er wel mee bemoei bekijk ik het nog steeds dynamisch en niet vanuit mijn eigen perspectief. Ik dacht wel dat je dat onderhand doorhad ;)


kijk jij noemt het achterlijk wij dan weer eerlijk..
denk dat het probleem dan bij jullie zit en niet hier :D

Ja bij mij en de rest van de wereld zal het wel zitten hè, vooral niet bij jou:laugh:

denk je nu echt dat een persoonlijke aanval werkt? nee...
JorDes ... mensen zoals jij stimuleren ons om verder te doen...

Ik snap alleen niet dat iemand zo achterlijk kan zijn.

wij geven niet op en jullie werken (zo gezegd niets samen)
dus blijven hameren op wat wij doen gaat echt nies uitmaken hoor

Wij werken samen tegen fortgevechtverpesters zoals jullie en nu ook even Mumbo Yumbo. Wij streven naar leuke fortgevechten(met wij bedoel ik de hele wereld behalve bovengenoemde) en jullie niet. Wij werken tegen dubbel-aanvallen en massa-aanvallen. Als je eens als eerste een fortgevecht start, moet je maar eens kijken hoeveel er bij je staat, alle vriendjes van Mumberoos(volgens jouw) staan dan ineens naast je.

en als antwoord op je laatste opmerking ...
natuurlijk vallen jullie elkaar aan maar dan weer zoals ik al zei met een kut vriendschappelijk fg wat deze wereld verkloot :)

Een vriendschappelijk fortgevecht? Een in goede banen geleid fortgevecht, je zou het 'ethisch verantwoord' kunnen noemen. Een leuk gevecht voor IEDEREEN. Jij daarentegen denkt alleen maar aan de forten zelf. Vriendjespolitiek is volgens jou een 'afgesproken' gevecht houden? Het enige wat er afgesproken wordt is dat er maar één gevecht is. En vriendjespolitiek is heel wat anders, dat is mensen die je vrienden zijn bevooroordelen bij bepaalde dingen, bijvoorbeeld die geef je een kapiteins rang, niet omdat ze goed zijn, maar omdat je ze als vrienden beschouwt.
 

DeletedUser

JorDes een leuk fg gaat NIET ....

doe ff je oogkleppen af en kijk hoe alles in deze wereld verloop .....

en wij verpesten nogmaals GEEN fg wij hebben met mumbo/bucks NIETS te maken en dus kiezen WIJ -> wanneer , hoe laat een fg begint .

als dit op de zelfde tijdstip is ... so what?
dit is zeker niet een reden om te zeiken hoor ....

het enige wat jullie doen als wij een een fg (meestal een counter) starten..
panikeren en denken dat wij een fg verkloten ....
het enige wat wij doen is Mumbo/bucks zich laten splitsen zodat het fg eerlijker zijn tegenover de aanval...
wat jij niet snapt dus ......

dus waarom de zielepoot uithangen als wij strijden voor eerlijkere fgen ...
maar zoals we hier al gewoon zijn is 20vs80, 20vs60 heel eerlijk he ...
 

DeletedUser15821

Klopt Tim, ik sta verwonderd dat ze zoveel geld hebben gespaard om dan met maximum 6 spelers aanval te staan. Ok, we moeten ons over heel veel forten opsplitsen en ze hebben zeker een mogelijkheid om een fort in te nemen ómdat we ons moeten opsplitsen, maar dan moeten ze er wel wat mee doen. Nu hebben ze heel wat geld door het raam gegooid, niet eens de moeite gedaan om een degelijke aanval neer te zetten en zichzelf ronduit belachelijk gemaakt.

Dit komt echt niet door mijn 280k aan bank transactiekosten daar, echt niet (A)
 
fire berry heeft wel op een bepaalde manier gelijk:

als er gecounterd wordt, spreekt mumbuck soms af met het deel van hun vijanden dat de aanval niet georganiseerd heeft, en krijgt hen zo ver mee te verdedigen of later te helpen het fort terug te veroveren. zo verdelen ze hun vijanden in 2 groepen, de groep die hen af en toe helpt en de 'echte' vijanden die daarvoor wel met minachting bekeken worden omdat ze counteren.
dat noemt verdeel en heers en is heel erg slim :p
 

DeletedUser15858

dit heeft niks met verdeel en heers te maken
het laat gewoon duidelijk zien dat niemand van de grote fg allianties zit te wachten op dergelijke flauwekul
bij normale fg staat iedereen weer netjes tegenover elkaar
 

DeletedUser

hihi stadskas op??? Nog lang niet nog lang niet :D:D:D


Er lopen aardig wat rijke mensen rond die aardig wat transactiekosten hebben betaald daar bij United Meadow Force :)

Dus over een weekje doen we het wel weer ;)
 
hihi stadskas op??? Nog lang niet nog lang niet :D:D:D


Er lopen aardig wat rijke mensen rond die aardig wat transactiekosten hebben betaald daar bij United Meadow Force :)

Dus over een weekje doen we het wel weer ;)

wes zie stadsforum, zoals ik al zei hebben die coloradomannetjes een pattent op het verknoeien van FGs dus wij moeten dat niet in hun plaats doen ;)
 

DeletedUser15254

hihi stadskas op??? Nog lang niet nog lang niet :D:D:D


Er lopen aardig wat rijke mensen rond die aardig wat transactiekosten hebben betaald daar bij United Meadow Force :)

Dus over een weekje doen we het wel weer ;)

Ik kijk er al naar uit wes, doen jullie volgende week wel een poging om een fort over te nemen?
 

DeletedUser12590

O O wat een geklaag toch weer over die forten. Fire Berry die enkel vecht om de forten te krijgen. Hij kan er niet tegen dat Mumbucks al die forten gewoon met goed teamwork hebben veroverd. Dan komt er het front bestaande uit United Forces, Desperados en All4Fun die dan eindelijk goed beginnen met een sterk tegenoffensief: er werden forten verloren, veroverd en verdedigd: De wereld begon weer goed te draaien zoals ik het het liefst zie.

En toen: Mass aanvallen. Fire Berry komt met de reden dat er sprake is van vriendjespolitiek... Onder welke steen lig jij? Het enige moment dat er sprake is van de koppen bij elkaar steken van al deze betrokken partijen, is in het geval van een Fortverpest avond van Zezema of jijzelf.

Jij speelt gewoon niet onder de juiste redenen. Ikzelf, en daarmee wss ook de meesten van Mumbucks, Desperados, All4Fun en United Forces, speel onder het motto: Liever een goed FG verliezen dan een slecht FG winnen. Jij wilt liever een Fort jatten, maar als je er dan 1 hebt, kan je het niet verdedigen. Omdat je deze frustratie niet kan overwinnen, ga je je frustratie maar uiten in mass aanvallen en counters en hoop je op die manier een Fort te krijgen, om het vervolgens 2 dagen later weer verdiend kwijt te raken. Ga jij maar door hoor fire berry, je bent echt pro.
 

DeletedUser15127

Jij speelt gewoon niet onder de juiste redenen. Ikzelf, en daarmee wss ook de meesten van Mumbucks, Desperados, All4Fun en United Forces, speel onder het motto: Liever een goed FG verliezen dan een slecht FG winnen. Jij wilt liever een Fort jatten, maar als je er dan 1 hebt, kan je het niet verdedigen. Omdat je deze frustratie niet kan overwinnen, ga je je frustratie maar uiten in mass aanvallen en counters en hoop je op die manier een Fort te krijgen, om het vervolgens 2 dagen later weer verdiend kwijt te raken. Ga jij maar door hoor fire berry, je bent echt pro.

FmhzPLX.gif
 

DeletedUser

Mensen die mum/buck joinden toen het duidelijk was dat het de overhand had in fgs hebben de grooste mond hier op het forum plz shut up !!
 
Bovenaan