• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser

Antwoord in functie:
The West is een zogeheten "sandbox game", dit houdt in dat spelers binnen de regels de content van het spel bepalen. Als we als support ingrijpen op de manier waarop het spel verloopt, beschadigen we het principe van de sandbox, wat één van de grootste sterktes is van The West (en andere browsergames). Wij kunnen en mogen niet ingrijpen zolang de regels niet geschonden worden.

Voor zover ikw eet was er iets meer dan een jaar terug ofzo ene Atroxk, die dagen achter elkaar continu fortgevechten startte, hij kreeg een ban van 30 dagen, maar dit hadden de mods dan dus ook niet moeten doen begrijp ik eruit??
 
hihi stadskas op??? Nog lang niet nog lang niet :D:D:D


Er lopen aardig wat rijke mensen rond die aardig wat transactiekosten hebben betaald daar bij United Meadow Force :)

Dus over een weekje doen we het wel weer ;)

Zeze en jij zijn ondertussen uit de stad? :p
 

DeletedUser12590

Voor zover ikw eet was er iets meer dan een jaar terug ofzo ene Atroxk, die dagen achter elkaar continu fortgevechten startte, hij kreeg een ban van 30 dagen, maar dit hadden de mods dan dus ook niet moeten doen begrijp ik eruit??

Ja, idd. Dat geval hadden we ook nog. Die kreeg toen idd een ban voor zijn mass aanvallen, kwam eruit, ging het weer doen en kreeg weer een ban.
 

DeletedUser15127

Francis joinde jij Bucks niet in de periode dat we de overhand kregen in fortgevechten?

Nou, daarvoor zat Francis vanaf vrijwel het allereerste begin in Mumbo.
Onder zijn FG-leiding hebben we onze eerste reeks forten veroverd.

Fran ging (helaas) weg later, onder andere naar Bucks.
Maar hij was iemand die Mumbo een actieve FG-stad heeft helpen te maken. ;)

Wilde ik toch even gezegd hebben.

En ik hoop ook dat de ban van Fran zéér tijdelijk is, wilde ik ook even gezegd hebben.
 

DeletedUser15821

Nou, daarvoor zat Francis vanaf vrijwel het allereerste begin in Mumbo.
Onder zijn FG-leiding hebben we onze eerste reeks forten veroverd.

Fran ging (helaas) weg later, onder andere naar Bucks.
Maar hij was iemand die Mumbo een actieve FG-stad heeft helpen te maken. ;)

Wilde ik toch even gezegd hebben.

En ik hoop ook dat de ban van Fran zéér tijdelijk is, wilde ik ook even gezegd hebben.

Waarom is francis uberhaupt gebant?
 

DeletedUser15254

Nou, daarvoor zat Francis vanaf vrijwel het allereerste begin in Mumbo.
Onder zijn FG-leiding hebben we onze eerste reeks forten veroverd.

Fran ging (helaas) weg later, onder andere naar Bucks.
Maar hij was iemand die Mumbo een actieve FG-stad heeft helpen te maken. ;)

Wilde ik toch even gezegd hebben.

En ik hoop ook dat de ban van Fran zéér tijdelijk is, wilde ik ook even gezegd hebben.

Ok Hoodoo, dat wist ik niet ;) Francis sorry als ik je hiermee beledigd heb, ik wist niet dat jij eerst een olifant was :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

@rotzak ik ben binnen 3 dagen weer terug als het goed is :)
ik ben lekker aan het fgen op .net :)

@ hoodoo ben ik voor eeuwig dankbaar dat ik de fgs mocht leiden ;)

@ bella en hulk ook bedankt jullie doen het ook super

mum/buck domineert fgs al vanaf dag 1 ?
Hoe kan dat nou ?
nou ik ben er bij geweest en het is puur teamwork
zowel tijdens fgs of buiten fgs om.

Andere steden lijkt wel of ze gewoon broblemen zoeken er is altijd wat om te zeiken schijnbaar.

Daarom winnen wij niet van mumbuck geen teamwork niet tijdens fgs en ook niet buiten fgs om.
Ik ervaar het zelf in mijn stadje nu je gaat een treetje omhoog maar valt er de volgende dag 4 naar beneden.

All4one gaat door !!!!

laten leuke fgs maken mensen
 

DeletedUser15254

@rotzak ik ben binnen 3 dagen weer terug als het goed is :)
ik ben lekker aan het fgen op .net :)

@ hoodoo ben ik voor eeuwig dankbaar dat ik de fgs mocht leiden ;)

@ bella en hulk ook bedankt jullie doen het ook super

mum/buck domineert fgs al vanaf dag 1 ?
Hoe kan dat nou ?
nou ik ben er bij geweest en het is puur teamwork
zowel tijdens fgs of buiten fgs om.

Andere steden lijkt wel of ze gewoon broblemen zoeken er is altijd wat om te zeiken schijnbaar.

Daarom winnen wij niet van mumbuck geen teamwork niet tijdens fgs en ook niet buiten fgs om.
Ik ervaar het zelf in mijn stadje nu je gaat een treetje omhoog maar valt er de volgende dag 4 naar beneden.

All4one gaat door !!!!

laten leuke fgs maken mensen

Francis, sinds de tijd dat dit forum gestart is, is dit de allereerste keer dat ik het volledig met je eens ben :D
 

DeletedUser4763

leuke fg,s maken ? :hmf: , nou als ik net zie welke steden zich in de deff hebben aangemeld en wat er in de aanval staat aangemeld gaat dit fg van vanavond in ieder geval al geen leuk FG worden
 

DeletedUser15791

Francis, sinds de tijd dat dit forum gestart is, is dit de allereerste keer dat ik het volledig met je eens ben :D

Francis is ook de kwaadste niet, kan wel eens een zeikertje zijn maar als stads genoot heb je er een gouden kerel aan die iedereen probeert te helpen :rolleyes:
(mag ook wel eens gezegd worden)
 

DeletedUser15254

Francis is ook de kwaadste niet, kan wel eens een zeikertje zijn maar als stads genoot heb je er een gouden kerel aan die iedereen probeert te helpen :rolleyes:
(mag ook wel eens gezegd worden)

Dat weet ik hoor Liq, heb lang genoeg met Francis in een stad gezeten :) Idem voor jou trouwens.
 

DeletedUser15791

Liq, jij was het die mijn leuke fg van gister heb verknald :mad:

mag ook wel eens gezegd worden

Niet meedoen kan 3 oorzaken hebben !!

1) niet of te laat bij het fg :donkey:
2) te weinig lp :fisherman:
3) vol=vol :north:
 

DeletedUser15927

is er niets iets dat de mods kunnen doen tegen systematisch counteren?
persoonlijk ben ik het namelijk nogal beu
 
Bovenaan