• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser15117

Ik denk dat vandaag het niet bedoelt was als dubbel, er zit maar 2 minuten tussen. Daarnaast is het niet om mumbuck te pesten, wat ze bereiken willen bereiken met dubbels. Al zou het wel aardig zijn als ze die aflassen.
 

DeletedUser12590

Ik denk dat vandaag het niet bedoelt was als dubbel, er zit maar 2 minuten tussen. Daarnaast is het niet om mumbuck te pesten, wat ze bereiken willen bereiken met dubbels. Al zou het wel aardig zijn als ze die aflassen.

Ik heb nog nooit een aanval van de kant van Easy gezien die als 1e was uitgevoerd. Ik verwacht daarom ook niet dat dit puur toeval is. Maar goed, een aflasting hoeven we ook niet te verwachten, ik weet iig waar ik ga staan. (al zouden ze winnen, het fort deffen kunnen ze toch niet)
 

DeletedUser2343

Buckaroos is het beu.
Nu All4one, Desperados en andere steden gewoon in de afgesproken dubbel-FG's mee aanvallen, is het einde zoek.
The East en Easy Riders winnen met hun zieke en server-verpestende gedrag, nu dat blijkbaar gewoon geaccepteerd wordt door de rest.
Er is gewoon nooit meer een echt leuk FG door al die dubbels, echt zonde.

Wij gaan, op een paar na, al onze forten weggeven.
 

DeletedUser

Buckaroos is het beu.
Nu All4one, Desperados en andere steden gewoon in de afgesproken dubbel-FG's mee aanvallen, is het einde zoek.
The East en Easy Riders winnen met hun zieke en server-verpestende gedrag, nu dat blijkbaar gewoon geaccepteerd wordt door de rest.
Er is gewoon nooit meer een echt leuk FG door al die dubbels, echt zonde.

Wij gaan, op een paar na, al onze forten weggeven.

Wel jullie snappen al 1deel ,
nu nog al die mensen die enkel maar verdedigen bij een fortgevecht bij mumbo/bucks.
Nog het laten inzien dat altijd verdedigen deze wereld terug onstabiel stabiel gaat worden en niet altijd The rebbellion aansprakelijk gesteld word voor counters .....
door counter hebben wij als alliantie 1 van de 2fortgevechten een stabieler ,maar zelf dan nog een te kleine hoeveelheid om een aanval te kunnen plegen.
dit geeft ons dus een grotere kans op slagen al.


waarom is deze wereld ivm met fg zo geweldig?
-iedereen ziet ons "the rebellion" in als de slechtste om dat wij counters doen en blijkbaar is dat een hoofdzonde in dit spel.
- Alle andere allianties op enkele na helpen altijd mumbo/bucks .
- De Allianties all4fun - desperados - UF strijden soms tegen mumbo/bucks maar dan gunnen ze elkaar weer niets.
- Alle allianties zoals night riders ,flight of the fenix, desperados ,all4fun,UF
kunnen misschien eens nadenken en onderling wat beter samen te werken.
en NIET altijd de zijde van mumbo/bucks te kiezen en een EIGEN weg te kiezen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2343

[02:58] Bellabeara: luister, ik doe een enorme geste, wij gaan 10 forten weggeven
[02:58] Duo-Penotti: die helpen all4one enzo toch altijd?
[02:59] fire berry: UF omdat pinda een kindje is met een groot ego.
[02:59] Bellabeara: wij willen jullie enorm tegemoet komen
[02:59] Bellabeara: want ik ben het met je eens
[03:00] Bellabeara: maar dan kan jij ook je steentje bijdragen fire
[03:00] Bellabeara: want als jullie zo door gaan gaat deze wereld dood
[03:01] Duo-Penotti: kan ik ergens mijn steentje bijdragen bella?
[03:01] Bellabeara: wij willen beide hetzelfde
[03:01] fire berry: tja rebellen
[03:01] Duo-Penotti: maar horen jullie bij easy riders berry?
[03:02] fire berry: jup
[03:02] Duo-Penotti: oke
[03:02] Bellabeara: penotti zolang jij binkie steunt komt het goed, dat is een kei
[03:02] Duo-Penotti: ja binkie is een schat
[03:02] Bellabeara: en heeft een goed inzicht
[03:02] fire berry: idd maar heeft ook soms maar oogkleppen op >.>
[03:03] Bellabeara: zegt fireberry
[03:03] Bellabeara: berry
[03:03] Bellabeara: pls luister
[03:03] fire berry: ik onderhandel altijd met men leiding hier
[03:03] Bellabeara: ik snap hou heel goed
[03:03] Bellabeara: jou*
[03:03] Bellabeara: en het klopt dat deze wereld geheel uit balans is
[03:04] Bellabeara: dus ik snap je acties
[03:04] Bellabeara: en daarom gaan wij bijna al onze forten weggeven
[03:04] fire berry: jij ben de enige dan op "the rebellion " na
[03:05] quentinab: lol bell forten weggeve heeft geen nut, zolang het evenwicht blijft
[03:05] fire berry: idd
03:05] fire berry: idd
[03:05] quentinab: onevnwicht*
[03:05] Bellabeara: dat doe ik omdat ik hoop dat we dan weer leukere fg's gaan krijgen
[03:05] Duo-Penotti: ja buckaroos en mumbo jumbo moeten uit elkaar
[03:05] fire berry: nee
[03:05] fire berry: ...
[03:05] quentinab: gebeurt niet als 1 kant veel sterker is en alles wint
[03:05] Duo-Penotti: weg met die hoge levenspunten
[03:05] Duo-Penotti: verdelen die hap
[03:05] Duo-Penotti: mumbo def buck in de aanval
[03:06] fire berry: al die anderen moeten hun eigen forten is leren pakken ipv altijd te deffen
[03:06] Bellabeara: maar rebellion kan ook stoppen met stelselmatig FG's ondermijnen
[03:06] fire berry: bella vooor de duidelijkheid
[03:06] fire berry: we gaan ook vanaf gisteren eigelijk ook op andere allies counteren
[03:07] fire berry: dat is hier besloten
[03:07] Bellabeara: maar waarom, je maakt echt deze wereld kapot
[03:07] fire berry: ik doe dat niet
[03:07] Bellabeara: ja wel
[03:07] quentinab: jawel fire
[03:07] fire berry: hun doen dat omdat wij 1 leuker fg voor ons zelf willen
[03:07] Duo-Penotti: ja maar berry ik vind wel dat je moet begrip tonen voor bella haar actie om forten te willen weggeven
[03:07] Bellabeara: als jullie dat blijven doen gaan de fg's hier echt voorgoed naar de klote
[03:08] fire berry: tja ik ben toch halve duellist
[03:08] Duo-Penotti: alleen het zou goed zijn als mumbo jumbo en buckaroos ook elkaar niet meer steunen
[03:08] fire berry: nee duo
[03:08] quentinab: jawel fire lol
03:09] Bellabeara: penotti, het is toch te gek voor woorden dat de rest van de wereld 2 steden niet aankan?
[03:09] fire berry: het ligt aan alle andere allies die hun helpenaltijd
[03:09] Duo-Penotti: nee hoor bella
[03:09] quentinab: wel als je daar alle degelijke spelers in verzamelt
[03:09] Duo-Penotti: jullie zijn erg goed
[03:09] Duo-Penotti: jullie wisselen perfect
[03:09] Duo-Penotti: kijk die andere zoals wij
[03:09] Duo-Penotti: ons lukt het niet hoor
[03:09] Duo-Penotti: sterker nog
[03:09] fire berry: duo jou allie is best goed hoor
[03:10] fire berry: maar als iedereen mumbo/bucks helpt met deffen
[03:10] fire berry: hebben hun altijd nog mmeer lp ...
[03:10] fire berry: dat snapt niemand
[03:10] Duo-Penotti: welke allies zijn dan niet zo geod berry?
[03:10] fire berry: in fg?
[03:10] Duo-Penotti: ja
[03:11] quentinab: toch berry stop met te counteren, heb het wat gezien om naar fg te lopen waar er bijna neimandis
[03:11] fire berry: wij zijn nu ergens ook nog slecht "in volle groei"
[03:11] fire berry: maar night riders UF desperados enz
[03:12] Duo-Penotti: dus ik heb wel begrip voor hun
[03:12] fire berry: buiten all4fun deels
[03:12] Bellabeara: berry, wat je nu aan het doen bent is voor heel veel mensen het plezier verpesten
[03:12] fire berry: helpt iedereen altijd mumbo/bucks
03:12] Bellabeara: ik kan me niet voorstellen dat dat je doel is
[03:12] fire berry: wat kunnen hun hier zelf aan doen?
[03:12] fire berry: zelf niet opdagen bij een fg
[03:13] Duo-Penotti: ja maar het is wel leuker als we het voor iedereen leuk houden
[03:13] quentinab: gelijk morgen, hoe weet ik welk fg te gaan
[03:13] fire berry:
[03:13] fire berry: voor morgen gok ik
[03:14] fire berry: dat bucksplace defence nu al vol zit
[03:14] fire berry: zit ik er ver naast?
[03:14] quentinab: dus ge wilt fg waar niemand is???
[03:15] Bellabeara: het zou heel raar voelen te moeten vechten tegen onze vrienden, omdat de rest van de wereld z'n zaakjes niet voor elkaar kan krijgen en onderling ruzie blijft maken
[03:15] quentinab: tja bella dan blijft het zoals het is he
[03:16] fire berry: idd
[03:16] fire berry:
[03:16] fire berry: niet onze schuld dus
[03:16] Bellabeara: ik weet dat dat moet veranderen
[03:16] Bellabeara: ook niet onze schuld
[03:17] fire berry: zeg ik toch ook niet
[03:18] quentinab: 2 dingen moeten veranderen: geen fakes en evenwicht
[03:18] fire berry: maar we weten de oorzaak wel
[03:19] fire berry: fakes maakt ergens niet uit hoor
[03:20] fire berry: denk dat dat nu al 20keer bewezen is en meer
[03:20] quentinab: fakes zijn kut omdat mensen naar fg lopen voor niks
[03:20] fire berry: tja
[03:20] Bellabeara: berry
[03:20] Bellabeara: please
03:20] fire berry: ligt beetje aan chili
[03:20] Bellabeara: namens iedereen
[03:20] fire berry: dat ik niet zeg welke fake is of niet
[03:21] quentinab: kerel...
[03:22] fire berry: tja die komt altijd verklappen waar we staan en nog een paar andere
[03:23] quentinab: ge weet da ge het ook verkloot voor mensen die tege mumbo vechte he?
[03:24] fire berry: voor?
[03:24] quentinab: awel ik wil for mumbo aanvalle. ga naar fg. damn fake
[03:24] fire berry: tja
[03:25] quentinab: ...
[03:25] quentinab: das uw antwoord
[03:25] fire berry: kom in onze allie?
[03:25] quentinab: ben niet alleen
[03:25] fire berry: dan werd je ingelicht
03:28] fire berry: er stond in het groot op ons allie onderwerp dat bella vista fake was ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
fire berry geilt op forten. Geef hem anders alles maar, is die misschien blij.

Tja het is onmogelijk om van mumbucks te winnen, puur omdat ze beter geskilled zijn en allemaal GG's of premiumwapens hebben. Een voorbeeldje, gister 50 vs 42. De aanval had 142138lp en dat brengt gemiddeld 2842 lp per persoon, de def had 155749 lp en dat geeft 3708 lp per persoon. Dat is een verschil van bijna 1000 per persoon. Deze statistieken zijn al haast niet te overbruggen en dan had mumbucks zich nog verspreid over 2 fortgevechten. Het kon dus nog hoger als er lpbommen van het andere gevecht meededen. De aanval kan dus nooit winnen, aangezien de def ook nog de torens hebben. Gister rushde de hele bovenkant gewoon naar de aanval toe, omdat ze toch genoeg lp hebben. Het lijkt trouwens wel of er steeds meer lpbommen komen. Dat fortgevecht bierdop van een tijdje geleden, 109 aanval vs 98 def. De def heeft 10k lp meer, dan is de enige manier van winnen in de aanval, als je hetzelfde niveau kan halen, maar dan moeten veel mensen reskillen en daar heeft niet iedereen behoefte aan. Het is dus onmogelijk om als aanval te winnen en dat komt zeker omdat het gewoon uit balans is. Wat we hiertegen kunnen doen weet ik niet, maar pio's winnen we sowieso nooit meer.

fire berry's oplossing is 2 aanvallen, aan de ene kant is dat misschien wel 'slim' en ik vind het zelfs een logisch gevolg, maar niemand is hier fan van. Dat proberen we je duidelijk te maken, maar dat begrijp je niet. Ook is het nog steeds de grote bullshit over dat 'Wij vallen alleen maar aan en de rest deft met mumbucks'. Dat komt omdat niemand dubbelaanvallen wil, behalve jij. Niemand zal het leuk vinden om bij een fortgevecht met 70 man te staan vs 10. Dat is geen zak aan. HOPELIJK ZIE JE DAT NU IN FIRE BERRY MAAR DAT ZAL VAST NIET.

Het forten weggeven heeft ook totaal geen zin, want dan zal mumbucks simpelweg weer aanvallen gaan winnen(ik denk zelfs dat er mensen zullen zijn die weer meer lp gaan skillen). Tja, de aanval kan alleen maar winnen als ze een stuk meer lp hebben dan de def, want de def heeft gewoon het voordeel van de torens.

De oplossing.... de oplossing..., tja het zou geweldig zijn als mumbucks uit elkaar zou gaan en zeg maar de leiding beide neemt over 2 kampen. De andere oplossing die vanuit de rest van de wereld moest komen komt denk ik niet.

En het is echt niet van de zotten dat twee steden alles winnen, als daar gewoon alle lpfortvechters inzitten, is dat niet zo lastig. Zoals je gister wel zag, is er niet eens taktiek nodig, gewoon met zijn allen naar de aanval rennen.
 

DeletedUser

jordes jou mening telt al lang niet meer >.<

misschien minder persoonlijk mensen aanpakken en eens je oogkleppen afdoen...
jij bent een van de slechte FG in deze wereld omdat je niets toebrengt omdat je altijd schuilt .....
en dan ga je 1 persoon de schuld geven ... :)

wij " the rebellion" hebben een strategie en wij blijven bij ons standpunt.
als iedereen tegen ons werkt maken jullie het enkel erger voor je zelf ....

en zoals bella mooi laat zien wij gaan vanaf nu niet enkel meer counteren op mumbo/bucks ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
jordes jou mening telt al lang niet meer >.<

misschien minder persoonlijk mensen aanpakken en eens je oogkleppen afdoen...
jij bent een van de slechte FG in deze wereld omdat je niets toebrengt omdat je altijd schuilt .....
en dan ga je 1 persoon de schuld geven ... :)

wij " the rebellion" hebben een strategie en wij blijven bij ons standpunt.
als iedereen tegen ons werkt maken jullie het enkel erger voor je zelf ....

en zoals bella mooi laat zien wij gaan vanaf nu niet enkel meer counteren op mumbo/bucks ....

Volgens mij doe jij precies hetzelfde. Nee jouw mening telt zeker wel mee, want jij zorgt ten slotte voor veel plezier tegenwoordig of niet? Ik mijn oogkleppen af? Jij blijft bij je standpunt en neemt niet eens de moeite om de meningen van anderen tot je door te laten dringen, misschien moet jij je oogkleppen juist eens afdoen ;) Het enige wat je doet in je reacties is totaal niet inhoudelijk reageren en voor de 100ste keer vertellen hoe goed jouw taktiek wel niet is en dat je die voor eeuwig zult gebruiken. Das mooi discussiëren joh! Als je op niets inhoudelijks reageert!;)

Ik ben zeker niet de beste in FG's op colo, mis daar nog 34x 4 VP&AP en er zijn zeker ook veel betere fortvechters dan ik daar, ik zou mijn w7 acc er wel eens zien spelen, kan nog lache worden. Op zich doe ik ook geen moeite om level 120 te worden, ik word het vanzelf wel en dan heb je het over schuilen.. ik ben altijd bereid om klappen op te vangen, mocht iemand vragen om een wissel of iets dergelijks, maar zolang dat niet gebeurd zie ik nog geen reden om vooraan te staan, zeker niet als ik niet eens het meeste lp heb. Komt het moment daar dat de lpbommen op beginnen te raken wil ik best wel vooraan staan hoor, maar lpbommen zijn er om kogels te happen, dus laat ze dat eerst maar lekker doen!:)

Dus lees mijn post nog maar eens en reageer eens inhoudelijk, anders heb je hier vrijwel niets te zoeken in dit topic. Post eens wat nuttigs.
 

DeletedUser

ik heb al te veel tijd in dit forum gestoken >.<
maar blijkbaar leest niemand bena dit forum dus waarom nog verder discuteren ....


het verschil met een lp bom een een speler zoals "jordes"
- een lp bom staat mensen te helpen zodat ze niet geraakt worden
- een lp bom offert zijn leven op voor het team.
- een lp bom doet alles tot de dood om zijn team te helpen.

- jordes staat te schuilen tot het einde van de wedstrijd
- jordes gaat zelden of in de voorlaatste ronde/laatste ronde vooraan staan "dit is meestal niet eens van toepassing wat dan schuilt hij nog tot het einde".
- jordes brengt totaal niets in "buiten het geweerschot dat hij van te ver afvuurt ...."

algemeen iemand van lvl 50 die de fortleider van dienst volgt doet meer nuttig dan jou ..

aan alle mensen die meer onnuttige info hebben ....
vraag raad aan Jordes hij weet alles af "waarom de wereld op fg verziekt is"
hij is onderdeel van het probleem dus hij heeft er kennis van.


waarom viseer ik me nu op jordes?
koekje van eigen deeg?
nee ,nu kan iedereen zien dat de mensen die MIJ constant beschuldigen.
de oorzaak zijn van heel de crisis ?
"the rebellion " zoekt voor een interne oplossing .....



We are The Rebellion.
We are Legion.
United as ONE.
Divided by zero.
We do not forgive .
We do not forget .
The West...
Expect us!!
 
ik heb al te veel tijd in dit forum gestoken >.<
maar blijkbaar leest niemand bena dit forum dus waarom nog verder discuteren ....


het verschil met een lp bom een een speler zoals "jordes"
- een lp bom staat mensen te helpen zodat ze niet geraakt worden
- een lp bom offert zijn leven op voor het team.
- een lp bom doet alles tot de dood om zijn team te helpen.

correct, daar zijn ze immers lpbom voor. Zij overleven wel 20 schoten in een ronde. Je wordt niet lpbom om te gaan schuilen. Als je ervoor kiest om lpbom te worden, hoor je ook in de frontlines te gaan staan.

- jordes staat te schuilen tot het einde van de wedstrijd
- jordes gaat zelden of in de voorlaatste ronde/laatste ronde vooraan staan "dit is meestal niet eens van toepassing wat dan schuilt hij nog tot het einde".
- jordes brengt totaal niets in "buiten het geweerschot dat hij van te ver afvuurt ...."

Waarop baseer jij deze gegevens? Ik vang meestal wel klappen tijdens het gevecht, dan heb je nog zo'n 800 lp en tja, dan moet je niet meer in de frontline komen. Schietkracht behouden is altijd nog belangrijker dan jezelf dood laten gaan doordat je zo stoer wil laten zien hoe goed je kunt ontwijken en dan ko gaat. Ik ben dus volgens jou een überschuiler die egoïstisch is? Als ik dat was had ik dit spel niet meer gespeeld, want ik haat zulke mensen. Het is heel simpel, als mensen denken slim te zijn door weinig lp te hebben zodat ze nooit vooraan hoeven te staan en met deze instelling het hele fortgevecht gaan spelen, dan zal ik expres niet met een matig lp-aantal die mensen helpen.

algemeen iemand van lvl 50 die de fortleider van dienst volgt doet meer nuttig dan jou(het is dan jij*) ..

Van dienst doen, tja mocht iemand een wissel vragen of de leiding zeggen, mensen met veel lp vooraan, dan zal ik dat zeker doen. Als je een level 50 lpbom hebt met 6klp die alleen maar bestaat om klappen te vangen, dan doen ze zeker wat de leiding wil.

aan alle mensen die meer onnuttige info hebben ....
vraag raad aan Jordes hij weet alles af "waarom de wereld op fg verziekt is"
hij is onderdeel van het probleem dus hij heeft er kennis van.

Vraag maar eens rond buiten jouw stad wie de spelverziekers zijn, dan zul je zien dat mensen zoals jij het probleem vormen, niet bereid zijn tot enige communicatie met overige allianties wat ten goede zou komen voor fortgevechten, puur egoïstisch en alleen maar met zichzelf en zijn/haar stad bezig.


waarom viseer ik me nu op jordes?
koekje van eigen deeg?
nee ,nu kan iedereen zien dat de mensen die MIJ constant beschuldigen.
de oorzaak zijn van heel de crisis ?
"the rebellion " zoekt voor een interne oplossing .....

Leg dit maar eens uit, want die conclusie slaat nergens op. Zal ik het woordje inhoudelijk nog eens herhalen? Moet ik de betekenis even hier neerzetten de volgende keer? Je komt met de conclusie dat mensen zoals ik de oorzaak zijn van de hele crisis, maar onderbouwt of verwijst helemaal nergens naar. Dit is dus gewoon random dingen zeggen waar niemand wat aan heeft.

We are The Rebellion.
We are Legion.
United as ONE.
Divided by zero.
We do not forgive .
We do not forget .
The West...
Expect us!!

Dit boeit echt niemand.

Fire berry, inhoudelijk reageren is heel lastig voor je, dus ik zal het maar zo doen:

Waarom is volgens jou de oplossing van deze crisis counteren (en dan zelf niet komen)?

Gaat het jou om de fortgevechten of om de forten?

Waarom blijf je zeggen dat iedereen, behalve jouw allie, defnoobs zijn die aan de kant van mumbucks vechten?
Als je gewoon naar de statistieken kijkt kun je makkelijk zien dat dit al niet waar is. Alleen in tijden van fortgevechtverpesting waar jij je vooral mee bezighoud, waar puur het doel van de massa-aanval is om wat forten te pakken in plaats van te vechten voor een fort, dan zal de hele wereld tegen jouw idee zijn. Dan gaan mensen deffen, want het is toch geen fuck aan om forten te winnen op zo'n saaie laffe manier. Er zijn weinig spelers bij fortgevechten, wat dus minder spannend is of het is juist 30 vs 10. Het is gewoon tijdverspilling om bij zulke gevechten online aanwezig te zijn. Je komt voor een tegenstand van 10 man die binnen no-time ko zijn en dan mag je weer doorrennen naar het volgende baggergevecht. Niemand(behalve jij) wil zulke gevechten en om dat te laten zien vechten we zelfs naast onze grootste vijand de mumbucks. Uit protest tegen zulke noobs als jij. Men heeft dat een paar keer gedaan, simpelweg omdat er massa-aanvallen waren, en jij concludeert daardoor dat iedereen defnoobs zijn behalve jij en je vriendjes.

Voorbeeldje als ik dat doe: Je startte 2 dagen geleden een hopeloos FG en je kwam zelf niet eens opdagen, maar door jou waren er nog wel 10 mensen tegen 76 en ze zijn afgeslacht. Dus jij bent iemand die zijn BG's dood laat gaan zonder dat je er zelf bent, wat een lafaard dat je daar niet bleef staan.

Aangezien je dat nog steeds niet snapt na zoveel weken kan ik zeker ook wel concluderen dat je brein nog niet ver genoeg ontwikkeld is om het te begrijpen, maar ja, daar kan jij ook niets aan doen!;)
 

DeletedUser6244

Er zijn weinig spelers bij fortgevechten, wat dus minder spannend is of het is juist 30 vs 10.

Minder mensen hoeft niet minder spannend te zijn ?? gevecht van 20 (deff) - 28 (aanval) kan veel spannender zijn dan 84 - 100 ligt aan de spelers die meedoen niet aan het aantal:cool:
 
Minder mensen hoeft niet minder spannend te zijn ?? gevecht van 20 (deff) - 28 (aanval) kan veel spannender zijn dan 84 - 100 ligt aan de spelers die meedoen niet aan het aantal:cool:

Inderdaad die zijn er zeker, maar over het algemeen genomen dan denk ik dat grotendeels al bij de start beslist is. Ik denk ook niet dat het doel van massa-aanvallen is om meerdere kleine spannende gevechten te maken, de massa-aanvallen ontstaan doordat bepaalde mensen graag eens wat forten willen. Deze spannende gevechten krijg je trouwens alleen als er echt gigantisch veel forten onder vuur liggen, zodat het zeer onvoorspelbaar is hoeveel waar staat.
 

DeletedUser12590

Wat er ook gebeurd: Ik weiger zomaar forten weg te geven. Mensen als Fire Berry moeten niet beloond worden voor hun counters en dubbels, die moeten hard aangepakt worden en het liefst keihard vernederd worden. Weggeven zorgt er enkel voor dat ze hun zin krijgen en dat wil je ook niet.

Ik speel voor mij plezier. Mijn plezier haal ik uit FG. Plezier haal ik niet uit het vrijwillig weggeven van forten die ik eerlijk, tezamen met de stad, gewonnen heb en als forten daadwerkelijk uitgedeeld worden, kan ik net zo goed stoppen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wat er ook gebeurd: Ik weiger zomaar forten weg te geven. Mensen als Fire Berry moeten niet beloond worden voor hun counters en dubbels, die moeten hard aangepakt worden en het liefst keihard vernederd worden. Weggeven zorgt er enkel voor dat ze hun zin krijgen en dat wil je ook niet.

Ik speel voor mij plezier. Mijn plezier haal ik uit FG. Plezier haal ik niet uit het vrijwillig weggeven van forten die ik eerlijk, tezamen met de stad, gewonnen heb en als forten daadwerkelijk uitgedeeld worden, kan ik net zo goed stoppen.


wij willen geen forten krijgen ... daar staan al die def noobs nu al voor te springen .
wij zijn rebellen wij vallen eenmaal aan.
wij willen ons fort op een eerlijke manier verdienen .
 

DeletedUser12590

wij willen geen forten krijgen ... daar staan al die def noobs nu al voor te springen .
wij zijn rebellen wij vallen eenmaal aan.
wij willen ons fort op een eerlijke manier verdienen .

Zolang je daar maar hard genoeg geloofd, ga je het zelf misschien nog geloven.
Kom op Berry. Jullie willen op een eerlijke manier verdienen maar van een normale aanval lopen jullie niet echt warm.
 
1) buck wil forten kwijt
2) fb zijn stad wil forten op eerlijke manier verdienen

nou dan stel ik voor dat buckaroos mumbo overtuigt om eens eenmalig FB te helpen. dan start deze een normale aanval en staan de olifanten mee in de aanval.
dat zou toch wel een eerlijk gevecht moeten opleveren?
en dan is buck tevreden en The East ook, want bucks hebben spannend gevecht én de kans om op een eerlijke manier een fort te verliezen, en TE heeft een zeer goede kans om een eerlijk FG te winnen en dus fortje te hebben en misschien gaan beide partijen dan aardig doen tegen elkaar (van: 'goed gevochten!' enzo)
 

DeletedUser15254

Op dit topic is al meer dan een maand niet gereageerd, daaruit kunnen we volgens mij wel afleiden dat we (voorlopig) uit onze 'crisis' zijn. Het fortgevecht van maandag bij Fort Shanghai was het spannendste gevecht sinds tijden, Amigo begint eindelijk op te botsen tegen mumbaroos. Er zijn afspraken gemaakt tussen verschillende steden, die er voor gezorgd hebben dat er geen counters meer komen.

Kortom: we zijn op een goede weg!
 

DeletedUser

Op dit topic is al meer dan een maand niet gereageerd, daaruit kunnen we volgens mij wel afleiden dat we (voorlopig) uit onze 'crisis' zijn. Het fortgevecht van maandag bij Fort Shanghai was het spannendste gevecht sinds tijden, Amigo begint eindelijk op te botsen tegen mumbaroos. Er zijn afspraken gemaakt tussen verschillende steden, die er voor gezorgd hebben dat er geen counters meer komen.

Kortom: we zijn op een goede weg!
vindt je trek je ogen eens open he was klein fg ok was spannends ooit en jullie woude hadde jullie gewonnen zie weer vandaag we zijn nu al met minder dan jullie .... kunne beter stoppen gewoon
 
Bovenaan