• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

groeien

DeletedUser

Ik ben nieuw van gisteren, dus met een plaatsje in de top 300 ben ik al zeker blij. :)
 

DeletedUser

Even voor de duidelijkheid, om met paarden temmen een max vindwaarde van 3400 te krijgen benodig je 146500 arbeidspunten met premium, onmogelijk dus :)

Idd, wel grappig dat hij/zij het blijft volhouden :laugh:
 

DeletedUser

Idd, wel grappig dat hij/zij het blijft volhouden :laugh:

Ach ja, als hij/zij er zelf in gelooft is het goed he, de rest van the-west weet toch dat het anders is + hij/zij maakt zich niet populair daar door :p
 

DeletedUser5512

Ach ja, als hij/zij er zelf in gelooft is het goed he, de rest van the-west weet toch dat het anders is + hij/zij maakt zich niet populair daar door :p

idd, bederf nou eens niet de droom van een jochie om eens eerste (of tweede ofzo) in de ranglijst van thewest te staan. Dat hij graag zijn zuurgespaarde zakcentjes daarin steekt is niet onze zaak, wel?:)
 

DeletedUser4891

Ach, hij moet het zelf weten. Als hij het er voor over heeft.
 

DeletedUser

idd, bederf nou eens niet de droom van een jochie om eens eerste (of tweede ofzo) in de ranglijst van thewest te staan. Dat hij graag zijn zuurgespaarde zakcentjes daarin steekt is niet onze zaak, wel?:)

Ik maak me er heus niet druk om, als hij maar plezier in het spel heeft :)
 

DeletedUser

Ik vraag me alleen af wie het is. Mensen help eens denken, dit weten we van hem/haar

1.Liegt of heeft geld teveel
2.Zwaar verslaafd
3.Heeft veel ervaring
4.Misschien wel de belangrijkste Heeft in "DE HEERSENDE AREND"(W8) Of bij "B A T T A L I O N"(W8) gezeten
 

DeletedUser

khad eerst op el garbo gewed :p maar ik weet nu al dat het el garbo niet is ;)
1)hij schrijft anders dan el garbo
2)ook al is el garbo een rijke ------, zo iets zou ie denk ik niet doen
3)deze lijkt jonger
 

DeletedUser

Ik vraag me alleen af wie het is. Mensen help eens denken, dit weten we van hem/haar

1.Liegt of heeft geld teveel
2.Zwaar verslaafd
3.Heeft veel ervaring
4.Misschien wel de belangrijkste Heeft in "DE HEERSENDE AREND"(W8) Of bij "B A T T A L I O N"(W8) gezeten

Dit is weer een discussie: bij 1 hoef je niet veel geld te hebben, je kan ook gespaard hebben en kan later ook terug vallen.
Bij 3 hoef je niet veel ervaring te hebben, je moet gewoon weten waar je mee bezig bent en als je genoegd goudnuggets gebruikt kom je hoog te staan op het begin :)
 

DeletedUser

Lol...

Dat was eerder bedoeld als grap >.<

Haha, stel je voor dat hij dat had gedaan dan was er nog wel meer commotie over *Schatje*, is veel te duur om zoveel te kopen dan gooi je het geld letterlijk weg. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6982

*Schatje* zei:
ga ik veel, heel veel fanmail ontvangen

En opdat jullie niet hoeven na te denken
over de aanhef van je mail,
maak ik het jullie gemakkelijk:

*Schatje*

Ik heb nu al fans!!

vreemde schrijfstijl:S
niet eerder meegemaakt van een hoge rang:unsure:
ik zou niet weten wie dit is
 

DeletedUser

Is het niet op een manier mogelijk om het IP-adres te vergelijken?
 
Bovenaan