• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

groeien

DeletedUser6004

het is gwn niet leuk meer die premium werelden. je koopt gewoon allle producten die je nodig hebt voor opdrachten. ja dan heb je op dag 1 al minstens 50 opdrachten afgesloten:blink:
 

DeletedUser

Ik vind het juist goed, inno krijgt er bijvoorbeeld meer geld door:)
 

DeletedUser

Ik vind het juist goed, inno krijgt er bijvoorbeeld meer geld door:)

okee, jij mag dan beginnen aan een inhaalstuk op kingfast, en die nieuweling die ervaren lijkt te zijn.
ik heb me gister van smorgens 10uur tot savons te pletter gewerkt maar ik was maar lvl 10
en deze morgen ben ik lvl 11(bijna12) terwijl de eerste al hun craft items gebruiken ...
 

DeletedUser

Ach je doelstelling moet misschien gewoon niet rang 1 zijn;) probeer gewoon zo hoog mogelijk te komen zonder premium
 

DeletedUser

Meridian is gisterenavond pas begonnen ofzo ik was toen lvl 9 nu is hij al 21 en ik maar 13 :blink:
 

DeletedUser6004

ik ben al blij met m'n lvl 13:D. maar de ranglijst was toch mn doel niet. ga voor de duels.
 
*Schatje*
vandaag om 13:14 uur »
Tsja, je zult me op m'n mooie blauwe ogen moeten geloven. Ik bewaar nooit en te nimmer berichten.

gallyman
vandaag om 13:13 uur »
Hhahaah dat doek kan je niet vinden met paarden temmen.
Als je niet liegt zend dit bericht maar eens naar mij :p

*Schatje*
vandaag om 13:10 uur »
Niks 108 euro. Gewoon gevonden met paarden temmen. En ben nu aan het Missioneren dus ga er maar vanuit dat ik nog een heleboel dure spullen ga vinden!

gallyman
vandaag om 12:57 uur »
Sparen? Dat komt ervan als 108€ moet uitgeven voor een rood doek o.o


Onder naar boven lezen

Even voor de duidelijkheid, om met paarden temmen een max vindwaarde van 3400 te krijgen benodig je 146500 arbeidspunten met premium, onmogelijk dus :)
 

DeletedUser

Meridian is gisterenavond pas begonnen ofzo ik was toen lvl 9 nu is hij al 21 en ik maar 13 :blink:

Meridian was al eerder aan het spelen maar had gisteren avond meer tijd ;)

Even voor de duidelijkheid, om met paarden temmen een max vindwaarde van 3400 te krijgen benodig je 146500 arbeidspunten met premium, onmogelijk dus :)

Idd had ook al gekeken op andere werelden, en kwam nog niet eens aan 1000 vindwaarde laat staan 3400+ ..
 

DeletedUser

Meridian was al eerder aan het spelen maar had gisteren avond meer tijd ;)



Idd had ook al gekeken op andere werelden, en kwam nog niet eens aan 1000 vindwaarde laat staan 3400+ ..

Jah maar hoe snel hij groeit is gewoon keihard gekocht.
 

DeletedUser

en onze stad/stadsgenoten leidt de drie ranglijsten :)
die van steden, ep en duels :D wie doet/deed ooit beter
 

DeletedUser

Een van de beste duelsteden ooit en de eerste uitgebouwde stad van heel T-W Nederland:huh:
 
Bovenaan