• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

groeien

DeletedUser

Ik weet het ik speel premium dankzij sponsorpay maar ik ga er niets aan geven!

Met 'Sokken stoppen' kan je wel wat xp krijgen.:shootout:
 

DeletedUser

Kun je met draadklossen een rode doek maken? Bij een opdracht zeker? Ik wist dat niet:p
 

DeletedUser6244

Je koopt (met echt geld) goudnuggets, met die goudnuggets kan je dan draadklossen kopen, die verkoop je dan weer door bij de rondreizende handelaar en met dat geld koopt ie dan weer bij de handelaar een rode doek ;)
 

DeletedUser4891

Dat kan met premium. Maargoed, 108 euro. :0

Op mijn leeftijd krijg ik ongeveer €3,- per uur als ik een baantje zoek, dan zou ik dus 36 uur moete werken voor een stom ding in een of andere game. :o
 

DeletedUser

Ja inderdaad alleen jullie beweren dat iedereen gister al een rode doek had:p Toen waren er nog geen steden.(In de avond wel)
 

DeletedUser

Ja oke ik had niet verwacht dat iedereen de rondreizende handelaar steeds gaat verversen om een rode doek te krijgen:p
 

DeletedUser

Ik ben druk bezig een eerste fandag te organiseren, maar moet nog even sparen. Ranja voor iedereen lukt al wel, maar neem aan dat er ook bier en bitterballen moeten zijn?

Ze is aan het sparen, niet moeilijk als je 108€ uitgeeft voor een rode doek :rolleyes:
 

DeletedUser

*Schatje*
vandaag om 13:14 uur »
Tsja, je zult me op m'n mooie blauwe ogen moeten geloven. Ik bewaar nooit en te nimmer berichten.

gallyman
vandaag om 13:13 uur »
Hhahaah dat doek kan je niet vinden met paarden temmen.
Als je niet liegt zend dit bericht maar eens naar mij :p

*Schatje*
vandaag om 13:10 uur »
Niks 108 euro. Gewoon gevonden met paarden temmen. En ben nu aan het Missioneren dus ga er maar vanuit dat ik nog een heleboel dure spullen ga vinden!

gallyman
vandaag om 12:57 uur »
Sparen? Dat komt ervan als 108€ moet uitgeven voor een rood doek o.o


Onder naar boven lezen
 

DeletedUser

*Schatje*
vandaag om 13:14 uur »
Tsja, je zult me op m'n mooie blauwe ogen moeten geloven. Ik bewaar nooit en te nimmer berichten.

gallyman
vandaag om 13:13 uur »
Hhahaah dat doek kan je niet vinden met paarden temmen.
Als je niet liegt zend dit bericht maar eens naar mij :p

*Schatje*
vandaag om 13:10 uur »
Niks 108 euro. Gewoon gevonden met paarden temmen. En ben nu aan het Missioneren dus ga er maar vanuit dat ik nog een heleboel dure spullen ga vinden!

gallyman
vandaag om 12:57 uur »
Sparen? Dat komt ervan als 108€ moet uitgeven voor een rood doek o.o


Onder naar boven lezen

Reputatie naar min gedaald :unsure:
 

DeletedUser

Gelooft hij zichzelf?

Dan liep iedereen al met die spullen rond + hij had die doek al veel te snel om te vinden ;)
 

DeletedUser

Ik heb een nagemaakt gouden geweer :D
Uit een houten kistje :p
Oei, er zijn nog geen fg :hmf:
 
Bovenaan