• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

groeien

DeletedUser2665

khad eerst op el garbo gewed :p maar ik weet nu al dat het el garbo niet is ;)
1)hij schrijft anders dan el garbo
2)ook al is el garbo een rijke ------, zo iets zou ie denk ik niet doen
3)deze lijkt jonger

Beetje kansloos om iemand zijn naam te noemen hier. Ik heb ook geen idee wie het wel is.

Om eerlijk te zijn, I don't care. Ik doe het op mijn gemakkie daar. Beleef ik veel meer lol aan en voor de cash die men uitgeeft aan nuggets, zit ik zo aan het bier :laugh:
 

DeletedUser

Om eerlijk te zijn, I don't care. Ik doe het op mijn gemakkie daar. Beleef ik veel meer lol aan en voor de cash die men uitgeeft aan nuggets, zit ik zo aan het bier

idd, zit lekker in een top 15 stad, en ik vemaak me best;)
 

DeletedUser

Beetje kansloos om iemand zijn naam te noemen hier. Ik heb ook geen idee wie het wel is.

Om eerlijk te zijn, I don't care. Ik doe het op mijn gemakkie daar. Beleef ik veel meer lol aan en voor de cash die men uitgeeft aan nuggets, zit ik zo aan het bier :laugh:

hij was de laatste werelden altijd nr. 1 premium'er en was altijd daar mee bezig (zie arizona) dus ik dacht wel dat ie hier ook zou beginnen
 

DeletedUser8307

Mochten jullie het nog niet weten hij/zij heeft die rode doek zo gekregen:

Handel drijven, blz 2 kopen en verkopen bij handelaar ;)

Heb er 2 gekocht en verkocht, met geld van die 4 arbeiden die je van de batte der krijgt, de rest wat ik al had verdiend had ik toen genoeg om de rode doek te kunnen kopen bij de handelaar.
 

DeletedUser560

Mochten jullie het nog niet weten hij/zij heeft die rode doek zo gekregen:

Handel drijven, blz 2 kopen en verkopen bij handelaar ;)

Heb er 2 gekocht en verkocht, met geld van die 4 arbeiden die je van de batte der krijgt, de rest wat ik al had verdiend had ik toen genoeg om de rode doek te kunnen kopen bij de handelaar.

ind Hannes dit is zeer handig :) Zo doe ik het ook op de duitse dakota veel punten op imago dan handelen dan bladzijdes kopen, verkopen voor geld en binnen een dag mooie kleertjes en zo is het ook mogelijk om snel te missioneren. Vraag het Jelmerkanselaar :)
 

DeletedUser4891

Na dat paarden temmen verhaal geloof ik dit ook niet meer.
 

DeletedUser

ind Hannes dit is zeer handig :) Zo doe ik het ook op de duitse dakota veel punten op imago dan handelen dan bladzijdes kopen, verkopen voor geld en binnen een dag mooie kleertjes en zo is het ook mogelijk om snel te missioneren. Vraag het Jelmerkanselaar :)

He? Ben jij Jimmy xD

Ja dat klopt ik had op level 20 ook al een gele doek :) En op level 30 ook een edele leren jas, Heel gemakkelijk dus
 

DeletedUser

Ik word zeer droef van deze lectuur.

Hoe is het als non-premium speler nog mogelijk om een mooie ranking te ambiëren wanneer Bert en Piet gewoon hun ranking kunnen kopen?

Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen probleem met het basisprincipe van premium; meer arbeidspunten, meer opdrachten achter elkaar kunnen aanklikken, dubbele karakterbonus, zelfs een beter vindkans op producten.
Deze mogelijkheid om meteen van bij de start al producten te kunnen kopen met nuggets, om ze vervolgens via de inventariswinkel in dollars om te zetten, lijkt mij werkelijk te veel van het goede en hypothekeert meteen de kansen van spelers die niet in de mogelijkheid zijn om premium te kopen, of spelers die al dan niet principieel er aan weigeren mee te doen.

Maar wie ben ik, en hoe stop je het kapitalisme ..
 

DeletedUser

pff level 19 zonder premium,daar ben ik nou ook van onder de indruk:unsure:
 

DeletedUser

Ben er zelf ook helemaal niet van onder de indruk, sjw, maar het is net dat wat ik bedoel! Doordat er al spelers rondlopen met levels hoger als 25, stelt 19 inderdaad niets meer voor.
Als je een beetje langer als je neus kijkt zie je ook dat het hoogste non-premium level momenteel 21 is! En ik denk niet dat Clay en ZZ/ van de minsten zijn ..
 

DeletedUser

Eerst beweerde schatje dat ze die met indianen handelen gevonden had, geloof ik. Lariekoek!
Moest ik daar zoveel aan uitgeven, ik zou weken ziek zijn...
Maar waarom dat nu? Wacht toch gewoon ff een week of twee en koop 'm dan met ingame geld...
 

DeletedUser

:hmf:je kan toch ook spullen kopen met premium ik den dat ze inplaats van arbeiden gewoon alle spullen kopen en de opdracht afsluiten ;)
 

DeletedUser

hey,

normaal reageer ik nooit op het forum maar bij deze wil ik toch wel eens mijn mening kwijt.

Ook ik ben regelmatig premium user en gebruik soms de voordelen ervan. Dit hoort bij het game.

Heb heel veel respect voor bepaalde spelers die het heel hoog schoppen als non premium . Maar mag ik de non premium users er op wijzen dat the west in eerste instantie een gratis game is die ontwikkeld is door een serieuze groep mensen(die waarschijnlijk niet voor niks werken). Dit kost ook geld, het onderhouden en/of huren van de servers kost ook geld.

We mogen al blij zijn dat niet IEDEREEN maandelijks moet betalen om te kunnen meespelen zoals in bepaalde andere games of consoles.

Ik betaal omdat ik respect heb voor de ontwikkelaars en al de mensen die hier hun tijd en uren hebben ingestoken.


mvg unreal1970
 

DeletedUser

*Schatje*vandaag om 11:17 uur »
Hoi,

Ten eerste: Ik koop geen vaardigheden.

Heb meteen alles op Charisma en Imago gezet en kon daardoor vrij snel vee brandmerken (geld) en met indianen handelen (mooie spullen). Kon 2 delen van opdracht Zware arbeid doen (2x €500). Dus geld verdiend en spullen die ik heb verkocht bij handelaar. Kreeg rode doek bij reizende handelaar, had nog wat geld tekort en heb 2 bladzijdes 2 gekocht met nuggets en weer verkocht. Thats it.
michaëlvdpvandaag om 10:57 uur »
hoe level je zo snel?
door rode doek voor €108 te kopen op gewoon massa's vaardigheden te kopen?



van onder naar boven lezen
 

DeletedUser

hey,

normaal reageer ik nooit op het forum maar bij deze wil ik toch wel eens mijn mening kwijt.

Ook ik ben regelmatig premium user en gebruik soms de voordelen ervan. Dit hoort bij het game.

Heb heel veel respect voor bepaalde spelers die het heel hoog schoppen als non premium . Maar mag ik de non premium users er op wijzen dat the west in eerste instantie een gratis game is die ontwikkeld is door een serieuze groep mensen(die waarschijnlijk niet voor niks werken). Dit kost ook geld, het onderhouden en/of huren van de servers kost ook geld.

We mogen al blij zijn dat niet IEDEREEN maandelijks moet betalen om te kunnen meespelen zoals in bepaalde andere games of consoles.

Ik betaal omdat ik respect heb voor de ontwikkelaars en al de mensen die hier hun tijd en uren hebben ingestoken.


mvg unreal1970

Ik denk dat menig speler ook respect heeft voor voor de ontwikkelaars, maar om daarvoor te gaan betalen, omdat je respect hebt voor de ontwikkelaars?

Nee, ik betaal op wereld 5 voor mijn automatisering,meer actie punten, etc... Voor mezelf omdat het gewoon makkelijk en handig is.

Maar het punt is dat je nu je premium kan gebruiken om producten te kopen en je dus geen moeite meer hoeft te doen om deze te vinden. En je vaardigheids- & atribuutpunten kan kopen, zodat je snel de hogere ervarings werkzaamheden kan doen.
Zo is in feite de hele richtlijn / doel van het spel verdwenen. Nu komt het meer over als van, hoe kunnen we onze zakken nog meer vullen.
Ik heb wel een aantal opties hiervoor.....

Op Briscoe is het voor mij een ander verhaal, ik haal liever respect zonder premium dan dat ik mezelf moet opkopen.

Je mag idd. respect hebben voor de ontwikkelaars en al de mensen die hier hun tijd en uren hebben ingestoken.
Maar het blijft gewoon hun beroep he;)
 

DeletedUser

Vrijwel iedereen zal het met Unreal eens zijn dat Premium nodig is. Dat betekent daarentegen niet dat je de non-premium spelers uit moet vlakken. Deze spelers zorgen voor sponsorinkomsten en zorgen ervoor dat dmv mond-op-mondreclame het aantal spelers (en relatief daaraan het aan tal Premium gebruikers) toeneemt. Het moet niet zo zijn dat je een spel gratis aanbied, maar zodra je iets wilt bereiken geld moet betalen. Dan is het spel in de praktijk niet gratis meer. En dat is wel wat er nu in feite gebeurt. Reistijdhalvering is prima. Sjamaan kalmeren is zelfs gewild op alle werelden. Maar dingen als producten kopen en actiepuntenbalk aanvullen is gewoon te veel van het goede. Je kunt bijna alle opdrachten in theorie op 1 dag afsluiten door die producten te kopen. En als je dan een uurtje vogels moet verdrijven halveer je gewoon de reistijd net zo lang totdat je er meteen bent. Je doet een uurtje, en als je geen actiepunten meer hebt vul je die aan.

Dit alles maakt het onmogelijk om als Non-premium speler nog op een redelijke plaats in de ranglijst te eindigen. Op W1-7 staan er geregeld non-premium spelers in de top 10-15. Op Arizona en Briscoa moet je naar plaats 30 oid voordat je de eerste vind. Is het enigszins voldoenend om 30ste te eindigen? Nee. Geeft het voldoening als je in het eerste rijtje eindigt? Zeker. Dan ziet iedereen je staan als ze naar de nr. 1 gaan.

Het is gewoon uit balans. En dat moet er aangepast worden, niet het respect voor Inno (en hun devs), want daar is niets mis mee.
 
Bovenaan