• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gewonnen/verloren duels

DeletedUser

Zag je die dikke knipoog aan het eind niet?

O ja hoor, maar dacht dat het een steek onder water was.
Heb laatst ook al eens geprobeerd Dirk-jan aan te vallen.
Voor een bouwer verdedigde hij wel errug sterk! Vandaar dat ik het rustig wer doe. Jullie kunnen je aardig verweren. :)

26 april:

Levenspunten totaal
- 62 LP
Levenspunten totaal
- 47 LP
Dirk-Jan oomen wint het duel, krijgt 53 ervaringspunten en steelt van freewilly $5.
 

DeletedUser

Ik klaag ook niet hoor, het hoort erbij.... Iets minder aanvallen per dag zou ik wel fijn vinden, maar ach straks lig ik weer ko en dan kan ik weer 48 uur mijn gang gaan:D
 

DeletedUser

groot gelijk, al moet ik bekennen dat ik inmiddels al wel moeite met ze heb .. :s en ik weet het niet zeker, maar volgens mij stelt onze nr. 1 niet zoveel voor hoor. :)

Ik ken de gasten van wie het account is in RL (2 mensen op 1 account), volgens geruchten vallen ze alleen bouwers aan..., zelf zeggen ze natuurlijk dat het niet zo is.
 

DeletedUser

ik moet soms zo vreselijk lachen.....

Aan de ene kant is er een hele discussie over het aanvallen van bouwers en dat dat allemaal gewoon moet kunnen (waar ik het ook mee eens ben hoor) zolang ze voldoende ep opleveren.

Maar als iemand hoog in de ranglijst staat omdat hij/zij bouwers aanvalt dan is het opeens een lafaard.

Begrijp ik het nog?????????????
 

DeletedUser

Ik vind het helemaal niet laf om bouwers aan te vallen. Ik bedoel alleen dat hij wel betrekkelijk makkelijk aan z'n ervaring is gekomen, en daarom eerste staat.
Maar het zijn alleen geruchten he!
 

DeletedUser

Waarom zou het laf zijn..
zelf ben ik ook bouwer alleen ik vind het niet erg om aangevallen te worden :p
(dwalen we niet van het onderwerp af)
 

DeletedUser

Nwaa, hij heeft een gemiddelde van 48 ep per duel. Dat is op zich niet heel slecht voor dit stadium van het spel. Ik denk niet dat je alleen bouwers aanvalt, al zal hij door zij relatief lage ep-ranking nog wel vrij lang goede ep voor bouwers hebben gekregen. Nu is dat niet meer zo (behalve de semibouwers van Sonuwe misschien).

Maar tegen slagkrachters is ie niet bijzonder sterk iig.

We raakten beide 4 keer en dit was dus het resultaat:

Levenspunten totaal
- 39 LP
Levenspunten totaal
- 169 LP
janopi valt flauw. freewilly wint het duel, krijgt 69 ervaringspunten en steelt van janopi $3.
 

DeletedUser

ik heb een keer een duel tegen hem gedaan, en dat was niet erg moeilijk. :)

en verder is het logisch dat hij een redelijk hoog gemiddelde heeft. als ik iemand wil duelleren, is rond de 100 ep voor mij wel het hoogste. dan komt e rook nog bij dat die gene meestal ook wel sterk is, dus moet je alweer lager. hij kan gewoon nog altijd makkelijke doelwitten aanvallen voor redelijk veel ep. dat id dan wel het voordeel van sloom groeien in de ep lijst.
 

DeletedUser905

Klopt.. Ik haal maximaal 110 ervaring van Dirk-Jan oomen. En dat blijft zo hoog omdat hij erg snel groeit. Stef de killer kreeg ik eerder ook 100-110 EP van. Maar dat is nu ook gezakt naar 89. En voor zover ik weet is Stef de nr2 meeste EP die ik krijg.. Dus dat is 2 duels in 20minuten, de rest is allemaal 40 ep. Een enkeling eens 60. Een paar nog 50..
Best weinig...

janopi daarintegen kan volop EP verdienen.

MAAR! Ik ben onderweg naar Nr1 :p
 

DeletedUser

Klopt.. Ik haal maximaal 110 ervaring van Dirk-Jan oomen. En dat blijft zo hoog omdat hij erg snel groeit. Stef de killer kreeg ik eerder ook 100-110 EP van. Maar dat is nu ook gezakt naar 89. En voor zover ik weet is Stef de nr2 meeste EP die ik krijg.. Dus dat is 2 duels in 20minuten, de rest is allemaal 40 ep. Een enkeling eens 60. Een paar nog 50..
Best weinig...

janopi daarintegen kan volop EP verdienen.

MAAR! Ik ben onderweg naar Nr1 :p

En ik dan :p
 

DeletedUser905

Neenee.. Jij gaat helemaal niets bereiken. Nameless haalt jou in bij EP, en ik ga 1e staan bij duels :D
 

DeletedUser905

Graag gedaan :D

Whoops? :p

- 150 LP vs - 200 LP
stef de killer valt flauw. masterblaster01 wint het duel, krijgt 70 ervaringspunten en steelt van stef de killer $11.

*fluit*
 

DeletedUser

beater valt flauw. gajiin wint het duel en krijgt 64 ervaringspunten. beater heeft helaas geen contant geld dat gajiin kan stelen.
 

DeletedUser

Exact. En ik ben al goed op weg :rolleyes:
enne.. Als je er in het begin niet bij zit, dan word t een vervelende inhaalslag ;)

Het virschil tussen de nummer 50 en nummer 1 is 2000 geloof ik, das over 2 weken in 5 duels gedaan :rolleyes:. maar je kan het ook vasthouden ja das best moeilijk hoor :)
 
Bovenaan