• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gewonnen/verloren duels

DeletedUser

Beste duellant van de stad TerrorJor (142 schade

oei oei oei oei oei :(
6 meer en ik had record in Sonuwe xD
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 13 LP
Levenspunten totaal
- 10 LP
thewest300 wint het duel, krijgt 5 ervaringspunten en steelt van srebbo $9.

Ik ben een schieter met een gebroken kruik en hij was 5 lvls hoger en ik win bijna :o
 

DeletedUser

Die was tegen de avond uitgebouwd.

Enne.. gajiin zal t wel gemerkt hebben? :D Alleen jammer van die 50% motivatie :mad:

Geen treffer -vs- 147 LP
masterblaster01 wint het duel en krijgt 27 ervaringspunten. gajiin heeft helaas geen contant geld dat masterblaster01 kan stelen.
Nieuw record? :rolleyes:

En ik geef toe. Het was in 2 duels. Maare.. Eerste duel was niet veel beter van m..
Geen treffer -vs- 84
masterblaster01 wint het duel en krijgt 33 ervaringspunten. gajiin heeft helaas geen contant geld dat masterblaster01 kan stelen.

Beautifull :rolleyes::cool: Wie doet me na? :D
bZkZoqIU

Ach hard lopers zijn dood lopers op wereld 3 ben je geloof ik ook al 5x opnieuw begonnen en steeds weer onbder andere naam Grad dalton etc etc elke keer als hij dan een keer verslagen wordt stopt hij snel en begint op nieuw dus over een paar weken is die toch weer met zijn staart tussen de benen vertrokken.
NU stoer doen van Kijk eens mama wat ik nu al kan en straks jankend weg rennen ROFL
 

DeletedUser905

Omfg.. Jij ziet waanbeelden..
  1. Ik speel niet eens onder de naam "Grat Dalton". Daar heb ik op w4 even op gespeeld. Maar dit account heb ik afgegeven aan HappyPineapple omdat ik toch geen soldaat, maar fortstrijder wilde worden. Daar ben ik dus weer gaan spelen op masterblaster01. Ook omdat ik het in en uitloggen steeds zo zat was.
  2. Ik ben op w3 begonnen als bouwen, heb daar Buffalow Creek opgericht. Ben daar op level 57 gestopt als bouwer. Nu weer begonnen samen met fates.
  3. Ik heb maar 1 account. En dat is masterblaster01. En voor de duidelijkheid. Grat Dalton is maar een week in mijn bezit geweest. MasterBlaster is van iemand anders die ik niet ken. Geef me anders maar aan bij de support. Die zullen je niets anders vertellen ;)
Dus zou ik nu eens mogen weten waar allemaal die boze berichtjes over w3 (en 4) vanaf komen? :confused:

gr, master ;)
 

DeletedUser8307

Ach hard lopers zijn dood lopers op wereld 3 ben je geloof ik ook al 5x opnieuw begonnen en steeds weer onbder andere naam Grad dalton etc etc elke keer als hij dan een keer verslagen wordt stopt hij snel en begint op nieuw dus over een paar weken is die toch weer met zijn staart tussen de benen vertrokken.
NU stoer doen van Kijk eens mama wat ik nu al kan en straks jankend weg rennen ROFL

Ftw ? Wat zeg je ? Mama ? Volgens mij gaat hij echt niet bij zijn mama hoor. Je kan het gewoon niet af van zijn records, of je zit in die stad ? :o:o:o:o
 

DeletedUser9359

Gratz aan Harres, die mij de finale slag mocht toedienen.

Gisteren 12 aanvallen geïncasseerd, maar level gehaald, dus ik zat weer vol LP.
Vandaag 16 aanvallen (en 2 gewonnen LMAO), maar helaas was de laatste er te veel aan.

Nu word ik 48u met rust gelaten! Jippie ;)
 

DeletedUser

Ach hard lopers zijn dood lopers op wereld 3 ben je geloof ik ook al 5x opnieuw begonnen en steeds weer onbder andere naam Grad dalton etc etc elke keer als hij dan een keer verslagen wordt stopt hij snel en begint op nieuw dus over een paar weken is die toch weer met zijn staart tussen de benen vertrokken.
NU stoer doen van Kijk eens mama wat ik nu al kan en straks jankend weg rennen ROFL

Opzich zou het me 5 minuten hebben gescheeld, als in dit berichtje leestekens hadden gestaan :o
 

DeletedUser

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 138 LP
Morphy wint het duel. Krijger van de rode hand heeft helaas geen contant geld bij zich wat Morphy kan stelen.

Het ging de eerste keer gelijk goed :D
 
Flink geduelleerd vandaag ;)

Levenspunten totaal
- 22 LP
Levenspunten totaal
- 56 LP
leones wint het duel, krijgt 44 ervaringspunten en steelt van killa18 $22.

Levenspunten totaal
- 35 LP
Levenspunten totaal
- 129 LP
leones wint het duel, krijgt 63 ervaringspunten en steelt van GreenWoman $8.

Levenspunten totaal
- 25 LP
Levenspunten totaal
- 87 LP
leones wint het duel en krijgt 28 ervaringspunten. peacejh heeft helaas geen contant geld dat leones kan stelen.

Levenspunten totaal
- 44 LP
Levenspunten totaal
- 80 LP
leones wint het duel, krijgt 36 ervaringspunten en steelt van roygang $15.

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 117 LP
leones wint het duel, krijgt 30 ervaringspunten en steelt van TombRaider $49.


En als de welbekende klap op de vuurpijl:

Levenspunten totaal
- 94 LP
Levenspunten totaal
- 133 LP
leones wint het duel, krijgt 71 ervaringspunten en steelt van masterblaster01 $87.
 

DeletedUser

eerst duel (een stad dichtbij)

marinator wint het duel en krijgt 30 ervaringspunten. PeteRR900 heeft helaas geen contant geld dat marinator kan stelen.

hij heeft 0 afgedaan, ik 85 bij hem :p
 

DeletedUser11544

als ik al me verlore duels moet posten benk morgen avond nog niet klaar XD
 

DeletedUser6405

Gisteravond een recordje gedaan ... iemand al hoger op w 7?

Beste duellant van de stad Harres (284 schade) (arizona)
 

DeletedUser

neeeeeeeeeeeeeeeeee :p
Onze stad heeft een normaal schrootpistool ipv hw :p
Nu kan ik t niet meer verbreken xD
 

DeletedUser

ja ik weet het, het is een bouwer (denk ik) maar de EP dat ik er van krijg is nice :)

marinator wint het duel, krijgt 79 ervaringspunten en steelt van Sanctus $1.

het geld daarentegen :p
 
Bovenaan