• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gewonnen/verloren duels

DeletedUser

Belle star wint het duel en krijgt 38 ervaringspunten. janopi heeft helaas geen contant geld dat Belle star kan stelen.

-117
-239

en dat is de nr. 1? :p
 

DeletedUser

hmm. dan ga ik binnenkort ook is van jou winnen :rolleyes:

(eerst is zien of het lukt maar ok :p)

en hoe kom je zo makkelijk in de top? duelleren met lage motivatie?
dat van janopi snap ik dan nog wel, die is zelf nog een laag level en krijgt veel meer ep per duel. maar voor jou en stef lijkt dat me al veel moeilijker .. :p
 

DeletedUser905

Ik duelleer stef. En t eerste duel verlies ik. En dan pas ik m'n mikken en uitwijken aan en dan win ik :p
En aangevallen worden ;) Alleen Leones is er tot nog toe in geslaagd me te verslaan in de verdediging.

Maare.. Dat hoge level merk je echt wel hoor.. Hoogste EP wat ik kan krijgen is van stef.. En dat is 91 met 100% moti.
 

DeletedUser10964

ik ben terug :)
en ik krijg lekker veel EP omdat ik door afwezigheid laag level ben :)
 

DeletedUser

Ik werd 2 keer aangevallen door dezelfde persoon gisteren:

Levenspunten totaal
- 24 LP
Levenspunten totaal
- 166 LP
srebbo wint het duel, krijgt 32 ervaringspunten en steelt van gamezone $46.

Levenspunten totaal
- 23 LP
Levenspunten totaal
- 98 LP
gamezone valt flauw. srebbo wint het duel, krijgt 32 ervaringspunten en steelt van gamezone $27.

Mijn eerste ko op deze wereld :p
 

DeletedUser

Dirk-Jan oomen wint het duel en krijgt 50 ervaringspunten. Belle star heeft helaas geen contant geld dat Dirk-Jan oomen kan stelen.

-20
-135

bah. ik ben nog nooit zo erg ingemaakt op deze wereld. :(
 

DeletedUser

ik stop even met dueleren

als ik terug begin zal ik dus veel EP krijgen door het verschil :)
zo kan ik dus ook al men puntjes omzetten (zijn er nog redelijk veel) en zal ik dus nog makkelijker winnen :p
 

DeletedUser905

Dirk-Jan oomen wint het duel en krijgt 50 ervaringspunten. Belle star heeft helaas geen contant geld dat Dirk-Jan oomen kan stelen.

-20
-135

bah. ik ben nog nooit zo erg ingemaakt op deze wereld. :(
Wanneer val je mij dan aan? Dan verlies je nog harder :D

Enne.. DJ heb ik ook 1x van verloren ;) Maar meerdere malen gewonnen. Hij is toch een grote bron van EP.
 

DeletedUser

BorderlineSoldier wint het duel, krijgt 96 ervaringspunten en steelt van Wakan $16.

yay^^
 

DeletedUser4700

Bekijk het verschil in schade :o

Levenspunten totaal
- 87 LP Levenspunten totaal
- 88 LP

Jobb wint het duel, krijgt 71 ervaringspunten en steelt van RappeRykx $27.
 

DeletedUser8307

*hannes123 wint het duel, krijgt 56 ervaringspunten en steelt van Haasie $10.
*hannes123 wint het duel en krijgt 44 ervaringspunten. poderosoo heeft helaas geen contant geld dat hannes123 kan stelen.
*hannes123 wint het duel en krijgt 68 ervaringspunten. TheFatDuck heeft helaas geen contant geld dat hannes123 kan stelen.
*hannes123 wint het duel, krijgt 74 ervaringspunten en steelt van simsamekes $33.
*hannes123 wint het duel, krijgt 52 ervaringspunten en steelt van Dipollo2 $9.

Etc...Etc...
Heb nog zo'n 4 pagina's vol.. :p
 

DeletedUser

Wanneer val je mij dan aan? Dan verlies je nog harder :D

Enne.. DJ heb ik ook 1x van verloren ;) Maar meerdere malen gewonnen. Hij is toch een grote bron van EP.

idd, eerste keer dat ik van em verlies, en opzich niet zo erg maar wel dat ik zo ingemaakt word.. :o

en welke stad zit jij nu? ik had al even gekeken of je in je eigen zat, maar daar zat je niet dus ben ik maar naar sonuwe gegaan ;p
 

DeletedUser

hhm. zie nu pas dat hij een ieuw wapen draagt, misschien dat het daar ook wel door komt :rolleyes:
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 75 LP
Levenspunten totaal
- 81 LP
srebbo wint het duel, krijgt 85 ervaringspunten en steelt van leones $13.

Vond ik wel een mooie aangezien hij masterblaster01 heeft verslagen en mij niet :D
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 23 LP
Levenspunten totaal
- 91 LP
freewilly wint het duel en krijgt 67 ervaringspunten. MisticMe heeft helaas geen contant geld dat freewilly kan stelen.

Levenspunten totaal
- 51 LP
Levenspunten totaal
- 116 LP
freewilly wint het duel, krijgt 123 ervaringspunten en steelt van Dirk-Jan oomen $6.

Levenspunten totaal
- 41 LP
Levenspunten totaal
- 140 LP
freewilly wint het duel, krijgt 79 ervaringspunten en steelt van gajiin $7.

Levenspunten totaal
- 53 LP
Levenspunten totaal
- 141 LP
freewilly wint het duel en krijgt 73 ervaringspunten. Tijnek heeft helaas geen contant geld dat freewilly kan stelen.

Levenspunten totaal
- 56 LP
Levenspunten totaal
- 119 LP
freewilly wint het duel, krijgt 90 ervaringspunten en steelt van stef de killer $5.

En als klap op de vuurpijl de nummer 1 gevloerd, al was ik duidelijke niet de eerste die langs was geweest:

Levenspunten totaal
- 39 LP
Levenspunten totaal
- 169 LP
janopi valt flauw. freewilly wint het duel, krijgt 69 ervaringspunten en steelt van janopi $3.
 

DeletedUser

Wees er maar trots op freewilly, 4 van de 6 duels tegen een bouwende soldaaat ;)
 

DeletedUser

Wees er maar trots op freewilly, 4 van de 6 duels tegen een bouwende soldaaat ;)

Tsja, blijkbaar kunnen die bouwende soldaten toch ook best leuk duelleren want ik krijg nogal veel ep voor ze he. Als jullie geen duels wonnen dan steeg jullie duellevel niet en kreeg ik geen ep voor jullie.

Maar wees gerust, zodra ik geen ep meer voor jullie krijg dan hebben jullie geen last meer van me. Er is nu eenmaal niet 1 duellerende speler waar ik 123 ep voor krijg. Wat had jij gedaan?
 

DeletedUser

groot gelijk, al moet ik bekennen dat ik inmiddels al wel moeite met ze heb .. :s en ik weet het niet zeker, maar volgens mij stelt onze nr. 1 niet zoveel voor hoor. :)
 

DeletedUser

Tsja, blijkbaar kunnen die bouwende soldaten toch ook best leuk duelleren want ik krijg nogal veel ep voor ze he. Als jullie geen duels wonnen dan steeg jullie duellevel niet en kreeg ik geen ep voor jullie.

Maar wees gerust, zodra ik geen ep meer voor jullie krijg dan hebben jullie geen last meer van me. Er is nu eenmaal niet 1 duellerende speler waar ik 123 ep voor krijg. Wat had jij gedaan?


Zag je die dikke knipoog aan het eind niet?
 
Bovenaan