• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gewonnen/verloren duels

DeletedUser

3 duels gedaan 3x gewennen + duel motivatie 100%
vandaag ga ik tot 70% ofzo
 

DeletedUser

eerste KO?

HenkHeerser valt flauw. bertis wint het duel en krijgt 4 ervaringspunten. HenkHeerser heeft helaas geen contant geld dat bertis kan stelen.

beetje lage motivatie :(
 

DeletedUser905

p0wned?

Misschien moet je eerst je doodgraver uitbouwen ? :rolleyes:
dat gaat alleen als de leden dat vragen ;)
ahja hij maakt iedereen leiding :D
Die was tegen de avond uitgebouwd.

Enne.. gajiin zal t wel gemerkt hebben? :D Alleen jammer van die 50% motivatie :mad:

Geen treffer -vs- 147 LP
masterblaster01 wint het duel en krijgt 27 ervaringspunten. gajiin heeft helaas geen contant geld dat masterblaster01 kan stelen.
Nieuw record? :rolleyes:

En ik geef toe. Het was in 2 duels. Maare.. Eerste duel was niet veel beter van m..
Geen treffer -vs- 84
masterblaster01 wint het duel en krijgt 33 ervaringspunten. gajiin heeft helaas geen contant geld dat masterblaster01 kan stelen.

Beautifull :rolleyes::cool: Wie doet me na? :D
bZkZoqIU
 

DeletedUser

ik heb idd gemerkt dat je crappy damage doet :) nog 8 keer dan ga ik mss flauw :D en veeeeeeel geld dat je van me aan't stelen bent :D

you made my day again :D
 

DeletedUser905

Lol.. Ik doe crappy damage zeg je? -147 met een Hw Katapult.. Jij doet -0 .. :rolleyes:
 

DeletedUser

ik ben nog steeds op bouwen bezig ;)

de stats op duelleren komen nog wel ;)
spreken dan nog eens ;)
 

DeletedUser

zuhct, dat was mijn plekje dan .. ;)

nja, vind j ehet gek, ik loop nog steeds met een graniet rond.
 

DeletedUser4379

en ik val flauw door een korporaal miss heb ik te lage rang in de duel wereld maar blijf boven mistic staan :)

Bleunight 17 je hoeft je niet te schamen ik loop met boemerang rond
 

DeletedUser

ik schaam me ook niet, aangezien ik bijna geen duels verlies. maar dan is het wel jammer dat ik nog maar een graniet heb, anders had ik denk ik nog wel in de doodgraver van Sonuwe gestaan ^^
 

DeletedUser905

Je stond er trouwens al niet meer in :p

Dat was Belle star. Met -32 hoogste hit, en -129 totaal ;)
 

DeletedUser

handtekening :)
BorderlineSoldier wint het duel en krijgt 50 ervaringspunten. peppie heeft helaas geen contant geld dat BorderlineSoldier kan stelen.
toch wel een goed begin^^ ookal is het een bouwer, ik had nog een stel van dit soort duels, in 1 dag van lvl 11 naar lvl 14:cool:
 
Bovenaan