• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gewonnen/verloren duels

DeletedUser905

Eindelijk. M'n deringer is warmgedraaid. En over 1 level moet ik alweer een nieuwe gun :p

Levenspunten totaal
- 136 LP
Levenspunten totaal
- 522 LP
masterblaster01 wint het duel, krijgt 62 ervaringspunten en steelt van Prometia $25.
 

DeletedUser

gister stonechain (munitie transporteren) en edele bolhoed (met indianen handelen) gevonden :)
 

DeletedUser

hmm, ik was vol aan het duelleren, en had maar weinig lp over. en toen zag ik opeens dat ik aangevallen werd :D eerst wel even geschorkken dus.. :p

verder wel een leuk duel, maar niet erg moeilijk moet ik toegeven ;)

Ach ja, ik had een heleboel duels gewonnen en kreeg last van grootheidswaanzin :D. Ik had m'n dueltactiek ook helemaal verkeerd staan, je hebt me praktisch alleen op rode bolletjes geraakt :(. Wat niet wegneemt dat jij een betere soldaat bent dan ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

''Supernerdddd wint het duel, krijgt 92 ervaringspunten en steelt van Kone $1.''
- 83 AP vs. -57 AP
Ahhhh, net verloren :(. Enne gratz Supernerdddd
 

DeletedUser905

Jammer dat het in deze tijd vooral om je wapen gaat, veel minder om skills, hopen dat deze tijd snel achter de rug is.
Dat klopt niet helemaal ;) Want ik heb ook al m'n skills op duelleren staan. En net goed om ook nog een aantal goede jobs erbij te kunnen doen. Maar een goed wapen in combinatie met skills, dan is het dodelijk :)
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 30 LP
Levenspunten totaal
- 308 LP
srebbo wint het duel, krijgt 42 ervaringspunten en steelt van grappic $7.

Gratis exp krijgen, altijd handig :p
 

DeletedUser7968

Beste treffer in een duel 139 schade (angelo1990)
Beste duellant van de stad angelo1990 (725 schade)


Bonguser valt flauw. angelo1990 wint het duel, krijgt 26 ervaringspunten en steelt van Bonguser $37.

zie dodengraver 51 - Sotteghem of arizona :D :D

iemand al meer schade ?
 

DeletedUser905

Qua treffers wel. Totaal nog niet ;)

Beste treffer in een duel 172 schade (masterblaster01)
Ergste treffer 195 schade (Dirk-Jan oomen)
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 105 LP
Levenspunten totaal
- 204 LP
srebbo wint het duel, krijgt 157 ervaringspunten en steelt van tinkel $22.

x)
 

DeletedUser

Sorry voor de dubbelpost maar is al 2 uur na vorig bericht :)

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 125 LP
DokterZoef valt flauw. srebbo wint het duel en krijgt 57 ervaringspunten. DokterZoef heeft helaas geen contant geld dat srebbo kan stelen.
 

DeletedUser

Nipte overwinning, het posten waard :p

Levenspunten totaal
- 170 LP
Levenspunten totaal
- 171 LP
srebbo wint het duel, krijgt 83 ervaringspunten en steelt van GreenWoman $6.
 

DeletedUser905

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 703 LP
masterblaster01 wint het duel, krijgt 67 ervaringspunten en steelt van Prometia $100. :)

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 341 LP
-Fallout- valt flauw. masterblaster01 wint het duel, krijgt 51 ervaringspunten en steelt van -Fallout- $3. :D
 
Bovenaan