• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht/Forum stilte 4&5 Mei.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ben belg dus heb er niks mee te maken maar wel goed initiatief ;)
 

DeletedUser

Dit moet even op het forum :D
[20:52] <Basbad> ruud99: ga je op 4 mei tussen 8 en 2 over 8 posten op het forum?
[20:52] <ruud99> wrm?
[20:52] <Basbad> http://forum.the-west.nl/showthread.php?p=438872#post438872
[20:53] <ruud99> ...
[20:53] <ruud99> wrm zou ik ook maar speciaal doen voor die dingen
[20:53] <ruud99> doe gwoon net als altijd xd
[20:53] <ruud99> en Basbad
[20:54] <ruud99> wil je voor1 keertje elmo een plezier doen aub
[20:54] <ruud99> voor mij?
[20:54] <Wolfje> Basbad doe gwn is normaal joh..
[20:54] <Basbad> neej
[20:54] <Wolfje> je kan toch wel respect hebben voor de mensen die dat willen doen
[20:54] <Basbad> gewoon om te laten zien dat ik er tegen ben
[20:54] <Basbad> zij kunnen het doen, ik doe er niet aan mee.
[20:54] <Wolfje> ja Basbad, dat kan best.. Maar waarom ertegen??
[20:55] <Basbad> zie mijn posts in dat forum
[20:55] <Wolfje> Ik snap best dat je er niks mee hebt, maar leg mij uit waarom je er tegen bent
[20:55] <Wolfje> jou boeit het dus niks dat duizenden mensen dood zijn gegaan voor onze vrijheid Basbad??
[20:56] <Basbad> Wolfje: ze zijn niet doodgegaan voor onze vrijheid
[20:56] <Wolfje> zeker wel
[20:56] <Basbad> de amerikanen en de britten hebben ons onze vrijheid gegeven
[20:56] <Wolfje> Ja dus
[20:56] <Wolfje> die zijn toch ook gestorven
[20:56] <Wolfje> of niet dan?
[20:56] <Basbad> Als de regering van die tijd slimmer was geweest, een beter leger had gehad, dan waren er niet zoveel doden.
[20:56] <Wolfje> we herdenken bij 4 mei niet alleen nederlanders hoor, maar ook buitenlanders ;)
[20:56] <Basbad> Wolfje: DAT IS HET JUIST die herdenken we niet!
[20:56] <Basbad> nee Wolfje
[20:56] <Basbad> faal!
[20:56] <Wolfje> Ik verwijs u naar wikipedia ;)
[20:57] <Wolfje> http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_Dodenherdenking
[20:57] <Basbad> Je ondermijnt jezelf Wolfje
[20:57] <Basbad> "In Nederland vindt jaarlijks op 4 mei de Nationale Dodenherdenking plaats. Men herdenkt tijdens de Nationale Herdenking allen – burgers en militairen – die in het Koninkrijk der Nederlanden of waar ook ter wereld zijn omgekomen sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog (men gaat hierbij uit van 10 mei 1940), in oorlogssituaties en bij vredesoperaties.
[20:57] <Basbad> dat poste jij
[20:57] <Wolfje> uhu
[20:57] <Wolfje> Zie je die zin??
[20:57] <roygang> Wolfje geef geen aandacht aan z`n respectloos iemand die niet 2 min per jaar stil kan zijn
[20:57] <Wolfje> Men herdenkt tijdens de Nationale Herdenking ALLEN die in het Koninkrijk der Nederlander of waar ook ter wereld zijn omgekomen Basbad ;)
[20:57] <Wolfje> ALLEN
[20:57] <Wolfje> niet alleen nederlanders ;)
[20:57] <Basbad> dont care
[20:58] <Basbad> niks persoonlijks maarop die dag post ik verder ga ik niet in discusie
[20:58] <Basbad> ik ben weg
[20:58] <Wolfje> haha
[20:58] * Basbad (webchat@ip5451ded7.direct-adsl.nl) Quit (Signed off)
[20:58] <Wolfje> LOL
[20:58] <Wolfje> ik versla hem
[20:58] <Wolfje> en hij is weg XD


Gewoon om te laten zien dat wat basbad zegt nergens op slaat :)
 

DeletedUser12132

Dit moet even op het forum :D
[20:52] <Basbad> ruud99: ga je op 4 mei tussen 8 en 2 over 8 posten op het forum?
[20:52] <ruud99> wrm?
[20:52] <Basbad> http://forum.the-west.nl/showthread.php?p=438872#post438872
[20:53] <ruud99> ...
[20:53] <ruud99> wrm zou ik ook maar speciaal doen voor die dingen
[20:53] <ruud99> doe gwoon net als altijd xd
[20:53] <ruud99> en Basbad
[20:54] <ruud99> wil je voor1 keertje elmo een plezier doen aub
[20:54] <ruud99> voor mij?
[20:54] <Wolfje> Basbad doe gwn is normaal joh..
[20:54] <Basbad> neej
[20:54] <Wolfje> je kan toch wel respect hebben voor de mensen die dat willen doen
[20:54] <Basbad> gewoon om te laten zien dat ik er tegen ben
[20:54] <Basbad> zij kunnen het doen, ik doe er niet aan mee.
[20:54] <Wolfje> ja Basbad, dat kan best.. Maar waarom ertegen??
[20:55] <Basbad> zie mijn posts in dat forum
[20:55] <Wolfje> Ik snap best dat je er niks mee hebt, maar leg mij uit waarom je er tegen bent
[20:55] <Wolfje> jou boeit het dus niks dat duizenden mensen dood zijn gegaan voor onze vrijheid Basbad??
[20:56] <Basbad> Wolfje: ze zijn niet doodgegaan voor onze vrijheid
[20:56] <Wolfje> zeker wel
[20:56] <Basbad> de amerikanen en de britten hebben ons onze vrijheid gegeven
[20:56] <Wolfje> Ja dus
[20:56] <Wolfje> die zijn toch ook gestorven
[20:56] <Wolfje> of niet dan?
[20:56] <Basbad> Als de regering van die tijd slimmer was geweest, een beter leger had gehad, dan waren er niet zoveel doden.
[20:56] <Wolfje> we herdenken bij 4 mei niet alleen nederlanders hoor, maar ook buitenlanders ;)
[20:56] <Basbad> Wolfje: DAT IS HET JUIST die herdenken we niet!
[20:56] <Basbad> nee Wolfje
[20:56] <Basbad> faal!
[20:56] <Wolfje> Ik verwijs u naar wikipedia ;)
[20:57] <Wolfje> http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_Dodenherdenking
[20:57] <Basbad> Je ondermijnt jezelf Wolfje
[20:57] <Basbad> "In Nederland vindt jaarlijks op 4 mei de Nationale Dodenherdenking plaats. Men herdenkt tijdens de Nationale Herdenking allen – burgers en militairen – die in het Koninkrijk der Nederlanden of waar ook ter wereld zijn omgekomen sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog (men gaat hierbij uit van 10 mei 1940), in oorlogssituaties en bij vredesoperaties.
[20:57] <Basbad> dat poste jij
[20:57] <Wolfje> uhu
[20:57] <Wolfje> Zie je die zin??
[20:57] <roygang> Wolfje geef geen aandacht aan z`n respectloos iemand die niet 2 min per jaar stil kan zijn
[20:57] <Wolfje> Men herdenkt tijdens de Nationale Herdenking ALLEN die in het Koninkrijk der Nederlander of waar ook ter wereld zijn omgekomen Basbad ;)
[20:57] <Wolfje> ALLEN
[20:57] <Wolfje> niet alleen nederlanders ;)
[20:57] <Basbad> dont care
[20:58] <Basbad> niks persoonlijks maarop die dag post ik verder ga ik niet in discusie
[20:58] <Basbad> ik ben weg
[20:58] <Wolfje> haha
[20:58] * Basbad (webchat@ip5451ded7.direct-adsl.nl) Quit (Signed off)
[20:58] <Wolfje> LOL
[20:58] <Wolfje> ik versla hem
[20:58] <Wolfje> en hij is weg XD


Gewoon om te laten zien dat wat basbad zegt nergens op slaat :)

Basdad is gewoon een eerloos mens :mad:.

PS. Bedankt ruud ;).
 

DeletedUser

Je was me niet aan het verslaan.
Ik ga alleen niet ZINLOOS in discussie.
Ik heb respect voor die soldaten, dit is de verkeerde manier.
We spreken hier over een spel.
Laat je je hierdoor zohard leiden?
 

DeletedUser4891

Ongeloofelijk, mensen zijn in consentratiekampen gestopt, gemarteld, gedood enz. en jij gaat expres om 20:00-20:02 posten?

Basbad, dat je dit te ver vind gaan omdat het een spelletje is mag, maar expres gaan posten en anderen oproepen om dat ook te doen is gewoon ZIELIG.
 

DeletedUser12132

Ongeloofelijk, mensen zijn in consentratiekampen gestopt, gemarteld, gedood enz. en jij gaat expres om 20:00-20:02 posten?

Basbad, dat je dit te ver vind gaan omdat het een spelletje is mag, maar expres gaan posten en anderen oproepen om dat ook te doen is gewoon ZIELIG.

Helemaal gelijk! In autwitch zijn al 1 miljoen doden gevallen. En dan nog d-day. Ook al 200.000 doden.
 

DeletedUser

Elmo je zit maar wat te praten. Je bent pas 12 meende ik.(niks op tegen hoor)
Maar je moet niet over zoon dingen gaan praten die nergens op slaan.
Jullie verwijten de Duitsers de schuld van wo2. Dit was dus niet!(vrede van Versailles) wij nederlanders zijn niet het supervolk. Dit word met koninginnedag en 4 & 5 mei wel wijsgemaakt! Dat ik ga posten is gewoon een protest, eer iedereen of eer niemand.

Wolfje wat ik zeg slaat wel ergens op. Het is mijn mening, ieder zijn mening slaat ergens op. Verder vind ik het te ver gaan om ook nog op de chat te gaan discussiëren. Kunnen we het nu laten rusten, dat ik ga posten kun
Nen jullie toch niet veranderen.
 
Maar je moet niet over zoon dingen gaan praten die nergens op slaan.
Jullie verwijten de Duitsers de schuld van wo2. Dit was dus niet!(vrede van Versailles) wij nederlanders zijn niet het supervolk. Dit word met koninginnedag en 4 & 5 mei wel wijsgemaakt!

Waarom zou Nederland door deze dagen een supervolk zijn? En waar staat dat men de Duitsers hier iets verwijt? Jij bent volgens mij de eerste die het woord laat vallen..
 

DeletedUser

Ik snap sowieso niet waarom iemand rond die tijd achter een computer zit en niet gewoon met z'n gezin / ouders / huisdieren / weetikwat bij elkaar zit hiervoor.
Als je echt zoveel waarde hecht aan een herdenking voor alle slachtoffers aan beide kanten van verschillende oorlogen, wees dan gewoon zo volwassen om die 2 minuten je kop te houden.

Overigens zullen de meeste mensen zelf ook wel familie verloren zijn, door ziekte of ouderdom of welke andere reden dan ook, neem dan ook dit moment mee.
Mocht dit niet het geval zijn bij sommigen, ga dan niet de stoere bink uithangen door lekker asociaal door te kleppen, maar sta alsnog stil bij al de doden die er door de jaren zijn gevallen, mensen die bereid waren te sterven voor hun land of leider, maar ook alle andere slachtoffers die geen keus hadden.

En Basbad, bij Rwanda deden we niks en het is niet goed, nu doen we iets (ook al is het niet veel, maar dat is begrijpelijk gezien de situatie) bij Libie en nu is het nog niet goed.
 

DeletedUser

Ik wens basdad veel plezier in zn eentje op het forum en chat tussen 20.00 en 20.02, dat lijkt me het beste.
En vergeet niet: het gaat er niet alleen om hoeveel doden, van wie en waar precies, maar om het idee: elk mens heeft het recht om in vrijheid te leven, en om zijn mening te kunnen geven (zolang dat met respect voor anderen gebeurt). Niemand mag om zijn uiterlijk/geloof/geaardheid vervolgd worden, en het is nuttig om daar met z'n allen elk jaar bij stil te staan.
Daarom spreekt de herdenking ook zoveel jonge mensen aan, ook jongeren die niemand kennen die in WOII is omgekomen.
 

DeletedUser

Basdad snapt er duidelijk geen fluit van en denkt een statement te kunnen maken met zijn dwarse gedrag. Nou Basdad, je bent een echte intellectueel jongen! Succes met je 'ik ga in mijn eentje dwars doen-actie'.
 

DeletedUser

En dan nog heel ff terugkomende op wat je tegen elmo zei, hij mag dan jong zijn, maar hij snapt die alles veel beter dan jij, en is ook degene hier die dit goede initiatief is gestart!
Verder heb je duidelijk nog niet genoeg geschiedenislessen gehad:)
 

DeletedUser

Elmo je zit maar wat te praten. Je bent pas 12 meende ik.(niks op tegen hoor)
Maar je moet niet over zoon dingen gaan praten die nergens op slaan.
Jullie verwijten de Duitsers de schuld van wo2. Dit was dus niet!(vrede van Versailles) wij nederlanders zijn niet het supervolk. Dit word met koninginnedag en 4 & 5 mei wel wijsgemaakt! Dat ik ga posten is gewoon een protest, eer iedereen of eer niemand.

hmm, de aanleiding van de oorlog was niet van de duitsers, maar idd van dat verdrag. Alleen had Europa vroeger moeten ingrijpen.
Maar dan nog, Hitler heeft dus niets te maken met WO 2? Maar iemand die leeft in zijn eigen droomwereld, daar kan je niet mee discussieren..
 

DeletedUser

Ten eerste ben ik 15. Laten jullie je niet een beetje teveel leiden door dit spelletje? Freewilly ik probeer niet slim te doen maar dit is mijn manier van denken, ik ga ook niet in op die van jullie.
Wolf ik ken de geschiedenis van de 20ste eeuw best goed al zeg ik het zelf. Ben namelijk erg geinterreseert in oorlogen. En met 4 & 5 mei doen wij thuis dus helemaal niks, we hebben er niks mee.
 

DeletedUser

En Serbrenica dan??? Daar zijn 20 nederlanders omgekomen tijdens een vredesmissie + 8000 burgerdoden.
LOL! Dus het is erg als Nederlanders omkomen, maar niet erg als er 8000 mensen uit andere landen doodgaan? Anders had je ze namelijk niet apart genoemd. Dit vind ik pas respectloos.

Overigens zal ik ws niet posten hiero, omdat ik toch weinig actief ben hier. Misschien dat het per ongeluk tijdens WvW gebeurd, maar anders zul je mij niet zien. En ik ga het ook niet expres doen.
 

DeletedUser

Ten eerste blijf ik het raar vinden dat je gwn niks doet op 4 mei..:blink:
En verder wil ik je nog even zeggen dat Nederland weinig tot niks met de Vrede van Versailles te maken had, dus ik denk echt dat je of een andere leraar moet nemen, of toch wat beter op moet letten ofzo :p
 

DeletedUser

Oké kom er net achter dat we met men vrienden op vier mei wat gaan doen. Dit is de enige reden dat ik niet kan posten:hmf:
 

DeletedUser4891

Elmo je zit maar wat te praten.
Dat moet jij nodig zeggen.
Je bent pas 12 meende ik.(niks op tegen hoor)
Je kan er niet tegen dat iemand van twaalf wel verstandige opmerkingen kan maken en jij niet?

Maar je moet niet over zoon dingen gaan praten die nergens op slaan.
Wat elmo zegt slaat wel degelijk ergens op, dat kan ik van jouw posts niet zeggen.
Jullie verwijten de Duitsers de schuld van wo2. Dit was dus niet!(vrede van Versailles)
Het was toch echt Duitsland dat aanviel.

Wij nederlanders zijn niet het supervolk. Dit word met koninginnedag en 4 & 5 mei wel wijsgemaakt! Dat ik ga posten is gewoon een protest, eer iedereen of eer niemand.
Nederland is inderdaad geen supervolk, supervolken bestaan niet. Maar er zijn wel mensen die hun leven hebben gegeven voor hun land. Die eren we, we eren niet Nederland.

Wolfje wat ik zeg slaat wel ergens op. Het is mijn mening, ieder zijn mening slaat ergens op.
En een mening onderbouw je met argumenten. En die slaan nergens op.
Verder vind ik het te ver gaan om ook nog op de chat te gaan discussiëren. Kunnen we het nu laten rusten, dat ik ga posten kunnen jullie toch niet veranderen.
"Ik ga lekker posten en daar kunnen jullie lekker niets aan doen." Stoer hoor (!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan