• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht/Forum stilte 4&5 Mei.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12132

Beste mensen.
Het is bijna 4&5 Mei, en daarom wil ik een Fortgevecht en Forum stilte starten. Dat betekent dat er op 4&5 mei geen fortgevechten mogen plaatsvinden. En dat om 20:00 tot 20:02 geen post mogen worden gepost op het forum.

Waarom doe ik dit:
Op 4&5 Mei is in Nederland de herdenking dat Nederland is bevrijd. Dan worden er ook de doden van na de WOII herdacht. Dat vind ik best belangrijk omdat ik Familie leden heb die tijdens de WOII zijn gestorven.

Als u hier geen gehoor aangeeft en wel een fortgevecht start wilt u dan die niet tussen 20:00 en 20:02 starten. Alvast bedankt.

MvG elmo11

PS. Alleen positieve reacties A.U.B.
 

DeletedUser4700

Ik vind het op zich wel een goed idee van je. Maar Belgen, moeten die dan ook stil zijn en mogen die dan ook geen fortgevechten starten?
 

DeletedUser

Ik werk hier dus niet aan mee dit gaat mij veel te ver:hmf:
 

DeletedUser

11 november is België bevrijd. Ik heb toen niets gehoord van een stop van fortgevechten of stiltes ... :hmf:
 

DeletedUser12132

Ik vind het op zich wel een goed idee van je. Maar Belgen, moeten die dan ook stil zijn en mogen die dan ook geen fortgevechten starten?

Ze mogen er wel 1 starten, maar dan vraag ik wel om het niet om 20:00-20:02 op 4 mei te starten/plaatsvinden.

11 november is België bevrijd. Ik heb toen niets gehoord van een stop van fortgevechten of stiltes ... :hmf:
Zover ik weet heeft niemand iets georganiseert. Ik doe tenminste wat. Dus dat maakt niet uit wat jij zegt. Moeten ze zelf maar wat organiseren, als dat graag willen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Wel hier ga ik me dus niet aan houden hoor. Dat er een officiële stilte komt of iets dergelijks...

Dit is een spel! Dit heeft niks te maken met het echte leven. Wat maakt het uit of er een bericht geplaatst wordt of niet?

En dit is nu een niet echt positieve reactie, maar dat hoeft ook niet. :) :hmf:
 

DeletedUser

Je mag je voortaan wel wat beter inlezen voor je met zoiets komt.
Op 4 mei worden namelijk slachtoffers van ALLE oorlogen herdacht. Ook van Irak, Afghanistan, Kosovo enz enz. De kans dat er mensen familieleden in die oorlogen hebben verloren die ze ook nog kennen is veel groter.

Verder doet 85% van de Nederlanders aan dodenherdenking dus je mag er bijna vanuit gaan dat de meeste spelers uit Nederland wel even netjes 2 minuten stil zijn op 4 mei. Dus ook de chat vrij houden en al helemaal geen fortgevechten starten.
 

DeletedUser12132

Je mag je voortaan wel wat beter inlezen voor je met zoiets komt.
Op 4 mei worden namelijk slachtoffers van ALLE oorlogen herdacht. Ook van Irak, Afghanistan, Kosovo enz enz. De kans dat er mensen familieleden in die oorlogen hebben verloren die ze ook nog kennen is veel groter.

Verder doet 85% van de Nederlanders aan dodenherdenking dus je mag er bijna vanuit gaan dat de meeste spelers uit Nederland wel even netjes 2 minuten stil zijn op 4 mei. Dus ook de chat vrij houden en al helemaal geen fortgevechten starten.

Daarom start ik dit ook. Ik heb naast 5 fammilieleden ook 1 kennis van mij ouders die in afghanistan is dood gegaan. En ik vind dat iedereen die wat goeds hebt gedaan, en hun leven er voor gegeven hebben, herdacht moeten worden. Helemaal nu er steeds minder veteranen uit de WoII en WOI zijn.
 

DeletedUser5512

Wel hier ga ik me dus niet aan houden hoor. Dat er een officiële stilte komt of iets dergelijks...

Dit is een spel! Dit heeft niks te maken met het echte leven. Wat maakt het uit of er een bericht geplaatst wordt of niet?

En dit is nu een niet echt positieve reactie, maar dat hoeft ook niet. :) :hmf:

is 2 minuten geen fortgevecht starten teveel gevraagd?:(
 

DeletedUser8307

Dit is toch een spel? Wat heeft dit met het spel te maken? Wat is het nut om geen fortgevechten te starten? Noem je dit een herdenking?

Zoals ik al zei: Dat je irl een herdenking van 1à2 minuten houdt, daar zou ik nog kunnen inkomen, maar een spel...

@ Appelflap: Nee, ik zal dan ook geen fortgevecht starten hoor.
 

DeletedUser

2 minuten stil is dus ook 2 minuten niet typen (en niet bellen, sms-en, msn-en, twitteren, facebooken enz.)
Gewoon, even stoppen met alle andere dingen en 2 minuten respect tonen. Dat is toch niet zo moeilijk?
Mijn zoontje wordt op 4 mei 7 jaar, maar ook wij zullen er aandacht aan besteden (daar is hij nu wel oud genoeg voor).
 

DeletedUser8307

2 minuten stil is dus ook 2 minuten niet typen (en niet bellen, sms-en, msn-en, twitteren, facebooken enz.)
Gewoon, even stoppen met alle andere dingen en 2 minuten respect tonen. Dat is toch niet zo moeilijk?
Mijn zoontje wordt op 4 mei 7 jaar, maar ook wij zullen er aandacht aan besteden (daar is hij nu wel oud genoeg voor).

Irl niet nee, op internet wel.
 

DeletedUser

Omg dit gaat dus echt veel te ver.
We zitten hier in een SPEL!
Elmo11 laat je alsjeblieft niet zo leiden door een spel, ik ga dus gewoon typen tussen 8 en twee over 8 gewoon omdat ik dit onzin vind.
 

DeletedUser

We zitten inderdaad in een spel maar dit moet/kan lukken als iedereen even van goeie wil is. Geef het een kan maar ik ben wel 100% dat het niet zal lukken ;)

Ik ben belg en 11november is inderdaad ook een herdenkingsdag hier, dan moeten we ook wel iets voor verzinnen/doen.

Succes :up:
 

DeletedUser

Ik vind dat we op 4 mei best 2 minuutjes ff stil kunnen zijn ;)
En dan kun je wel zeggen dat dit maar een spel is, maar je gaat toch niet op 4 mei lekker achter je laptopje zitten om 8u.. Dat is gwn respectloos..
Je kan nu wel lekker tegendraads gaan doen en expres om 8u iets gaan zeggen, maar ik vind dit echt niet kunnen, ook omdat ik zelf mensen ken die in Afghanistan zijn geweest enzo.. En ik denk dat andere mensen van het forum je er ook niet echt aardiger om gaan vinden ;)

Dus toon gwn een beetje respect en wees 2 minuutjes stil.
 

DeletedUser

Een vraag voor Elmo11: wat heeft een FG en/of de chat hiermee te maken?

Als je fatsoenlijk kan antwoorden, doe ik mee.
 

DeletedUser

Dus jij denkt gewoon dat dat respectloos is? niet goed gekeurd..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan