• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

Dat zou idd tof zijn Kermit, want sommige mensen gaan het wss proberen te verpesten. Echter, als mods iets doen gaan andere individuen weer huilen over "corruptie" en "valsspelen".
Conclusie: Mods kunnen het nooit goed doen en het levert hoe dan ook gezeik op. RIP leuke events op .nl door de toxic community.
 
Goed om te weten overigens voor wie het nog niet weet,
Als je aangemeld bent voor een fortgevecht kan je niet zelf je stad uitgaan om naar de andere te gaan. Dat kan dan pas als het gevecht voorbij is, en je nog niet bent aangemeld voor het volgende gevecht.
Als je al aangemeld bent voor een fortgevecht, maar nog stadsloos bent, kan je wel lid worden van een stad.
 
Ik lees dat aan de ''regels'' is toegevoegd:

'Ik heb als regel toegevoegd dat het verplicht is om een van de twee steden te joinen. Mocht je deelnemen zonder stad, dan telt dat fortgevecht niet mee voor prijzen. Langer stadloos blijven na een waarschuwing kan zelfs leiden tot uitsluiting van het evenement.'

In dat kader heb ik een vraag over de mogelijke bonusopdrachten/extra dingen --> zullen deze ook zien op een bepaald aantal FG's winnen of iets dat dan ook maar te maken heeft met een stad waar je deel van moet zijn? Als dat namelijk het geval is, is weer eventuele problematiek denkbaar.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik lees dat aan de ''regels'' is toegevoegd:

'Ik heb als regel toegevoegd dat het verplicht is om een van de twee steden te joinen. Mocht je deelnemen zonder stad, dan telt dat fortgevecht niet mee voor prijzen. Langer stadloos blijven na een waarschuwing kan zelfs leiden tot uitsluiting van het evenement.'

In dat kader heb ik een vraag over de mogelijke bonusopdrachten/extra dingen --> zullen deze ook zien op een bepaald aantal FG's winnen of iets dat dan ook maar te maken heeft met een stad waar je deel van moet zijn? Als dat namelijk het geval is, is weer eventuele problematiek denkbaar.
Dergelijke prestaties zijn individueel. Men kan denken aan het behalen van bijvoorbeeld x uitwijkers of x schade over het gehele verloop van het evenement. Wat de precieze prestaties zouden zijn moet ik nog uitwerken en is afhankelijk van het aantal spelers en hoe de fortgevechten lopen met shopkledij omdat dit niet op voorhand te voorspellen is. Ik houd er rekening mee dat dergelijke prestaties voor iedereen haalbaar moeten zijn onafhankelijk van in welke stad je zit.
 
Ik verwacht niet dat het event gelimiteerd zal zijn tot 100 spelers, al zullen we waarschijnlijk toch de 100 spelers niet halen op .nl. Mochten er meer aanmeldingen zijn dan is er vast een optie voor die spelers om ook mee te doen :)
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Het aantal stadsleden en plekken bij fortgevechten kan handmatig verhoogd worden mocht daar aanleiding toe zijn
 
Even voor de zekerheid, de sets/setdelen in de UP shop (Prairie, Confederatie, soldaten, arbeider, etc.) mogen dus ook niet gebruikt worden bij FG's?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Even voor de zekerheid, de sets/setdelen in de UP shop (Prairie, Confederatie, soldaten, arbeider, etc.) mogen dus ook niet gebruikt worden bij FG's?
Daarnaast is sinds vandaag de opdracht van Lucille's Lasso beschikbaar. Hoe zit het met dit item?

Zowel deze sets als Lucille's wapen zijn set voorwerpen en daarmee verboden tijdens fortgevechten.
 
Bovenaan