ze kunnen op een normale wereld niet eens normale fg's doen
denk je op een "speed" dan wel als ze zelf mogen kiezen
ja hier ben ik dus ook bang voor dat zo een heel event meteen word verpest,ze kunnen op een normale wereld niet eens normale fg's doen
eerder valsspelers die het verpesten
mensen die daar wat van zeggen toxic noemen? lachwekkend weer
en als mods hun eigen regels niet eens naleven? wat verwacht je dan?
Dergelijke prestaties zijn individueel. Men kan denken aan het behalen van bijvoorbeeld x uitwijkers of x schade over het gehele verloop van het evenement. Wat de precieze prestaties zouden zijn moet ik nog uitwerken en is afhankelijk van het aantal spelers en hoe de fortgevechten lopen met shopkledij omdat dit niet op voorhand te voorspellen is. Ik houd er rekening mee dat dergelijke prestaties voor iedereen haalbaar moeten zijn onafhankelijk van in welke stad je zit.Ik lees dat aan de ''regels'' is toegevoegd:
'Ik heb als regel toegevoegd dat het verplicht is om een van de twee steden te joinen. Mocht je deelnemen zonder stad, dan telt dat fortgevecht niet mee voor prijzen. Langer stadloos blijven na een waarschuwing kan zelfs leiden tot uitsluiting van het evenement.'
In dat kader heb ik een vraag over de mogelijke bonusopdrachten/extra dingen --> zullen deze ook zien op een bepaald aantal FG's winnen of iets dat dan ook maar te maken heeft met een stad waar je deel van moet zijn? Als dat namelijk het geval is, is weer eventuele problematiek denkbaar.
daar lijk het dan op, maarja alsof er nog 100 mensen naar weer een speedevent willen na het laatste tragedieis het aantal dan gelimiteerd tot 100 personen maximum
Even voor de zekerheid, de sets/setdelen in de UP shop (Prairie, Confederatie, soldaten, arbeider, etc.) mogen dus ook niet gebruikt worden bij FG's?
Even voor de zekerheid, de sets/setdelen in de UP shop (Prairie, Confederatie, soldaten, arbeider, etc.) mogen dus ook niet gebruikt worden bij FG's?
Daarnaast is sinds vandaag de opdracht van Lucille's Lasso beschikbaar. Hoe zit het met dit item?
Helder, voor de zekerheid though, het Exclusief geweer mag dan ook niet gebruikt worden?Zowel deze sets als Lucille's wapen zijn set voorwerpen en daarmee verboden tijdens fortgevechten.