Gezien de geringe bonus van de set en dat het een vrij klassieke set is, zal ik deze set aan de lijst moet toegestane sets toevoegenHelder, voor de zekerheid though, het Exclusief geweer mag dan ook niet gebruikt worden?

Gezien de geringe bonus van de set en dat het een vrij klassieke set is, zal ik deze set aan de lijst moet toegestane sets toevoegenHelder, voor de zekerheid though, het Exclusief geweer mag dan ook niet gebruikt worden?
Daarom deden we al niet mee,we wisten dat dit stond te gebeurenik zei het op voorhand al![]()
Het is fijn om te horen dat die gerapporteerd worden. Wanneer spelers gerapporteerd worden via het affront tool of via een supportticket, dan check ik dit en geef ik hiervoor een waarschuwing.@Wasabi, je zegt in de aankondiging in vetgedrukte letters: "Het is ten strengste verboden om setvoorwerpen te dragen tijdens fortgevechten". Maar toch zie ik bijna elk fg mensen met setvoorwerpen. Waarom wordt hier niets aan gedaan?
Dit is een heel vreemde uitleg Wasabi. Bepaalde spelers hebben al meer dan 10 fortgevechten eventkleding aan, dit wordt telkens gerapporteerd en toch zijn ze nog niet uitgesloten...Het is fijn om te horen dat die gerapporteerd worden. Wanneer spelers gerapporteerd worden via het affront tool of via een supportticket, dan check ik dit en geef ik hiervoor een waarschuwing.
De eerste keer is een waarschuwing, een tweede warschuwing en je krijgt een drie daagse schorsing, bij een derde waarschuwing is de straf het volledige uitsluiting van het evenement.
De rapporten tot nu toen zijn al afgehandeld en de nodige straffen zijn hier en daar al uitgedeeld, meer kan ik er niet inhoudelijk over zeggen.
Maar als het gebeurt, blijf het rapporteren via rapporten ingame of een supportticket, want er wordt zeker voor gestraft![]()
Wanneer het gerapporteerd is, is hier actie op ondernomenDit is een heel vreemde uitleg Wasabi. Bepaalde spelers hebben al meer dan 10 fortgevechten eventkleding aan, dit wordt telkens gerapporteerd en toch zijn ze nog niet uitgesloten...
Ik zal de balans per account nog opmaken, vervolgens worden de nuggets door mij toegevoegd aan de accounts. Waarschijnlijk zal ik alle spelers die op een wereld gebonden voorwerp aanspraak kunnen maken per support ticket bereiken.Hoe krijg je prijzen van dit evenement?
Bedankt voor deze nuggets, graag het shirt op Little RockIk zal de balans per account nog opmaken, vervolgens worden de nuggets door mij toegevoegd aan de accounts. Waarschijnlijk zal ik alle spelers die op een wereld gebonden voorwerp aanspraak kunnen maken per support ticket bereiken.