Laat hier jouw gedachten en feedback achter over ons laatste evenement de Unie versus de Confederatie.
ik pas
geen zin in verdere oneerlijkheid en onduidelijkheden vanuit het team
burger 1 wissels
burger 2 wissels
laatste event? wissels
mods zijn niet capabel om iets eerlijks te organiseren hier
ik pas
geen zin in verdere oneerlijkheid en onduidelijkheden vanuit het team
burger 1 wissels
burger 2 wissels
laatste event? wissels
mods zijn niet capabel om iets eerlijks te organiseren hier
Dit heeft niets met eerlijkheid of regels te maken. De regels lijken mij duidelijk genoeg en regels dit evenement zijn minimaal.Helemaal eens met masta,eerst maar eens duidelijke regels en n betere organisatie. En dan daar niet van afwijken.
Dus je ziet liever dat je vastzit in een bepaald team met spelers met wie je misschien al ruzie hebt? Gezien verhitte verhoudingen op sommige werelden en de laatste evenementwereld leek mij dat geen verstandig idee.zelf bepalen? lol nog erger
zegt gelijk al weer genoeg over de organisatie
of niet opgelet hoe het op alle werelden er aan toe gaat?
Of spelers die hoppen van team naar team zoals al eerder is gebeurd,zitten dan het liefst in het sterkste team.En ja dan is speed gelijk al dood voordat het begon.Check arizona en dakota,waar de fortgevechten al dood zijn omdat er n team is die graag ales kapot maken qua fortgevechten.En op andere werelden ,welke wereld is nog leuk om fortgevechten te doen, op hua krijg je tegenstanders met geupte gringo.Dus je ziet liever dat je vastzit in een bepaald team met spelers met wie je misschien al ruzie hebt? Gezien verhitte verhoudingen op sommige werelden en de laatste evenementwereld leek mij dat geen verstandig idee.
zoals je zelf zegt?Dus je ziet liever dat je vastzit in een bepaald team met spelers met wie je misschien al ruzie hebt? Gezien verhitte verhoudingen op sommige werelden en de laatste evenementwereld leek mij dat geen verstandig idee.
kan niet als jij meedoet, dat heb je al bewezen vorige eventsAls je niet wilt meedoen doe je toch niet mee?
Dan is het voor de rest gewoon een leuk event.
Zelf was ik niet bij dat evenement betrokken en voor zover ik heb begrepen is het overmacht waardoor de prijzen nog niet zijn uitgedeeld. Ik begrijp zeker jullie frustratie daarover. Normaliter worden prijzen binnen enkele weken uitgedeeld zoals het geval was bij andere voorgaande evenementen.zal het hier ook maar is melden dat ik het echt minachting van de spelersgroep vind dat jullie gewoon leuk weer een nieuw event beginnen zonder die andere af te handelen of hier mededelingen over te geven.
(((