• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
ik pas
geen zin in verdere oneerlijkheid en onduidelijkheden vanuit het team
burger 1 wissels
burger 2 wissels
laatste event? wissels
mods zijn niet capabel om iets eerlijks te organiseren hier
Helemaal eens met masta,eerst maar eens duidelijke regels en n betere organisatie. En dan daar niet van afwijken.
Dit heeft niets met eerlijkheid of regels te maken. De regels lijken mij duidelijk genoeg en regels dit evenement zijn minimaal.
Dit is geen evenement waar je zelf van tevoren teams moet opstellen of vast zit aan je team waarmee je per team een prijs wint.
Het evenement draait voornamelijk om deelname waarbij je zelf mag bepalen bij welk team je je wilt aansluiten. Mocht een dergelijk evenement je niet interesseren dan lijkt het mij inderdaad beter om niet deel te nemen.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
zelf bepalen? lol nog erger
zegt gelijk al weer genoeg over de organisatie
of niet opgelet hoe het op alle werelden er aan toe gaat? :cool:
Dus je ziet liever dat je vastzit in een bepaald team met spelers met wie je misschien al ruzie hebt? Gezien verhitte verhoudingen op sommige werelden en de laatste evenementwereld leek mij dat geen verstandig idee.
 
Dus je ziet liever dat je vastzit in een bepaald team met spelers met wie je misschien al ruzie hebt? Gezien verhitte verhoudingen op sommige werelden en de laatste evenementwereld leek mij dat geen verstandig idee.
Of spelers die hoppen van team naar team zoals al eerder is gebeurd,zitten dan het liefst in het sterkste team.En ja dan is speed gelijk al dood voordat het begon.Check arizona en dakota,waar de fortgevechten al dood zijn omdat er n team is die graag ales kapot maken qua fortgevechten.En op andere werelden ,welke wereld is nog leuk om fortgevechten te doen, op hua krijg je tegenstanders met geupte gringo.
 
Ik zie dat iemand een evenement probeert te organiseren waarbij er leuke fortgevechten kunnen plaatsvinden en je tevens beloningen mee kunt verdienen. Iedereen kan dezelfde beloning verdienen. Als we ons best doen om er leuke gevechten van te maken kunnen de beloningen zelfs oplopen. En als je niet wilt meedoen, loop je ook geen onmisbare items mis ofzo. Lekker laagdrempelig en hopelijk veel activiteit in de saloon/stadchats.

Bij voorbaat zo negatief doen bereik je niets mee, als we hierin zouden meegaan zou nooit meer iemand een evenement kunnen organiseren hier. Dat lijkt me zonde, gezien er veel spelers zijn die opbloeien tijdens zulke events juist vanwege de extra activiteit die het met zich meebrengt.

Hopelijk gaan we wat spannende fortgevechten zien :)
 
Hmm. Het lijkt mij in algemene zin een zeer verstandige keuze om geen vaste teams te maken, maar om gewoon iedereen de mogelijkheid te bieden om aan FG's mee te doen. De regels zo gelezen hebbende, maakt het ook niets uit of je wint of verliest, online of offline aanwezig bent en dergelijke. De prijzen gaan alleen over deelnemen en niet over winnen. Dat zorgt ervoor dat dergelijke zaken die bij het vorige event zeer mis gingen - zoals tegen de regels in van team wisselen - niet kunnen gebeuren. Of zie ik hier iets over het hoofd?

In zoverre stemt mij dat wel weer wat positiever gelukkig. Of de timing van het event verstandig is, is wel een tweede. Maar goed, we gaan het zien. Ik voorzie - in ieder geval niet in algemene zin - nu minder potentieel oneerlijk (al is het maar gevoelsmatig) spel.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
zal het hier ook maar is melden dat ik het echt minachting van de spelersgroep vind dat jullie gewoon leuk weer een nieuw event beginnen zonder die andere af te handelen of hier mededelingen over te geven.

:((((
Zelf was ik niet bij dat evenement betrokken en voor zover ik heb begrepen is het overmacht waardoor de prijzen nog niet zijn uitgedeeld. Ik begrijp zeker jullie frustratie daarover. Normaliter worden prijzen binnen enkele weken uitgedeeld zoals het geval was bij andere voorgaande evenementen.
 
leuk idee weer eens fortgevecht waarin skils en tactiek de basis zijn of wel back to basic, waar ik geen fan van ben is het idee dat je geen vast team heb denk dat je toch gaat krijgen dat iedereen 1 kant kiest en 1 of 2 die hier miss niet zo boeien de andere kant kiezen, zou dat persoonlijk erg jammer vinden als het zo word verpest. maar wie weet heb ik ongelijk!
 
Bovenaan