• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

eigen kamer in een stad

DeletedUser

idee woonkamer 2

Hotel kan ook blijven het kan bijv ook dat je huisje puur voor een extra bescherming is en je daar niet kunt slapen en bijv een kluis heeft waar je al je spullen in kan bewaren
 

DeletedUser3686

zoiets is goed,

maar dan dat je het kunt uitbouwen tot luxe (meer spullen dat je kunt opbergen
 

DeletedUser

oké ik vat het even samen en voeg iets toe

- je kan een huis maken/kopen in je stad.
Waarom in de stad het lijkt mij veel leuker om dat gewoon ergens op de kaart te doen.

-je kan een farm/werkplaats maken/kopen in je stad.
is ook goed maar het lijkt mij leuker om dat te combineren met je huis.

-je kan in je farm/werkplaats werken en andere laten werken.
dat is goed, maar moet je dan echte spelers laten werken of computergestuurde spelers??

-je kan je farm/huis maken van producten.
lijkt mij wel leuk, maar er moet ook een winkel komen waar je de spullen voor je huis kunt kopen, aleen spullen die je voor je huis nodig hebt.

- je kan aan je huis verkopen.
dat is goed maar wat moet je dan verkopen??
agaven en mais als je een farm hebt of speciale producten zoals aardapellen en bramen die je kunt eten??

-heb je voor je werkplaats materialen nodig??
lijkt mij wel want als je geweren maakt moet je wel ijzer en hout hebben

ik hoop dat dit helpt en jullie hier antwoorden op kunnen geven
 

DeletedUser

en toen kwam bondfans idee :p

in een stad zie je alle gebouwen staan behalve de woonhuizen als ze die nouw eens op die lege plek zetten die er nog over is kan je daar op klikken zie je een rijtje van alle spelers uit de stad en dan kan je op een speler klikken kom je bij ze woonkamer ofzo iets en als hij thuis is zie je hem in ze schommel stoeltje zitten ie er niet dan zit ie er niet :p

dat van die waakhond en zo vind ik wel een goed idee trouwens
maar die farms vind ik minder daar heb je niets aan

grtz bondfan
 

DeletedUser

Ik vind het een goed/leuk idee maar je moet er geen skills voor krijgen gewoon een eigen woonhuis en als je geld over hebt of iets dat je dan meubels kunt kopen maar indd geen skills ect. dan word het te overdreven
 

DeletedUser

dat is heel wat anders;) een eigen huis bouwen van dingen die je met werk verdient hebt, waar je extra bescherming door zou kunnen krijgen en daarnaast waarom sims/habbohotel gaan spelen als ik dit al speel?
 

DeletedUser

Je snapt zijn punt niet.
Het is nogal een beetje kinderlijk, snap je?

''Je hebt een eigen kamertje en dan kan je er een bloemetje inzetten, en je kan ook je vriendje uitnodigigen in je huis'' :o

Ik bedoel kom op, dit spel gaat niet over een huis inrichten...
 

DeletedUser

nee dat snap ik maar je weet tog ook wel dat een huis bouwen ofzo ook wel laggen is en natuurlijk geen bloemetjes erin en natuurlijk kun je niet iedereen uitnodigen, maar voor extra bescherming ect, is het tog wel lagge.
 

DeletedUser

nee dat snap ik maar je weet tog ook wel dat een huis bouwen ofzo ook wel laggen is en natuurlijk geen bloemetjes erin en natuurlijk kun je niet iedereen uitnodigen, maar voor extra bescherming ect, is het tog wel lagge.

erg slecht idee .... bescherming heb je al in het hotel

je wil dus een idee voor iets "nieuws" dat al vanaf het begin bestaat
 

DeletedUser

nee want als je een huis hebt kun je wel gedueleert worden maar dan heb je bijv 10% berscherming met een hout huis en 25% met een steen huis ofzoiets
 

DeletedUser

nee want als je een huis hebt kun je wel gedueleert worden maar dan heb je bijv 10% berscherming met een hout huis en 25% met een steen huis ofzoiets

.... blijft een waardeloos idee..

waarom hebben ze dan anders de DUELSKILLS bij duel staan

daar hangt vanaf of je wint of niet en portie geluk natuurlijk ^^ ... je wil gewoon het spel veranderen denk ik omdat je blijkbaar vaak verliest in duels that's all
 

DeletedUser

ik win meer dan dat ik verlies dus daar gaat het me niet op wees maar niet bang, daarnaast was het niet mijn idee maar het lijkt me wel leuk.
 

DeletedUser

Het zou wel een leuk idee zijn als je het bijvoorbeeld een beetje anders doet, en dat een huis productief ook nut heeft. Je interieur kun je bijvoorbeeld met het schilderij van inbraak aanpassen e.d. dus dat schilderij kan je in je huis hangen, en inderdaad overtollige spullen uit je inventaris in een kast kan doen, en je kan ook slapen in je huis, net als in het hotel.

De uitwerking van een Ranch-Estate:

Je kan een huis bouwen op een stuk land, en op dat land kan je dan een ranch bouwen om bijvoorbeeld vee te houden en graan te verbouwen, je huis produceert dan bijvoorbeeld 1 graan per 2 uur en 1 biefstuk per 2 uur e.d. en dat je zo'n Ranch-Estate dan kan bouwen welk 10.000$ kost en per los onderdeel (lees vee, varkens, schapen, e.d, graan, bessen, e.d.) ook nog eens 2000$ moet betalen om die voorziening aan te leggen. Komt op hetzelfde neer als een stad effect, dus je huis is het stadhuis, daar kan je dingen aanschaffen en dus ook bouwen....

Het land kan bijvoorbeeld voor 4 activiteiten ruimte bieden, dus je kan bessen, bonen, pinda's e.d. verbouwen, of je kan kiezen voor dieren houden.

Het brengt wel wat meer variatie in The West, en het is wat anders als alleen duelleren en arbeidjes doen. En een Ranch Estate zou ook pleiten voor de status van een speler, dus bijvoorbeeld je kan hem pas kopen/stichten op level 50.

Edit: Om het nog verder uit te werken, je Ranch-Estate kan aangevallen worden door vijandelijke duellanten e.d, en daarmee fikse schade oplopen of bijvoorbeeld in brand staan (brandt echter niet plat) en dat je dan kruiken nodig hebt en glazen water om je ranch te repareren en ook skill op repareren, dus hoe hoger de schade, hoe meer repareren je nodig hebt om te repareren (net als bij stadsuitbouw) dus als je 75% schade hebt heb je minimaal 50 repareren nodig om er 5% van te repareren. Een beschadigde ranch produceerd steeds minder naarmate de schade hoger wordt. Als je bijvoorbeeld schade hebt aan een onderdeel van je ranch, heb je ook hout, hamer en vaardigheid repareren nodig om je omheining te repareren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5740

Dit is een goed idee en mooi uitgewerkt saf. Alleen de prijs en het reparen kan wel wat minder veel.
 

DeletedUser

kast

kast is wel een goed idee maar als je dan doet dat iemand het ook kan stelen ofzo iets en daarom een waakhond of een kluis en dat je dat kan proberen te stelen en als het niet lukt

toen je door het raam klom werd de hond wakker en heeft je gebeten min 100 levenspunten

grtz bondfan
 
Bovenaan