• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

eigen kamer in een stad

DeletedUser

Dan is het niet meer the-west.
Dan wordt het meer zoon soort kriminelen spelletje.
 

DeletedUser

The-West is Origineel, en dat willen ze houden, dus ik vind het wel een leuk idee, van je eigen kamer. maar rijtjesnhuizen... Nee
ik vind dat je in een stad moet zitten en dan klik je op het stadshuis, en hoe hoger het stadshuis level is hoe meer spullen je erin kan zetten (of nieuwe dingen ofzo)
 

DeletedUser

Ja veel beter
Dit spel is leuk omdat het een cowboygame is en dat moet niet worden veranderd
 

DeletedUser

Op zich wel een leuk idee, maar dat kost wel weer veel werk om hele kamer te maken en ook nog te kunnen kiezen waar je alles neerzet. En wat heb je dan uiteindelijk aan die meubels? Toch niks ofwel?
 

DeletedUser

als je ze iutbout ervarings punten of bij luiestoel/bank/bed energie punten kan krijgen
 

DeletedUser

Je kan toch ook een idee verzinnen dat je ook de saloon kan upgraden net als het hotel, dat het dan beter wordt
 

DeletedUser

ik vindt een ijgenkamer/werkplek leuker dan een upgrede in de saloon
 

DeletedUser

wat ze ook wel kunnen doen is dat je gewoon hout moet hakken om huizen etc te upgraden ipv dat je er geld ofzo voor nodig bent

voor dat geld wat je dan verdient door de dingen die je doet kun je dan bijv. bij geweermaker de geweren in de winkel halen die je bij lvl 1 kunt kopen en als die dan lvl 2 is dat je dan weer geweren voor lvl 2 kan inhalen enz.
 

DeletedUser

nee niet leuk daaarvoor moet je dan veel meer punten hebben en afentoe lasnger wachten voor je een ding kan upgreden
 

DeletedUser

wel grappig.
maar zoals de eerdere postten is het zwaar overbodig.
 

DeletedUser

het lijkt mij wel leuk zo'n eigen kamer ,
maar ik ben altijd in een andere stad want ik verdien m'n geld met duelleren.
en trouwens het zal het spel wel een beetje moeilijk maken.
 

DeletedUser

ja en je kunt het als werkplek voor craften(dingen maken) enzo gebruiken
 

DeletedUser

ik vind dit idee zeker te doen en zal een meerwaarde brengen aan dit spel. Ik durf er zelfs een schepje bovenop doen. Stel nu dat je een farm kunt starten en anderen er laten werken. De farms kun je natuurlijk ook upgraden.
Dit idee vind ik goed!

Ik zie in dit idee:
Je zit bij een stad. Maar je kan niet van de ene stad naar de andere reizen om in een hotel te slapen voor een opdracht waar je ver moet gaan lopen. Dus je kan dan een kamer kopen en meubels erin zetten. Dan heb je je eigen kamer waar niemand mag komen. Met het farm idee vindt ik: Slecht, je moet ook loon betalen en dat kost je money, slecht idee.
Kamer: Goed
Farm: Slechts
 

DeletedUser

idee woonkamer

ik heb een tijdje terug ook een soort gelijk idee bedacht
wat als volgt gaat: je hebt een eigen huisje
die je steeds stap voor stap door middel van opdrachten upgrade
(voor een betere bescherming) door bijv 20 houtplanken te verdienen
waarmee je dus je huisje in elkaar zet later kan je bijv een stenen huisje bouwen door stenen te verzamelen als je wat hoger bent natuurlijk
waardoor je nog beter geschud bent tegen aanvallen
ook zouden ze iets met vallen zetten kunnen doen
zodat mensen die je aanvallen afentoe in de val lopen
als jij bijv meer vaardigheden in vallen zetten hebt dan hij in tacktiek
ook zouden ze bijv een huisdier kunnen invoeren die je beschermd
maar dan bijv alleen als je je in de stad begeeft
anders word het iets te veel van het goede lijkt mij
het was nog iets uitgebreider maar weet ff niet meer wat ik nog meer in gedachte had
maar dat was zo'n beetje het idee mij lijkt het wel wat
maar het moet natuurlijk niet alleen mij aanspreken
dus ik zou zeggen mensen drop je mening :)
 

DeletedUser

Dit idee zou je misschien kunnen combineren met het idee van de beperkte rugzak. In plaats van een huis dat je een simpele opbergplek krijgt. Een heel huis met interieur vind ik overdreven.
 
Bovenaan