• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

eigen kamer in een stad

DeletedUser

als je in een stad nou eens je eigen woonhuis had, waar dan ook meubels in moeten die je kunt kopen in een nieuwe winkel.

dan kun je spullen die je wilt houden in je woonhuis zetten zodat ze niet in de weg staan in je inventaris.
en die meubels kunnen dan ook skills geven.

wat vinden jullie van dit idee?
 

DeletedUser

stom ik slaap wel in een hotel en verderrest ben ik buiten aan het werk of aan het bouwen van de stad
 

DeletedUser

Ook wel vet... maar dan niet al te goede dingen gewoon van lvl 10-20 kan je houten spullen en 21-40 kan je mooi afgewerkt hout gebruiken...
en dat soort dingen... en lvl 100 ofzo kan je goude lantaarns etc.
maar ik vind het wel vet!
 

DeletedUser

Ik vind het niks. 't Slaat nergens op, iets wat in je huis dat (waar je op dat moment 3 km vandaan bent) wat skills geeft. Kleding is dan nog een beetje realistisch. Een vest dat lekker beweegt krijg je +1 bewegelijkheid voor. Maar meubels? 't Zou 't spel veel te ingewikkeld maken.
 

DeletedUser

nee maar dat je een kleine kamer hebt ofzo... maar als het kan is het wel leuk... maar ik kan wel zonder :D
 

DeletedUser

Jezus geak, het moet geen speeltuin worden he mensen!
Dit spel is net als alle andere spellen gewoon een geldkoe voor de makers. Er gaat niets meer veranderen. Op de geplande updates na dan.

Leg je daar nou maar bij neer!
 

DeletedUser

Jezus geak, het moet geen speeltuin worden he mensen!
Dit spel is net als alle andere spellen gewoon een geldkoe voor de makers. Er gaat niets meer veranderen. Op de geplande updates na dan.

Leg je daar nou maar bij neer!

wijze worden
 

DeletedUser

Yep dat is goed... Maar er zullen wel nieuwere Updates komen.. maar dit denk ik niet :p maar het leek me misschien wel vet ^^
 

DeletedUser

als je dit als idee voor de makers wil indienen moet dat bij de duitse site
 

DeletedUser

Best wel tof. Maar het zal niet komen...
Bijna 100% zeker. En als het komt dan zou het misschien beter zijn dat iedere stad zijn saloon zelf kan inrichten...
 

DeletedUser

Een beetje slecht uitgewerkt:


-Want stel er zijn 50 leden in je stad, ga je die leden dan allemaal een huis geven?
-Zijn die huizen van andere mensen ook te zien in de stad?
-Kan je in die huizen van andere mensen kijken?
-...

Maar voor de rest vind ik het een mooi idee.
 

DeletedUser

Ja stefken heeft dan wel een mooi idee ... een saloon inrichten... dan kan je (als het idee van pokeren word ingevoerd) kiezen een pokertafel en dat er een bar is en dat er piano staat en dansende vrouwen zijn... Etc.
Het idee van een huis is misschien te veel van het goede :D
 

DeletedUser

Hij ziet het al zitten. Vooral van die vrouwen ;)

En als er dan een pokertafel komt dan kan je de kleur kiezen van het 'kleed, tapijt' weet niet hoe dat heet. Bevoorbeeld groen, of rood.

Maar het idee komt waarschijnlijk niet.
 

DeletedUser

misschien moeten we eerst eens de beta-versie uit, en dan pas ideen gaan verzinnen, verbeteren, en proberen te laten uitwerken
 

DeletedUser

ja maar tot in de details zou wel leuk zijn eigenlijk,, tapijt of hout in de saloon, houten of metalen stoelen (ik weet niet of ze veel metaal hadden) en dat je de kleur kaarten kan kiezen en het kleedje van de pokertafel etc. maar het zal een heel groot werkje zijn en ik denk niet dat het er in komt eigenlijk!
maar het is wel vet! :p

EDIT: owjaaa en dan kan je kiezen welke kleur kleding die vrouwen aan hebben... blauw/rood/geel/niks Lol :p
 

DeletedUser

Een beetje slecht uitgewerkt:


-Want stel er zijn 50 leden in je stad, ga je die leden dan allemaal een huis geven?
-Zijn die huizen van andere mensen ook te zien in de stad?
-Kan je in die huizen van andere mensen kijken?
-...

Maar voor de rest vind ik het een mooi idee.

Lijkt me logies dat je 5 huizen heb in lvl 1 en 10 in lvl 2 en zo door... Maar je hebt gelijk veeeel te slecht uitgewerkt. Als je het goed en leuk uitwerkt is het nog een idee... Nu vind ik het een beetje gek en saai.
 

DeletedUser

Als je eventueel huizen maaktk voor de spelers apart. Dan zeker niet een huis dat zichtbaar is in de stad.
Veel te veel werk en daar is er geen plaats voor.
Als er dan een huis/kamer komt voor de speler zelf dan moet dit gewoon te bezichtigen zijn via het profiel van die speler.
 
Bovenaan