• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

eigen kamer in een stad

DeletedUser

Vind ik ook,

En als je geld aan je kamer gaat besteden komt je stad weer te kort.

GEEN GOED ID DUS
 

DeletedUser

Het zou misschien beter "moest" je samen met spelers die online zijn gewoon lekker in saloon kon zitten en voor 30$ op een wisky trakteren.
 

DeletedUser

Mja ik vind mijn suggestie niet eens zo gek hoor, meeste level 50 spelers zitten toch in een uitgebouwde stad met een uitpuilende stadskassa, dus mja, waarom zou je geen geld kunnen besteden aan een Ranch??? Beetje ongegrond dus om te zeggen dat het de stad geld kost.

Het geeft de speler die de eigenaar is:
1. Prestige en status, want hij is de bezitter van een Ranch en heeft level 50 en het geld ervoor om het te kunnen onderhouden.
2. Het geeft de stad ook prestige, vermits het bij update 1.20 ook een fort heeft.
3. Het geeft wat meer variatie in het spel, je bent niet alleen bezig met duelleren, arbeidjes en opdrachten want je moet je ranch ook repareren en onderhouden.
4. Je kan producten verbouwen mits je daar het geld voor hebt, dus een eenmalige investering in een waterput levert je random (wel/niet) 1 kruik op om de 4 uur.
hetzelfde geldt voor dieren en graan etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Is onderdeel van update mag niet over gesprokken worden GEDULD zoals sv altijd zegt :)
 

DeletedUser

oke

bedankt
wat kan je er eigelijk mee?????????????????:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

stom, in het wilde weste ging het niet om je huis maar om geld en wapens.:D
als dat er kwam wat had je nog meer in gedachte een grasmaaier?
 
Bovenaan