• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsteden ranglijst

DeletedUser

wat jammer. volgens mij heeft arizona niet eens meer tegen stad

ps: kijk even naar de top 10 duellanten:D
 

DeletedUser

hmm, vorige keer zaten we er bijna in, nu komen we niet eens meer in de buurt volgens mij xd
 

DeletedUser

Ik kan helaas de komende weken dit topic niet onderhouden (toetsweek, afwezigheid etc).
Als iemand anders wilt, kan die dit voor zo'n 3 weken overnemen, je hoeft alleen het lijstje te maken + doorsturen naar Muf-Muf.
Over zo'n 3 weken ga ik weer verder.
 

DeletedUser

Ik kan helaas de komende weken dit topic niet onderhouden (toetsweek, afwezigheid etc).
Als iemand anders wilt, kan die dit voor zo'n 3 weken overnemen, je hoeft alleen het lijstje te maken + doorsturen naar Muf-Muf.
Over zo'n 3 weken ga ik weer verder.

Zonde dat je er geen tijd voor hebt.
Ik hoop dat iemand snel dat lijstje doorstuurt naar Muf-Muf... :D;)
 

DeletedUser905

Ik heb voor deze week ffkes snel de lijst gemaakt ;)

EDIT: Was al gemaakt blijkbaar heb ik vernomen van Muf-Muf. Die lijst is eerder gemaakt van gisteren tot nu, dus die is beter. Steden komen precies overeen, dus dat is geen probleem.

Ik kan het volgende 2, 3 weken ook nog wel doen denk ik ;) Maar houd dit topic actief anders vergeet ik t nog :eek: :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Update werd inderdaad door iemand anders verzorgd. :) Deze versie was eerder gemaakt en dus 'beter' gezien deze momentopnames dan meer een zelfde tijdsinterval ertussen hebben. :)

Al met al komt het erop neer; Week 7 (11-6 tot 18-6) is ingevoegd! :D
 

DeletedUser

Al mijn dank aan de maker van het lijstje, wie je ook bent, en eveneens aan Blaster, natuurlijk. :rolleyes:
Fijn om te zien dat de rangschikking een lekker vloeiend gegeven blijkt te zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan