• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsteden ranglijst

DeletedUser

Leuk initiatief ;)

Wel jammer dat DC zakt :p

Dankje, ik denk dat DC meer leden nodig heeft om hoger op te komen.
De grotere duelsteden krijgen meer en meer leden, en de middenklasse zal hier niet van profiteren.
Uiteindelijk blijven er nog maar een paar goede duelsteden over denk ik, die ook gaan bepalen hoe deze wereld eruit gaat zien.
Rekruteren dus ;)
 

DeletedUser11811

wordt de lijst nog opgemaakt vandaag?
ik ben benieuwd wie het meest vooruitgang heeft geboekt :D:D:D
 

DeletedUser11811

idd, ik denk dat onze 2 steden die lijst zullen gaan domineren binnen een aantal weken, we zullen zien :cool:
 
Ik heb ingevoegd wat ik heb gekregen ;) Als *Sypher* er nog een uitleg bij wil typen, kan ik die er best bij invoegen. :)
 

DeletedUser

Verhip, we zijn deze week voor de eerste keer niet het meeste gestegen! Dat is niet goed. Dat komt omdat bepaalde niet nader te noemen zieligaards onze bouwers 14 keer per dag aanvallen. En misschien dat er wat mindere duellanten in de stad zitten. Ik zal er eerst eens met de bezem door heen moeten merk ik wel. :p
 

DeletedUser11811

Verhip, we zijn deze week voor de eerste keer niet het meeste gestegen! Dat is niet goed. Dat komt omdat bepaalde niet nader te noemen zieligaards onze bouwers 14 keer per dag aanvallen. En misschien dat er wat mindere duellanten in de stad zitten. Ik zal er eerst eens met de bezem door heen moeten merk ik wel. :p

troost u, bij ons komen die zieligaards ook hoor, de bouwers en lage mannen KO leggen, maargoed
even vermelden dat ik de laatste 2 weken geen enkele aanval binnen gekregen heb, laat dus eens zien dat je het waard bent om mee te doen met arizona en the undertaker!
massa aanval met 20 man op mij zou ik wel eens leuk vinden :D:D:D

-----

en terwijl ik dit schreef viel belle star mij aan

RESPECT!!! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik wou net zeggen, ehm.. ik viel je net tog aan? en toen zag ik je post eronder staan :p

maareh, jammer genoeg won jij. ;p ik hit jou niet egt veel ofzo ... ;)
 

DeletedUser

troost u, bij ons komen die zieligaards ook hoor, de bouwers en lage mannen KO leggen, maargoed
even vermelden dat ik de laatste 2 weken geen enkele aanval binnen gekregen heb, laat dus eens zien dat je het waard bent om mee te doen met arizona en the undertaker!
massa aanval met 20 man op mij zou ik wel eens leuk vinden :D:D:D

haha moet jij nodig zeggen:rolleyes: voor 3 xp val je me aan:eek: was zeker terugpakken ofzo.. maar verspilling van je 12 ap;)
 

DeletedUser905

Oh hij was toevallig in de buurt en dacht: "Hij staat me niet aan" :D
 

DeletedUser

Je neus zat krom? Hij wilde hem voor je recht buigen? Aardig toch van hem?:rolleyes:
 

DeletedUser

Misschien kun je de top 15 doen? en ook nog eens misschien 2 x in de week want zoveel werk zal dit niet zijn:)(denk ik) maar wel een mooie ranglijst en arizona loopt duidelijkuit
 
Bovenaan