• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsteden ranglijst

DeletedUser

pff. we komen slechts 8 gewonnen duels te kort :(

naja, word even flink duelleren en hopen dat we er volgende week wel in staan ^^
 

DeletedUser

Arizona heeft wel iemand die in zn eentje al voor 1000 duelpunten zorgt...:p
 

DeletedUser

Orgullo

Hey, wat zo'n oorlogje toch voor neveneffecten kan hebben. Supermooi om top-10 binnen te komen met Chillarón. Hebben we niet voor niets al die nieuwe duellanten lopen trainen.

Met dank aan onze aartsvijand trouwens; de Groene Blaadjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dat is nog best veel, in mijn stad zit iemand met een gemiddelde van 2 EP per duel :D

En dan krijg je straks nog keuze uit een aantal stadsgenoten met dat gemiddelde... :D;)
Onze dag komt.
Snel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Daar gaat onze 9e plaats. Massa aanval van 3 steden; Fanta Farmer 1 en 2, Groene Blaadjes en nog wat klein grut. Word een leuke avond
 

DeletedUser

Don, Als jullie nou gewoon alles winnen. Stijg je zelfs..
Of ga allemaal in hotel liggen:D
 

DeletedUser

Ok jij je zin. We zijn inderdaad een beetje gestegen. Zelf KO gegaan, maar was een mooie avond.
Ik baal echt van die hotelsneakers trouwens, wat een paria's. Nir Wana is er hier zo eentje; duelleert een bouwer bij ons, loopt iets van 60 schade op en duikt prompt steeds weer het hotel in. Als je nu nog 30 LP's over hebt, okay, maar 60 schade.. man. Needless to say, mij valt hij niet aan natuurlijk.

Kunnen in een nieuwe update de kosten voor het bezoek van een extern hotel niet gedeeltelijk terugvloeien in de stadskas? Zo houden we ten minste nog iets over aan dit soort dappere helden.
 
Bovenaan