• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsteden ranglijst

DeletedUser

Misschien kun je de top 15 doen? en ook nog eens misschien 2 x in de week want zoveel werk zal dit niet zijn:)(denk ik) maar wel een mooie ranglijst en arizona loopt duidelijkuit

Nee, The Undertaker komt dichter bij bij Arizona;)
 

DeletedUser

haha moet jij nodig zeggen:rolleyes: voor 3 xp val je me aan:eek: was zeker terugpakken ofzo.. maar verspilling van je 12 ap;)

Slabs bedoeling was zoveel mogelijk duelpunten halen. Daar is hij nogal in geslaagd als je naar de ranglijst kijkt ;)
 

DeletedUser11811

Slabs bedoeling was zoveel mogelijk duelpunten halen. Daar is hij nogal in geslaagd als je naar de ranglijst kijkt ;)

inderdaad, ik wou even de duelpunten massaal de hoogte in jagen, met gevolg dat mijn duelmotivatie niet zo hoog meer is, 12% ofzo :D
vandaar die aanvallen waar ik maar 3 XP voor krijg, je moet dat helemaal niet persoonlijk nemen hoor, ik wou gewoon jullie duelpunten wat naar de vaantjes helpen en tegelijk de onze wat laten stijgen
en dat is toch de bedoeling van deze ranglijst, of vergis ik mij daarin :cool:
 

DeletedUser

Misschien kun je de top 15 doen? en ook nog eens misschien 2 x in de week want zoveel werk zal dit niet zijn:)(denk ik) maar wel een mooie ranglijst en arizona loopt duidelijkuit

Zo'n ranglijst maken is meer werk als jij denkt, aangezien ik het op meerdere werelden doe.
Verder is de top-15 een beetje onnodig denk ik.
Die hebben nog bijna geen duelpunten en moet ik dus zo'n beetje de top 250 steden afzoeken, en het wordt later steeds meer werk...
 

DeletedUser905

Er zit altijd meer werk achter dan de mensen zien :rolleyes: ;)
Maare.. Nieuwe steden die er graag in willen en die genoeg duelpunten hebben zullen zichzelf wel melden toch? De steden met actieve forumleden tenminste.
 

DeletedUser

Zo'n ranglijst maken is meer werk als jij denkt, aangezien ik het op meerdere werelden doe.
Verder is de top-15 een beetje onnodig denk ik.
Die hebben nog bijna geen duelpunten en moet ik dus zo'n beetje de top 250 steden afzoeken, en het wordt later steeds meer werk...

oke dan is idd wel veel werk maar ik denk dat de top 50 de meest duelpunten hebben:)
 

DeletedUser

oke dan is idd wel veel werk maar ik denk dat de top 50 de meest duelpunten hebben:)

Meestal wel, maar vooral straks als er een duelstad is zonder forten, staat die qua rank heel erg laag, omdat vele steden forten hebben.
Of een stad waar alle leden zijn weggegaan (er dus maar 1 lid is) heeft vaak weinig punten maar kan veel duelpunten van eerder hebben.

Masterblaster01 zei:
Er zit altijd meer werk achter dan de mensen zien
Maare.. Nieuwe steden die er graag in willen en die genoeg duelpunten hebben zullen zichzelf wel melden toch? De steden met actieve forumleden tenminste.
Steden kunnen zich niet aanmelden.
Dit is een ranglijst voor de top-10 steden qua duelpunten, elke stad doet automatisch mee zonder zich aan te melden.
Ik zoek gewoon de hele ranglijst af naar de duelpunten, en maak hier een top-10 van.
 

DeletedUser11811

Steden kunnen zich niet aanmelden.
Dit is een ranglijst voor de top-10 steden qua duelpunten, elke stad doet automatisch mee zonder zich aan te melden.
Ik zoek gewoon de hele ranglijst af naar de duelpunten, en maak hier een top-10 van.

hij zei: zichzelf melden, en niet zichzelf aanmelden
dat wil zeggen dat de steden die voor die ranking gaan zelf wel zullen bij houden waar ze ongeveer staan
als ze denken van bijna in de top 10 te staan melden ze dat even aan jouw ;)
ik denk dat het dit is wat masterblaster wou zeggen :rolleyes:
 

DeletedUser9359

Vandaag ben ik voor de 200ste keer aangevallen EN gewonnen!! Haha!! Ik ben ook al 3 keer flauw gegaan, dus maakt dat een gemiddelde van 11 aanvallen per dag :D
 

DeletedUser

Cool, wij hebben de grootste stijging ooit gehaald afgelopen week. :)
 
Bovenaan