• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsteden ranglijst

DeletedUser

Zoals steeds, dank aan de nobele anonieme maker en Muf-Muf om ons op de hoogte te houden.
 

DeletedUser

Leuk initiatief is dit toch. Volg het al wekenlang; dank aan Sypher, Llian en Muf-Muf inderdaad.

Kijken of ons stadje -voor de nieuwe update- de vrienden van UA nog kan passeren; het gat is nog maar 150 duelptn.
 
Wederom een update. Daarbij zal iemand anders dan de vertrouwde persoon (die het liefst anoniem wil blijven) het volgende week moeten doen, gezien deze heeft aangegeven volgende week niet tot de mogelijkheid beschikt het te verzorgen. ;)

Stuur volgende week maar weer een PM, wie het doet maakt mij niet uit, zolang het maar goed gebeurd en ik het in m'n inbox krijg, zodat ik het in kan voegen. :p
 

DeletedUser

De rest zal inmiddels te druk zijn met fortgevechten. Anders is niet te verklaren waarom een kwantitatief kleine stad als Chillarón, inloopt op ook Arizona bijvoorbeeld.
 

DeletedUser

Door de betrekkelijk lage duellevels van de stad is het minder aantrekkelijk om aan te vallen voor de actieve duellisten/soldaten aangezien ze hier weinig exp voor krijgen.

Hierdoor word Chillarón minder aangevallen
(meestal wint de aanvaller aangezien deze zijn krachten kent)

Hierdoor krijgt Chillarón voor het grootste deel alleen maar gewonnen duels binnen waar arizona(en andere) ook aangevallen worden waarin ze verliezen dus weer duel punten kwijt raken.

Bezig zijn met fort gevechten heeft niet tot nauwelijks invloed op het aantal duels wat gedaan word aangezien je zit met je duel motivatie. De meeste Duelleren niet als hun motivatie verlaagd is en als je een fort gevecht houd kan je motivatie weer mooi stijgen. (als je ko gaat stijgt hij gewoon nog wat meer)

Verder zijn de grotere steden in een stort van oorlog waardoor er zo nu en dan eens 1 ko geschoten word
 

DeletedUser

Deel van de verklaring inderdaad. Genoeg vijandelijke schutters in Chillarón, door een maandenlange oorlog met een veel grotere (muv. duelkracht dus) stad in de buurt echter.

Overigens is de duelkracht van 60% van Chillarón gebasseerd op zmd'ers
 

DeletedUser

Deel van de verklaring inderdaad. Genoeg vijandelijke schutters in Chillarón, door een maandenlange oorlog met een veel grotere (muv. duelkracht dus) stad in de buurt echter.

Overigens is de duelkracht van 60% van Chillarón gebasseerd op zmd'ers

De enige reden waarom chilli zo hoog staat is omdat het mietjes zijn die zich ver weg van alle grote duelsteden verstopt hebben, om vervolgens de grote man te komen uithangen tegen steden die niet op dueleren uit waren.

Eigenlijk staan ze dus enkel zo hoog omdat het lafaards zijn, don bassie op kop. Maar geen nood, de tijd van makkelijk punten halen is voorbij, de tijd van voltijds ko zijn is gekomen.
 

DeletedUser

Arizona heeft zonet de kaap van 10.000 duelpunten gehaald! Dit is de eerste stad die dit haalt!

Proficiat!
 

DeletedUser6801

Ja, het toch leuk dat we als stad zoiets bereiken, het doel was een goede duelstad worden, en het lukt ook nog, das altijd mooi, grote dank ook aan de leiders!

PS; en ook voor slab, die twee duels van mij verloor :D:D:)
 

DeletedUser

Nu Muf-Muf moderator af is, zal ik dit verder doen. Updates kan je dus naar mij sturen in PM en dan zal ik dit aanpassen.
 

DeletedUser5740

Deel van de verklaring inderdaad. Genoeg vijandelijke schutters in Chillarón, door een maandenlange oorlog met een veel grotere (muv. duelkracht dus) stad in de buurt echter.

Overigens is de duelkracht van 60% van Chillarón gebasseerd op zmd'ers

Heb nu het bewijs dat jullie alleen maar slechte mensen aanvallen.
je valt mij 2 keer aan.
terwijl ik een katapult draag en 0 duelskills heb.
wat ik ook nog eens vermeld in mijn profiel.
 

DeletedUser8307

Heb nu het bewijs dat jullie alleen maar slechte mensen aanvallen.
je valt mij 2 keer aan.
terwijl ik een katapult draag en 0 duelskills heb.
wat ik ook nog eens vermeld in mijn profiel.

Euhm... Als je ervaring krijgt heb je ervaring. :) Ik val ook vaak avontuuriers aan, maar zeker ook duellanten / soldaten. :) 100-150+ ervaring is altijd mooi meegenomen vind ik. :)
 
Bovenaan