• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Update 1.31

DeletedUser

ik vroeg me af bij het craften,
als je eenmaal bv 50 craftpunten hebt kan je met recept bv eten maken;
daar stond dan bij +slagkracht, 5 uitwijken ;
krijg je dat dan elke keer dat je dat maakt ?
of kun je dat maar 1 keer maken ?
of moet je elke keer dat recept opnieuw kopen dan ?

alvast bedankt :)
 
Het recept leer je, en dan kan je het maken.

Als je het voorwerp gebruikt (dus niet maakt, echt gebruiken) krijg je die bonus, wat als een tijdelijke verbetering werkt.
 

DeletedUser

Het recept leer je, en dan kan je het maken.

Als je het voorwerp gebruikt (dus niet maakt, echt gebruiken) krijg je die bonus, wat als een tijdelijke verbetering werkt.

Weet je toevallig of je dezelfde voorwerpen kan stacken? Dat zou natuurlijk wel erg handig zijn ipv telkens punten te moeten omgooien.

Langs de andere kant heel gevaarlijk voor duels en fortgevechten :)
 
Bij dat craften staat ook altijd zo´n product wat niet bij een gewone arbeid hoort, het wordt dan ook weergegeven door zo´n testplaatje. Hoe kom je hieraan?
 
Weet je toevallig of je dezelfde voorwerpen kan stacken? Dat zou natuurlijk wel erg handig zijn ipv telkens punten te moeten omgooien.

Langs de andere kant heel gevaarlijk voor duels en fortgevechten :)

Bij mijn weten kan je die niet stacken, hooguit wordt de tijdelijke bonus verlengt als je 'm nog eens gebruikt.
 

DeletedUser

wordt weer lastig kiezen
4 verschillende crafting kanten :blink:


maar er zal wel meer duidelijk worden wat je allemaal kan maken in de verschillende takken denk ik :D
 

DeletedUser9519

Die update mag snel komen, ik ben al bijna level 120 en met opdrachten kan ik nog veel inhalen aangezien ik veel arbeiden kan. Ik zie net dat de update er op de Duitse werelden al is dus het kan nooit lang meer duren.

Oh ja ik ga natuurlijk Smid worden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Bij mijn weten kan je die niet stacken, hooguit wordt de tijdelijke bonus verlengt als je 'm nog eens gebruikt.

Het word niet verlengt, als je er een nieuwe of dezelfde bonus op wil zetten word de oude gereset.
 

DeletedUser

Die update mag snel komen, ik ben al bijna level 120 en met opdrachten kan ik nog veel inhalen aangezien ik veel arbeiden kan. Ik zie net dat de update er op de Duitse werelden al is dus het kan nooit lang meer duren.

Oh ja ik ga natuurlijk Smid worden :p

Als je veel verschuilen en een paar attributen op groen hebt kan je het wel makkelijk, heb je wss alleen 1 lastig duel er tussen zitten.

lvl 100 is lastiger ivm verschillende attr. 50x moet hebben..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Komt er ook een wiki-pagina, zodra dat craften wordt ingevoerd op de .NL server? Dat zou wel prettig zijn als naslagwerk :) (en om te voorkomen dat het forum overspoeld wordt met vragen erover..)
 
Komt er ook een wiki-pagina, zodra dat craften wordt ingevoerd op de .NL server? Dat zou wel prettig zijn als naslagwerk :) (en om te voorkomen dat het forum overspoeld wordt met vragen erover..)

Mensen overspoelen het forum sowieso met vragen die je op de wiki kan vinden, dus veel zal het niet uitrichten... :p
 

DeletedUser3874

Komt er ook een wiki-pagina, zodra dat craften wordt ingevoerd op de .NL server? Dat zou wel prettig zijn als naslagwerk :) (en om te voorkomen dat het forum overspoeld wordt met vragen erover..)

In elk normaal geval komt de wikipagina meestal de dag of paar dagen later. We zouden hem nu al kunnen schrijven echter als blijkt dat door het vertalen totaal andere woorden opduiken dan klopt het ook weer niet en is het voor spelers vaak nog lastiger om met "iets nieuws" te beginnen.

Verder is het zo dat spelers als eerste naar het forum gaan en dan pas naar de wiki, net omdat ze vaak geen zin hebben om voor hun "korte vraag" een hele lap tekst te lezen op de wiki.
 

DeletedUser

Ik ben er totaal nog niet aan uit wat ik ga kiezen. Eerst was ik van plan om charlatan te worden, maar kok is ook wel best interessant.

Jammer dat we nog niet weten wat alle gemaakte items als effect hebben, dat zou de keuze makkelijker maken ... Alhoewel :p
 

DeletedUser

Ik ben er totaal nog niet aan uit wat ik ga kiezen. Eerst was ik van plan om charlatan te worden, maar kok is ook wel best interessant.

Jammer dat we nog niet weten wat alle gemaakte items als effect hebben, dat zou de keuze makkelijker maken ... Alhoewel :p

Kijk misschien al eens op tw-db? Daar staat toch bij wat de bonussen zijn? :rolleyes:
 

DeletedUser

gehe, en dit lees ik nu pas, om eerlijk te zijn, het pokeren ziet er nu optimaal uit, en het craften is zeker een nieuw leuk ding (maar kan iemand mij zeggen wat 'craften' wil zeggen in het nederlands ? :p)

en de setjes hebk nog geneens gezien, maar dat komt nog wel :p.
 
Bovenaan