• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Update 1.31

DeletedUser

Het craften lijkt me saai en spelverpestend.
Slechte toevoeging vind ik maar das mijn mening ;)
 

DeletedUser8003

juist handig: dan gaan veel mensen reskillen om de items te krijgen en word je minder vaak gedueleerd omdat ze geen skills hebben:D:D:D
 

DeletedUser4130

ik mis een beetje de toegevoegde waarde van de updates...

en zeker die kledingsetjes....dat kan allemaal al met een scriptje waarbij je oneindig veel setjes kan maken....gratis

het craften is alleen interessant als je er echt speciale (goede) dingen mee kunt maken...

dat pokeren...ik gok dat het net zo populair wordt als de manoeuvres (wat een *KNIP*woord)

Daar heb je wel een punt, dat sommige dingen geen toegevoegde waarde hebben. Al zijn de nieuwe quests zeker leuk op hogere levels! En over de toegevoegde waarde van craften kan je discussiëren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wanneer gaan de exacte details (zoals recepten/ingrediënten/... bekend gemaakt worden? Kwestie dat we de correcte craft kiezen.
 

DeletedUser

pattat22 zei:
als je 350/500 hebt kun je de aanwijzing voor de holster aanleren
als je dat hebt gedaan staat de teller weer op 0 en kun je een nieuw wapen maken

Dit klopt niet.

Bij het craftmenu staan er verschillende recepten met daarbij een kleurenindicatie van de moeilijkheid. Met een géél balkje krijg je altijd een punt voor craften. Met een groen balkje heb je er minder kans op. Dit hangt overigens van jouw skill level af.

De teller gaat niet naar beneden. Als je een product maakt dat 50 skill eist, en je maakt die, blijven je skills zo staan als ze al waren of heb je geluk dat je er één punt bij krijgt.
 

DeletedUser

Wanneer gaan de exacte details (zoals recepten/ingrediënten/... bekend gemaakt worden? Kwestie dat we de correcte craft kiezen.

Op the west DB staan al alle recepten met de benodigdheden, wat de producten die je maakt doen is nauwelijks bekend.
 

DeletedUser

misschien gaan ze in die update weer een leuk wapen of kledingstuk erbij gooien, die dan nog geheim is, misschien kun je die dan alleen krijgen met craften, dan word het wel weer een uitdaging, voor al die craft uren.
 

DeletedUser

over het algemeen is het een leuke update, het pokeren had van mij niet gehoeven. omdat het niveau zo laag ligt aangezien het niet om geld of wat dan ook gaat gaat niemand er serieus voor zitten. en als je gebust word kan je er gelijk weer in met 2k dus schiet het nooit op
 

DeletedUser13002

Nice ;) Je bent alleen 3 belangrijke dingen vergeten, maar je kan ook niet alles hebben :p
- Uitbreiding setjes
- Haze van de kaart verwijderd :cool:
- Nieuwe opdrachten! :p

Dit is overigens ook nog in de testfase, kan veranderen.

uitbreiding van welke setjes dan? of heb ik daar overheen gelezen
 

DeletedUser8307

Goed gemaakt GreatRene. En lijkt me wel een leuke update. ^^
 

DeletedUser

Ik speel ook op de beta, niet heel actief ofzo, maar kan iemand me uitleggen wat craften precies inhoudt? Ik snap het namelijk nog niet echt, dus als je daar een pm wilt doen, mijn naam is daar net als hier markie-b
 

DeletedUser8003

craften = je moet minimaal lvl 20 zijn
je moet enkele items hebben
als je die items hebt kun je een item maken
je kan maar 1 keer een klasse kiezen dus kijk goed:
29ejb5d.png
craften is het rondje onder karakter klasse kiezen.
je hebt de items nodig die er staan bijvoorbeeld:

Mes: een arbeidsmes word voor verschillende arbeiden benodigd
je hebt nodig: een hamer, 4 hout, gesmolten ijzer, en 2 steen.
als je dat hebt staat er rechtsboven herstellen.
klik daarop; je start een arbeid van 10 minuten en 12 energie.
na de 10 minuten heb je een rapport en daarin zit je mes.



etw22e.png
je ziet bij de markt:
Aanwijzing: het maken van een revolverholster
benodigt: smid 350

rechtsboven zie je een balk met 1/500
die kun je vullen door het maken van items.
als je 350/500 hebt kun je de aanwijzing voor de holster aanleren
als je dat hebt gedaan staat de teller weer op 0 en kun je een nieuw wapen maken

hier is je antwoord :)
 

DeletedUser8003

bij de update van 1.31 ofc!

nee geintje :p je kunt hem al doen op de beta van t-w
 

DeletedUser

Ik had van iemand gehoord in juni, maar ik weet het niet zeker.
 
Bovenaan